![]() |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen
Ehh.. ik heb even een vraagje:
Je hebt bij elk vak toch een deel dat niet voorkomt in het examen, dat deel hoef je dus niet persee te leren. Bij biologie is dat een deel van "ecosystemen" . Nou is mijn vraag: weet iemand wat je voor Natuurkunde niet hoeft te leren? (ik hoorde via via dat dit het "Electromagnetisch spectrum" dat is Hoofdstuk 3 van N1 vwo 2, van Systematisch Natuurkunde, voor de natuurkundige onder ons. Ik zeg jullie: dit is een gerucht ... :( Dus eh.... ) Wie weet of dit waar is? En wie weet een site of een andere betrouwbare bron, waar ik kan vinden wat je niet hoeft te kennen voor je examen? (je zou kunnen zeggen: dan vraag je dat ff aan je leraar, maar dinsdag hoeven we pas weer naar school, en ik leer nu en de komende dagen.... dus zou jammer zijn als ik energie ga verspillen aan stukken die je niet hoeft te kennen... You Snap? ) Nou,, jongens, help me ff? :rolleyes: |
:eek: geen reacties???
Ah, ik snap em al: iedereen is aan het leren :) ggg, gek he? ;) |
Ehm, ik doe havo en bij ons hoef je voor biologie het genetica-deel niet te leren.
Hoe zit dit?? |
over biologie is volgens mij al een ander topic...
|
|
Citaat:
Sorry hoor... *schaam* :rolleyes: |
ehm van systematische natuurkunde is alles examenstof behalve hoofdstuk 6 van ehm.. welk boek weet ik niet meer :D gaat over dat je tabellen moet maken bij iets ofzo? heel raar hoofdstuk
op www.havovwo.nl staat trouwens voor elk vak wat je precies moet weten |
|
Citaat:
|
boek n2v1 hoofdstuk 6: numerieke natuurkunde :)
|
http://www.kennisnet.nl/vo/examen/vw...pen/index.html
Van B de subdomeinen Elektrisch veld & magnetisch veld en Inductie & wisselstromen. Van C de subdomeinen Kracht en impuls en Kracht en beweging. Van D het subdomein Gas en vloeistof. |
OP kennisnet staan deze domeinen, op havovwo.nl staat veel minder cursief.. wat klopt?
|
wat bedoel je er staat bij beiden ongeveer hetzelfde, kennisnet geeft alleen kort weer en havovwo heeft de officiele uitgave gepubliceert?
|
hmmm volgens mij kan ik beter gewoon alles leren! Alleen bij M&O heb ik een lijstje gehad emt hoofdstukken die afvielen!
Ik ga na de vakantie wel ff langs bij de docenten! |
Als je alleen natuurkunde 1 hebt, dan hoef je hoofdstuk 2 van systematische nat 1 deel 3 niet te leren..over gassen en vloeistoffen
geen dank |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik dan zo blind?!
Natuurkunde 1 A Vaardigheden B Elektriciteit en magnetisme C Mechanica D Warmteleer E Golven en straling niet Van B de subdomeinen Elektrisch veld & magnetisch veld en Inductie & wisselstromen. Van C de subdomeinen Kracht en impuls en Kracht en beweging. Van D het subdomein Gas en vloeistof. Natuurkunde 1,2 A Vaardigheden B Elektriciteit en magnetisme C Mechanica D Warmteleer E Golven en straling F Moderne fysica niet Van B het Subdomein Inductie en wisselstromen. Van D het Subdomein Gas en vloeistof (39-42). |
Als je natuurkunde 1,2 hebt, dan moet je wel kennen..zoniet, dan hoeft het natuurlijk niet
ik snap niet wat het probleem is?! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat ene hoofdtstuk over gassen hoef je niet te leren..de rest wel zo..duidelijk? :) |
Citaat:
|
weet iemand ook of je voor het VMBO examen bepaalde stof niet hoeft te leren?
zo ja, wat? groetjesss |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |