![]() |
pim fortuin een jaar dood..
vandaag is pim een jaar dood..wat doet dat met jullie?!
Gaan jullie hem vandaag nog herdenken ofzo?!?! gooi alles wat eruit moet over pim enzo maar hier neer............. |
Tis dat je het zegt, anders had ik er niet eens aan gedacht!
Nee ik ga er verder niets aan doen, ik ga vandaag naar de kapper :) |
Ik word strontziek van al het gezeur om Fortuyn... op tv zijn nog stééds simplisten te zien die keihard blèren dat Pim Fortuyn ó-zo geweldig was geweest voor 't vaderland, terwijl ze níet weten waar ze het over hebben...
'Pim verwoordde wat wij dachten, en voor Pim ging alles klote', terwijl het onder 't Kabinet-Paars bijzonder goed ging... Ik denk niet dat ik bij de Free Record Shop 'n herdenkingsvlag ga kopen. |
Citaat:
|
Ik heb er wel even aan gedacht, maar ik ga hem niet herdenken ofzo.
|
Ik wist het wel, maar het doet me niet echt veel. :)
|
Heb r wel bij stilgestaan, maar verder nix
|
Citaat:
|
doet me niks.
|
Njah wij herdenken hem wel
|
'k Zag op tv (was 't bij Man Bijt Hond?) een dame of leeftijd tegen een foto van Fortuyn zeggen dat alles goed kwam en dat ze tot haar dood op 'm zou stemmen...
Da's toch walgelijk? |
Ik vind het totaal niet erg dat hij dood is... als ik dat mag zeggen hier zonder gescheld naar mijn hoofd te krijgen
|
Ik ga hem asbsoluut herdenken. Ga straks misschien naar Rotterdam toe om mee te lopen in een stille tocht. Anders ga ik naar z'n huis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Fortuyn vermoord is keur ik niet goed, omdat moord nu niet bepaald bijdraagt aan een prettige samenleving, maar het feit dat hij geen politicus meer is vind ik een zéér prettige gedachte. |
Nee, ik ga hem niet herdenken. Erg wat er gebeurd is, maar ik denk dat we beter af zijn zonder hem (wat niet wil zeggen dat ik een moord goedkeur).
Maar al dat gezeur en herdenkingsoptochten voor hem...Zelfs in Italië is een speciale mis vanavond. Toch eigenlijk wel absurd. |
Citaat:
Iedere dood is een verlies, en zekerz als het nog eens door zinloos geweld om is gebracht. Ik denk dat wanneer je het niet erg vind dat iemand aardoor dood is gegaan (fortuyn of niet) je zinloos geweld dus ook eigenlijk goed keurt. |
Ik wist het.
En daar houdt het mee op, ik ga hem niet herdenken of zo. Het is erg dat hij dood is, maar verder.. Mna. Ik ga er niet zo veel aandacht aan besteden :) |
Nee, ik ga hem niet herdenken.
|
Ik ga vandaag leren.
|
Ik ga me kaal scheren.
|
Citaat:
|
Ik heb er even bij stil gestaan en met mijn moeder over gehad zojuist. Verder ben ik neit van plan er meer aan te doen/besteden zeg maar
Ik moet leren voor mijn examens :( |
nou, het spijt met ontzettend, maar dat hij een jaar dood is, doet me niets.. hij had voor mij niet doodgehoeven, maar om nu hele optochten ofzo te organiseren, vanavond op tv ook, allemaal programma's, jemig, dat doen we bij andere mensen die neergeschoten zijn ookn iet hoor.. so what dat hij een jaar dood is.. volgend jaar is hij 2 jaar dood, dus?? elk jaar stille tochten, bloemen, knuffels bij zn huis en graf, jemig, word even wakker zeg..
het is op deze manier helemaal niet de bedoeling van mij om mensen te kwetsen ofzo, maar ik vind het allemaal een beetje onzin.. |
Ik ga hem vanavond herdenken, in de Keizer, onder het genot van een stuk of 30 biertjes
|
Citaat:
|
Wie is Pim Fortuin?
|
Da's mijn homofiele broer,
Hij is vorig jaar door zijn kop geknalt, nadat ie een strantaartje had gegeten. |
Ik gedenk een vriend van me die verongelukt is die ochtend
|
excuseer, stronttaartje
|
Citaat:
Ontopic: Ik vind het teneerste zoals hier boven staat gewoon erg dat iemand vermoord is... Daarnaast zat ik er net al aan te denken... stel hij was niet vermoord... zouden we dan wel een functionerend kabinet hebben... maar ja... :> |
Pim Fortuyn krijgt echt teveel aandacht. Maar ja, wie ben ik?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterkte :) |
Citaat:
|
Mee eens, je kunt wel een stille tocht houden, maar:
zoals Theo maassen al eens zei: Bij PSV hebben ze een bord waar geen reklame op staat, daar staat op: PSV IS TEGEN RACISME. Denk je nou echt dat de racistische supporters dan zeggen van: Oh eehh.. Nou kap ik er ook mee. Kortom, het is geen oplossing (n) Veel sterkte overigens met het verlies, voor degenen die wel hinder hebben van het verlies van Pim |
Ik ga autorijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel vind ik het belachelijk dat mensen 1 persoon herdenken. Een persoon die ook maar niets nuttigs bereikt heeft. En het is helemaal belachelijk te bedenken dat wij op 4 mei doden herdenken, mensen die gevochten hebben voor ons vaderland en dat er op 6 mei van die egoistische mensen zijn die het nodig vinden 1 persoon te herdenken die ons land alleen maar schade had toegebracht... Echt achterlijk is dat. [edit] Het enige wat jammer is, is dat die vent niet minister president geworden is en toen heeft laten zien dat zijn oplossingen nergens op sloegen en financieel niet haalbaar waren. Hij was gevallen met zijn partijtje en dan hadden we tenminste nu niet het gezeik gehad: "Maar als Pim er was geweest was het beter geweest blablabla" |
Citaat:
|
Citaat:
De taartengooiersclub zit bij ons om de hoek, aan de andere kant van het park, en die zijn in de lokale pers ook goed doorgezaagd over die stront en braaksel taart. Mooi niet dus, het was er een van de banketbakker, met chocola en banketbakkersroom en kersensaus. Tuurlijk, het verpest evenzeer je goeie pak, maar is toch best lekker. Het was die stronttaart mythe die ervan gemaakt werd, en het misbruik om sympathie te wekken, daar werd ik nou echt kotsmisselijk van. |
Wie weet waren zijn oplossingen wel goed, en misschien waren ze zelfs zo goed dat jij totaal van gedachten bent verandert.
Een ding is in ieder geval zeker, mocht Pim fortuyn premier zijn geworden, dan had de politiek met een hoop veranderingen te kampen gehad. De vraag blijft echter of zijn partij ook stand zou kunnen houden met hem aan het roer, want daar heeft mister Matt Herben niet echt goed voor gezorgd, helaas. Want Mocht de partij een beetje single-minded zijn, dan zouden er heel wat vreemde dingen kunnen gebeuren |
Citaat:
|
hmm, ik denk dat ik de vijver ga schoonmaken
|
Citaat:
|
ik ga zeker 1minuut stil zijn!
|
Citaat:
|
ik ga naar hilversum, naar 't mediapark..
niet uit eigen wil ofzo hoor, maar voor een journalistiek verslag van school, lijkt me best interessant om zoiets eens mee te maken.. voor de rest doet het me niks.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |