![]() |
5 Mei Bevrijdingsdag! WAGENINGEN!...wie?
Ik woon zelf in wageningen.En dat is dus the PLACE TO BE!
Vroeg me af of ik niet de enige op scholieren.com ben die 5Mei in wageningen is. Ik zelf ga met een aantal vrienden Bluf en Krezip bekijken en beluisteren. Wat gaan jullie doen op 5 Mei? Cu M.J. |
ik ben natuurlijk op kabaal am gemaal!!! net als een boel lui hier zo
|
Een vriend van me zei dat het er heel gaaf zou zijn, dus maybe...
|
Ja ik ga, en ik wil iig Relax en Krezip zien
|
Krezip zie ik vaak genoeg hier lopen en ze treden tevens ontzettend vaak op in 013. Komt Blof daar ook, dan? Die zijn wel weer heel erg goed.
Wiet weet ga ik nog wel ergens naartoe, maar zeker niet naar Wageningen. Is me iets te ver weg.. :o |
Ik ga ook, naar Kabaal am Gemaal, en ook gewoon naar de stad om Krezip en Within Temptation te zien.
|
Ik ga lekker naar Haarlem!!! DoH!
En zeker naar GZA, Relax en mayb ook nog ff naar Marco V Geen wageningen voor moi dus |
Ik zal in Groningen zijn met o.a. Osdorp Posse en Roy Paci. :)
|
kabaal am gemaal
|
sex
|
Citaat:
|
er is dan ook een meeting zodat er een heel groepje en dan gaan we met z'n alle bij kabaal am gemaal zijn enzo.
is wel leuk |
IKKE!!!
jij bent toch ook altijd in de Vrijheid? :o |
Ik wilde naar Zwolle gaan, maar het wordt echt idioot rot weer :(
|
Denk dat ik morgen wel naar Wageningen ga!!
|
Citaat:
Vind ik goed. 13:00 uur voor de Supermarkt """EDAH""???? |
Citaat:
PeaCe |
Citaat:
ik weet ook nog steeds niet wie je nou precies bent.... van gezicht ken ik je waarschijnlijk wel ;) of niet :confused: |
ik ben er!
|
ik was er!
|
Relax was goed, verder lekkere dnb en goa. O ja, en agresion nog gezien. Eindelijk weer een keertje de pit in geweest.
|
Ben er vorig jaar geweest maar ik vond er geen zak is.. het is dat ik er vlakbij woon en niks te doen had.
|
Citaat:
heb het zelf erg naar mijn zin gehad, alleen jammer van die lui die bij krezip met bier begonnen te spuiten tijdens ehm face tommorrow ofzo heb ik ook een vol blik bier over mijn hoofd gehad :mad: |
het was echt RELAXT :cool:
tientallen bekenden gezien (y) :D en dat terwijl ik de hele dag bij dezelfde tent geweest ben :o (Soulutions) |
Citaat:
jah en die blikken die af-en-toe langsvlogen die zagen er best pijnlijk uit jah, ze kwamen van een meter of 8 naar beneden zetten, dat doet wel pijn! Trouns, een foto van mij, gemaakt door Sinqi (sorry dak een beetje sjaggie kijk, maar dat krijg je als je al 3 dagen non-stop bezig bent met de voorbereiding en alleen thuiskomt om te douchen Foto |
Citaat:
54 bekenden minimaal :cool: en nog wel meer maar daarvan ben ik de namen vergeten :o |
Wageningen was weer gezellig..kom er laatste tijd niet vaak meer (ookal woon ik er heel dichtbij..in ede.)
Maar op 5 mei is het altijd wel Okey daar..|Dit jaar ook weer! Uiteraard hele tijd bij Soulutions. En s avonds naar de Vrijheid... |
Citaat:
Ik was er ook eventjes in soulutions. En zag je met een aantal kerels staan.Maar op 1 of andere manier wou ik niet even gedag zeggen.(scared :( ) Ik zal (misschien) over 2 weken in het vrijheid komen Cu Soon. |
Citaat:
Ik stond namelijk +-10meter van het podium.En hun stonden schijn voor mij. Ik stonk dankzij hun wel naar alcahole.... Maar die gene die met bier zat te gooien,had ook een flinke bult op zijn voorhoofd. Verders verliep Krezip fucking relaxed. PeaCe! |
hey, jullie hebben tuurlijk wel de foto's gezien op Onzin he?
|
Citaat:
WIE ben jij nou dan?!?! :confused: en voor wie was je bang??? ik ben heeeeeeeeeel lief namelijk ;) (stond ik met een groep Angolanen of niet? :o :D ) over twee weken weet ik niet of ik er ben want ik heb examens... (maar ik ga er wel mn best voor doen ..) *wie, wie, wie, ben je nou toch..... :confused:* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |