![]() |
aan welke Speler(s) heb je een hekel?
dit topic had ik een anderhalf jaar geleden ook al geopend,dit is mijn lijstje:
Wamberto. Witsche. Basler. Van Wanrooy. Bobic. Konterman. Melchiot. De Haan. Kezman. |
Het complete team van Feyenoord.
Inclusief de trainer, directie en alle andere trollen die er ook nog bij horen. |
kezman
van bömmel van hooijdonk vreven |
Met stip op één: Kezman. Oeh.... wat een vervelende speler. Is geen spits, hij kan alleen scoren... :mad: (owkeej, hij is wel een spits, maar ik vind t een irritant mannetje)
verder: van nistelrooy |
kahn... de meest 'duitse' speler die er op dit moment rond loopt
verder erger ik me momenteel aan v. Damme, waarom staat al in een ander topic :) (ook wil ik Luinge en v. Egmond noemen, omdat ik als Feyenoordfan vind dat ze Feyenoord lopen te naaien met die rode kaarten van ze :( maar dit zijn scheidsrechters) |
L(Z)eurling
Zlatan |
Citaat:
- Arjen Robben - Rennis Dommedahl - Oliver Kahn - Roy Keane - David Beckham - Luis Figo - Joao Pinto |
Voorlopig komt alleen Barry van Galen bij me op.
|
Zlatan, Kezman, Mido en van Hooydonk zijn volgens mij echt enorme losers.
|
Welke ik Irritant vind:o geen hekel, dat gaat me te ver;)
- Lurling - Van Galen - Bosvelt - Schops |
Stig Tøfting :p
|
Citaat:
Kezman en Ibrahimovic (alleen al omdat ze respectievelijk naar hun naam zwaaien met een doelpunt en hun voornaam op het shirt zetten) voeg ik ook nog toe aan m'n 'shortlist'. |
Citaat:
|
arno arts
pierre van hooijdonk eric van der luer marc van hintum michel kreek barry van galen stijn vreven geert de vlieger marco materazzi peter uneken bart van den eede henk vos geert den ouden tom soetaers .. lee (geen idee welke :o) paul bosvelt patrick paauwe |
Marc van Bommel, Mateja Kezman, Stijn vreven, Eric van der luer, Patrick Paaaaaaaaauwe
|
Zlatan
Jelle van Damme (naar aanleiding bekerduel) Frank Demouge Dennis Gentenaar Thierry Henry Oliver Kahn Jens Jeremies Carsten Jancker |
Citaat:
|
Ja die ja, moet je dat haar zien, reden genoeg om er een hekel aan te hebben.
|
Sjeez, dat zijn er best veel. Inzaghi, Kezman etc.
|
Stijn Vreven en Paul Gascoine
|
Van Bommel, Henk Vos, Van der Kruis, Vreven, Kezman, Van Damme, alle spelers uit Zuid-Korea in Nederland :)
Buitenland daar begin ik maar niet aan, ik zie bijna alle Duitsers en Italianen niet graag :p |
- Figo
- Riquelme (of zoiets) - Rivaldo - Keane - De Neville's - van Hooijdonk - van Wonderen - Forlan - Zlatan - Kahn - Ballack - En de rest van de Duitsers... :D :p - De Inzagi's - Totti - Recoba K ben r heel veel nog vergeten maar deze zijn zo'n beetje wel de ergsten... |
Sergio en Christiano!
zakkenvullers!judassen! |
Citaat:
|
henk vos
|
cassano van AS roma
|
- Barry van Galen
- Dani (ex-Ajax) - Dominiek van Dijk - Erwin Buurmeijer (op dit moment dan, scoorde de 2-2 tegen MVV net :mad: maja zelf schuld met een man meer :rolleyes: ) - Mido - Patrick Kluivert (vroeger dan, nu niet meer zo...) en verder kom ik ff niet... |
stijn vreven
stijntjuh laat je tieten zien!!!!!!!!!!!!!!!!!! en tommasson natuurlijk bolle deen |
Van Wonderen
Paauwe Hooijdonk Lurling (loser) Persie (wat een balletje) TOmasson (kan beter wat anders gaan doen) Leonardo Bosvelt (wat een irritante kop) |
Citaat:
|
Fogi
Totti Kluivert Van Bommel Vos Görter (is dan wel al jaren gestopt) Chillavert Ortega Batistuta Rochemback Jérome Leroy Medhi Leroy Vitor Santiago Leonardo |
Citaat:
|
Citaat:
verder de gebruikelijke van de nederlandse velden; Vreven, Bosvelt, Zlatan, Leonardo etc. snap alleen niet waarom velen v. Hooijdonk noemen :confused: |
Citaat:
|
-Kahn
-Ballack -alle andere Duitsers -Inzaghi -Gattuso -Ronaldinho -Vos -Mido -Ortega -Diouf -Rivaldo -En alle andere schwablemakers |
Citaat:
maar ik weet de rest niet :o hekel aan v.hooijdonk: hij probeert uit elk kopduel een vrije trap te halen, krijgt die vaak ook nog. hij loopt altijd tegen de scheidrechter te zeuren (o.a. als de muur niet op de goede afstand staat terwijl hij zelf mensen in die muur zet om te duwen) en maakt veel overtredingen uit frustratie waar hij niets voor krijgt. (n) |
van Bommel.... echt elke keer asl ik hem weer zie dan vind ik hem een eikel, met zn smerige overtredingen... BAH!
|
Citaat:
|
ahum de gehele selctie van Stillem 2
en dan nog Slaatumdan Ibrahim van zun fiets, Barry van Galen, Kezman, Vreven, Lobont, Loovens, sergio, cristiano, bosvelt |
Citaat:
|
Op dit moment Arjen Robben...zeer zeker!!!
Dat die gast elke keer bij de minste aanraking (of zelfs géén aanraking) gaat liggen en janken....en dan elke k*tscheids die erin trapt...en dat zij ner nog eens wat...is er toevallig ook een kleinkunstacademie in Eindhoven of zow vraag ik me dan af :confused: Daarbij elke voetballer die dat soort fratsen uithaalt (vooral Italianen als Inzaghi dus...) voetbal is voetbal en geen toneelspel...ik vind ut veel mooier om te zien hoe een speler die eventueel wórdt aangerkaat toch probeert door te gaan om de bal in bezit te houden, dan dat ie gaat liggen om de tegenstander een kaart aan te naaien!!! |
zlatan
|
-van bommel
-kezman -robben -rommedahl -van hooijdonk -van persie -lurling -vreven -barthez -gattuso -inzaghi -tomasson -crespo -fernando nogwat (die portugees) -nuno gomes -kily -batistuta -ballack -jeremies -beckham |
Inzaghi van AC Milan en alle andere Pippo spitsen die totaal geen techniek hebben, de hele wedstrijd geen flikker uitvreten en 1 keer in de wedstrijd op de goeie plek staan zodat de bal tegen hun lichaam aan sodemietert en dat ie vervolgens in het doel gaat. Spitsen moeten ook kunnen voetballen. Als je zulke Pippo de Clown spitsen als Inzaghi en zijn soortgenoten ziet dribbelen weet je al genoeg. Als ie dribbelt kijkt ie naar de bal en niet wat er om hem heen gebeurt. Dat is wel errug lomp. Dat is net zo dom als je je standbeen niet naast de bal zet als je schiet...
|
buffel
bosvelt van hooijdonk ooijer hansma g de nooijer vast nog wel meer... |
Citaat:
|
aan wie ik echt al heel lang een hekel aan heb is:
VREVEN vuile kwal En van Nistelrooy |
en natuurlijk: Clarence Seedorf
en Roberto Carlos |
Romano Sion!
|
Ik heb geen hekel aan een bepaalde speler, alleen Frank de Boer vind ik meesterlijk ;)
Zo'n arrogante, domme ... ah ja. Ik hou van hem vanwege de kampioenschap toen Nederland met Italie heeft gespeeld en hij die twee penaltes achter elkaar mis heeft geschoten :D (y) (Ik was een beetje heel erg boos hoe hij nog liep te patsen over zijn 'theatervoorstelling' als gevolg van welke een penalty tegen Tsjechie was waarmee Nederland gewonnen heeft :mad: ) HEM hoef ik dus niet echt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |