Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zeg nergens dat ik vind dat jongens hun schaamhaar moeten scheren... maar als een jongen mij alleen zou willen beffen als ik mijn schaamhaar af zou scheren, dan zou ik hem alleen pijpen als hij zijn schaamhaar zou scheren. Weet-ie zelf ook eens hoe dat jeukt, en hoe dat schuurt, en hoe gauw die stoppeltjes terugkomen, enzo. Voor de rest vind ik iemand zonder schaamhaar er belachelijk uitzien, ongeacht het geslacht, tenzij diegene jonger dan 14 is.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ps: ik zou het vast ook wel kunnen, met een lul van 5 cm ![]()
||
![]() |
Citaat:
!7,5 lukt zonder problemen. Throat makkelijker dan sex in ieder geval.
|
*heeft streepj*
Ik vind die bosse haar waar je eerst moet zoeken voordat je iets vind zo ranzig ![]() neej maar ik gebruik gewoon venus van gilette en scheer elke dag ![]() ![]() ik hou niet van dat vele haar.. al helemaal niet in de zomer... ook niet onder oksels.. vind dat zo een afknapper in t algemeen as je een vrouw met een struik onder dr armen ziet ![]() Maar kaal vind ik niet mooi... dan lijk t net een kinderkut ![]() streepj zoals ik heb vinnik sexy ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? Deel IIV! Cherry Springs | 500 | 24-08-2006 12:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben jongens het liefst... Ostentation | 84 | 30-09-2005 23:45 | |