![]() |
wat heb je liever?
wokeej, ff mening van de jongens graag!! wat hebben jullie nou liever??!
-kaal -streepje -bos en mogt je vriendin niet aan je mening voldoen, zou je het erg vinden? en zeg je er wat van? wilde ik gewoon ff weten!! :p het is maar een vraag... reacties dat dit een dom topic is (is het ook :P) hoeven dus niet!! |
Gewoon netjes verzorgd.. hoeft niet perce een streepje te zijn, ziet er zelfs soms erg onnatuurlijk uit, maar gewoon verzorgd..
En kaal is ook wel leuk af en toe, maar wel beetje haar toch maar. Hele bos zou ik niet meteen op afknappen, je vind het meisje tenslotte leuk om wie ze is, niet daarop. Maar als het echt erg is zou ik er later misschien wel wat van zeggen jah. |
moet dit niet naar L&R?
|
|
Citaat:
|
kaal maar dan ook geen stoppeltjes. en natuurlijk maakt dat niet uit als mijn vriendin iets anders heeft. daar draait het allemaal niet om
|
Om de jongens nog even te helpen met hun keuze: Als een meisje nog een 'bos' schaamhaar heeft, dan ziet dat er niet zo uit:
http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=73087 maar dan ziet dat er zo uit: http://picserver.proserve.nl/getpicture.php?id=73088 dus niet dat jullie denken dat een meisje met 'natuurlijk' schaamhaar een soort van gorilla is:) |
Mja, kaal niet, ik vind een streepje ook vervelend (het streepje niet, maar het gejeuk rondom het streepje). Dus dan maar 'bos' hoewel ik het wel netjes bijwerk zo langs de randjes, zo minimaal mogelijk bijwerken...
(ik ben een meisje, maar geef ook lekker m'n mening!) |
gewoon standaard, beetje de kantjes bijsnoeien en het zooitje in gareel houden..
niet kaal of doorlopend tot aan haar navel of een streepje, gewoon standaard.. |
streepje
|
Minimaal een streepje, maar ook dat vind ik goor
Gewoon kaal dus :D |
kaal ja, of streepje, maar liefst kaal!
|
L&R of Seks? ik weet niet...
ik doe maar L&R denk ik... |
Citaat:
Maar het is en blijft gewoon goor, ik zou echt weigeren om een meisje te beffen als als ze daar haar heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet een jongen scheren dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een jongen zich niet scheert en als je die jongen dan pijpt dan lijkt me niet dat je schaamhaar in je mond krijgt... (of hij moet een kleine lul hebben maar oke)
en btw.. ik knip het bij (maar scheer het niet sorry) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neh verschilt of zow,weet ik veel,moet gedaan worden wanneer et nodig is of zo...:) |
Citaat:
alsof iedereen dat kan, bijna niemand man :o |
Ik zeg nergens dat ik vind dat jongens hun schaamhaar moeten scheren... maar als een jongen mij alleen zou willen beffen als ik mijn schaamhaar af zou scheren, dan zou ik hem alleen pijpen als hij zijn schaamhaar zou scheren. Weet-ie zelf ook eens hoe dat jeukt, en hoe dat schuurt, en hoe gauw die stoppeltjes terugkomen, enzo. Voor de rest vind ik iemand zonder schaamhaar er belachelijk uitzien, ongeacht het geslacht, tenzij diegene jonger dan 14 is.
|
Citaat:
off topic: ik kwam nog even kijken...) ontopic: kale kutten zijn voor kleine meisjes en bejaarde wijven. |
Citaat:
ps: ik zou het vast ook wel kunnen, met een lul van 5 cm :D |
maar als k het wegscheer dan heb ik allemaal bultjes :S das tog ook nie koel?! Wat hebben jullie liever dan, bultjes en geen haar of wel haar en geen bultjes??????????????????!!!!
|
Citaat:
!7,5 lukt zonder problemen. Throat makkelijker dan sex in ieder geval. |
wat maakt dat nou weer uit???
|
*heeft streepj*
Ik vind die bosse haar waar je eerst moet zoeken voordat je iets vind zo ranzig :P neej maar ik gebruik gewoon venus van gilette en scheer elke dag :) en epileer ook nog een deel.. jaja... met de pincet :P ik hou niet van dat vele haar.. al helemaal niet in de zomer... ook niet onder oksels.. vind dat zo een afknapper in t algemeen as je een vrouw met een struik onder dr armen ziet :| Maar kaal vind ik niet mooi... dan lijk t net een kinderkut :P ik bdoel.. dat beetje haar onderscheid ons wel van kindzijnde en vrouwzijnde... zou t ook niet kaalschere voor me vriend.. naja... voor 1 keer ofzow... maar niet voor een lange periode... k vind t niet sexy... streepj zoals ik heb vinnik sexy :) |
een enorm grote bos met haar graag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |