Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb het zelf erg naar mijn zin gehad, alleen jammer van die lui die bij krezip met bier begonnen te spuiten tijdens ehm face tommorrow ofzo heb ik ook een vol blik bier over mijn hoofd gehad ![]()
||
Citaat:
jah en die blikken die af-en-toe langsvlogen die zagen er best pijnlijk uit jah, ze kwamen van een meter of 8 naar beneden zetten, dat doet wel pijn! Trouns, een foto van mij, gemaakt door Sinqi (sorry dak een beetje sjaggie kijk, maar dat krijg je als je al 3 dagen non-stop bezig bent met de voorbereiding en alleen thuiskomt om te douchen Foto
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was er ook eventjes in soulutions. En zag je met een aantal kerels staan.Maar op 1 of andere manier wou ik niet even gedag zeggen.(scared ![]() Ik zal (misschien) over 2 weken in het vrijheid komen Cu Soon.
||
Citaat:
Ik stond namelijk +-10meter van het podium.En hun stonden schijn voor mij. Ik stonk dankzij hun wel naar alcahole.... Maar die gene die met bier zat te gooien,had ook een flinke bult op zijn voorhoofd. Verders verliep Krezip fucking relaxed. PeaCe!
||
Citaat:
WIE ben jij nou dan?!?! ![]() en voor wie was je bang??? ik ben heeeeeeeeeel lief namelijk ![]() ![]() ![]() over twee weken weet ik niet of ik er ben want ik heb examens... (maar ik ga er wel mn best voor doen ..) *wie, wie, wie, ben je nou toch..... ![]()
|
|
|