| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ehm van systematische natuurkunde is alles examenstof behalve hoofdstuk 6 van ehm.. welk boek weet ik niet meer
gaat over dat je tabellen moet maken bij iets ofzo? heel raar hoofdstukop www.havovwo.nl staat trouwens voor elk vak wat je precies moet weten
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 18:54. |
||
|
|
|
|
http://www.kennisnet.nl/vo/examen/vw...pen/index.html
Van B de subdomeinen Elektrisch veld & magnetisch veld en Inductie & wisselstromen. Van C de subdomeinen Kracht en impuls en Kracht en beweging. Van D het subdomein Gas en vloeistof. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ben ik dan zo blind?!
Natuurkunde 1 A Vaardigheden B Elektriciteit en magnetisme C Mechanica D Warmteleer E Golven en straling niet Van B de subdomeinen Elektrisch veld & magnetisch veld en Inductie & wisselstromen. Van C de subdomeinen Kracht en impuls en Kracht en beweging. Van D het subdomein Gas en vloeistof. Natuurkunde 1,2 A Vaardigheden B Elektriciteit en magnetisme C Mechanica D Warmteleer E Golven en straling F Moderne fysica niet Van B het Subdomein Inductie en wisselstromen. Van D het Subdomein Gas en vloeistof (39-42). |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Alleen dat ene hoofdtstuk over gassen hoef je niet te leren..de rest wel zo..duidelijk?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja, zo is het duidelijk Ik zat met kracht en moment in m'n hoofd....... Bedankt! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|