![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is goed, maar eerst ga ik even eten, met Uw welnemen.
|
Verwijderd
|
Soms heel rustig en teder, dan wiebelen we vooral, met af en toe een diepe stoot. Heel lekker en lief.
En soms hard. Ook heel lekker. En van beiden kom ik klaar, dus qua lichamelijk gevoel verschilt het niet zo heel veel. Het hangt echt af van waar ik op dat moment zin in heb. |
![]() |
|
![]() |
Er zijn er hier dus meer die stilliggen en wiebelen....zo uitzonderlijk ben ik dus niet hoor!
Maar het vergt enige zelfbeheersing, en hij moet hem al die tijd ook wel heel goed stijf houden, anders voel je er nog niks van. Hij moet hem op druk houden, dus vast houden. Niet steeds er weer uit halen. Dat voelt voor hem wel lekker, die wrijving, maar doordat hij uit je gaat, verlies je de opgebouwde spanning weer in je. Hij moet erin zijn en blijven, en een beetje rondjes draaien. En tegelijk kopjes geven met zijn piemel in je, door zijn bekkenbodemspieren steeds even aan te spannen. Moet je even uitvogelen hoe diep hij dan precies moet, want als je te diep zit, voel je de kopjes niet meer. Hij moet dan tegen de G spot wiebelen. Erbij kan hij, of jij als hij niet zo handig is, je clitoris stimuleren. Juist omdat jullie bijna stilligen, schiet hij er niet steeds naast. Het gaat het makkelijkst als hij onder ligt of zit, want dan kun jij zelf de diepte en de hoek bepalen door met je bekken te kantelen of wat te schuiven. Als jullie het eenmaal door hebben, kan het in iedere gewenste houding. Moet hij wel heel goed naar jouw gezichtsuitdrukkingen, bekkenschokken, kreuntjes en zuchtjes kunnen luisteren. Praten kun je dan namelijk niet meer.
|
Rustig opbouwen.
Dan tot het randje. En dan weer even rustig (om het langer vol te houden) En zo steeds afwisselen (ook wisselen met standjes en orale bevrediging)
||
![]() |
Citaat:
Hoe snel is bij jou snel? Een minuut? Dat is snel. Dat geeft ons weinig tijd om er van te genieten. Tja, de tweede keer doe je er langer over, dus las maar( wederzijds!) een zuigbeurtje in voor jullie aan de echte sex beginnen.
||
![]() |
Citaat:
Nee, Kareltje, wij meten hier niet heen en terug. Een keer is genoeg. Van je buik tot het puntje. Meten aan de bovenkant dus, niet je ballen meetellen. ( nou gaan er een paar jongens acuut opnieuw meten...)
||
![]() |
Citaat:
bij mij is het meestal binnnen 30 sec ![]() |
![]() |
|
Ik heb dan toch liever afwisseling. Hard, wat lief zacht en dan weer hard en ga zo maar door.. evt ondertussen nog andere handelingen doen.
@poesiefox; je verhaal klinkt echt super. Is volgens mij ook echt lekker ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat heb je liever? .Ingrid. | 67 | 01-09-2008 21:04 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? Deel IIV! Cherry Springs | 500 | 24-08-2006 12:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben jongens het liefst... Ostentation | 84 | 30-09-2005 23:45 | |
Software & Hardware |