Advertentie | |
|
![]() |
|
arno arts
pierre van hooijdonk eric van der luer marc van hintum michel kreek barry van galen stijn vreven geert de vlieger marco materazzi peter uneken bart van den eede henk vos geert den ouden tom soetaers .. lee (geen idee welke ![]() paul bosvelt patrick paauwe
|
Zlatan
Jelle van Damme (naar aanleiding bekerduel) Frank Demouge Dennis Gentenaar Thierry Henry Oliver Kahn Jens Jeremies Carsten Jancker
|
Van Bommel, Henk Vos, Van der Kruis, Vreven, Kezman, Van Damme, alle spelers uit Zuid-Korea in Nederland
![]() Buitenland daar begin ik maar niet aan, ik zie bijna alle Duitsers en Italianen niet graag ![]()
|
- Figo
- Riquelme (of zoiets) - Rivaldo - Keane - De Neville's - van Hooijdonk - van Wonderen - Forlan - Zlatan - Kahn - Ballack - En de rest van de Duitsers... ![]() ![]() - De Inzagi's - Totti - Recoba K ben r heel veel nog vergeten maar deze zijn zo'n beetje wel de ergsten...
|
- Barry van Galen
- Dani (ex-Ajax) - Dominiek van Dijk - Erwin Buurmeijer (op dit moment dan, scoorde de 2-2 tegen MVV net ![]() ![]() - Mido - Patrick Kluivert (vroeger dan, nu niet meer zo...) en verder kom ik ff niet...
|
Fogi
Totti Kluivert Van Bommel Vos Görter (is dan wel al jaren gestopt) Chillavert Ortega Batistuta Rochemback Jérome Leroy Medhi Leroy Vitor Santiago Leonardo
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ik weet de rest niet ![]() hekel aan v.hooijdonk: hij probeert uit elk kopduel een vrije trap te halen, krijgt die vaak ook nog. hij loopt altijd tegen de scheidrechter te zeuren (o.a. als de muur niet op de goede afstand staat terwijl hij zelf mensen in die muur zet om te duwen) en maakt veel overtredingen uit frustratie waar hij niets voor krijgt. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 10:30. |
![]() |
|
Op dit moment Arjen Robben...zeer zeker!!!
Dat die gast elke keer bij de minste aanraking (of zelfs géén aanraking) gaat liggen en janken....en dan elke k*tscheids die erin trapt...en dat zij ner nog eens wat...is er toevallig ook een kleinkunstacademie in Eindhoven of zow vraag ik me dan af ![]() Daarbij elke voetballer die dat soort fratsen uithaalt (vooral Italianen als Inzaghi dus...) voetbal is voetbal en geen toneelspel...ik vind ut veel mooier om te zien hoe een speler die eventueel wórdt aangerkaat toch probeert door te gaan om de bal in bezit te houden, dan dat ie gaat liggen om de tegenstander een kaart aan te naaien!!!
|
![]() |
Inzaghi van AC Milan en alle andere Pippo spitsen die totaal geen techniek hebben, de hele wedstrijd geen flikker uitvreten en 1 keer in de wedstrijd op de goeie plek staan zodat de bal tegen hun lichaam aan sodemietert en dat ie vervolgens in het doel gaat. Spitsen moeten ook kunnen voetballen. Als je zulke Pippo de Clown spitsen als Inzaghi en zijn soortgenoten ziet dribbelen weet je al genoeg. Als ie dribbelt kijkt ie naar de bal en niet wat er om hem heen gebeurt. Dat is wel errug lomp. Dat is net zo dom als je je standbeen niet naast de bal zet als je schiet...
|
![]() |
|
Ik heb geen hekel aan een bepaalde speler, alleen Frank de Boer vind ik meesterlijk
![]() Zo'n arrogante, domme ... ah ja. Ik hou van hem vanwege de kampioenschap toen Nederland met Italie heeft gespeeld en hij die twee penaltes achter elkaar mis heeft geschoten ![]() ![]() (Ik was een beetje heel erg boos hoe hij nog liep te patsen over zijn 'theatervoorstelling' als gevolg van welke een penalty tegen Tsjechie was waarmee Nederland gewonnen heeft ![]() HEM hoef ik dus niet echt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
Games |
Onderzoek game (shooter) Help help help! Kreuz | 8 | 11-08-2008 19:12 | |
De Kantine |