![]() |
wat geef je je vriend cadeau?
behalve een fles parfum
of sieraden helppppppppppppp???????? |
appelflappen
|
..of een foto van jezelf...
een vliegles... een ballonvaart.. bungyjumpen.. |
jezelf! Nee sorry die is flauw.
Een foto van jullie beiden (of vind je dit ook te standaard) Iets wat hij heel erg graag wil hebben. Gewoon vragen of iets geven waar hij helemaal gek van is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat gaat dat kosten? een foto van mezelf heeft ie al |
een kortingskaart voor yabyum (of hoe je het schrijft :confused: )
ik bedoel een of andere sjieke hoerentent |
een goeie beurt :D
|
Citaat:
|
Ach mensen wat een niveau in dit topic :rolleyes:
|
Ik zou me vriendin een lekker dineetje in een chique restaurant geven op een groot cruise schip, die daarna ff rustig de carribische zee overvaart :P
helaas heb ik geen geld :-) |
een zwembroek :D
|
Citaat:
en dan botst jullie schip tegen een ijs berg ..:eek: |
Citaat:
Maar..ehmz..ik ben HEEL slecht in cadeautjes, dus..:/ |
een blouse of iets..altijd leuk..? ewm iets moois voor op zijn kamer , een computerspel...?
|
Hmz... een voetbalshirt van zijn favo voetbalclub??? :D Als je dat kunt betalen.
* is net jarig geweest en heeft een paar cadeautjes gekregen * Uuhuhuhuhm... mwah wat hebk allemaal gekregen... tja veel om te ruiken en zow maar jah das afgezaagd en cd-bonnen en biosbonnen ook... een speelgoedauto :D ...nee ook nie... Pfff ja voor een jongen is het altijd moeilijker dan voor een meiske. :) Wij hebbe het lekkel makkelijk. :p ;) Of zorg voor een romantisch avondje voor twee. Als je ouders nie thuis zijn, laat hem dan komen, kook voor hem of zow, kaarsjes aan, muziekje op de achtergrond... ik zeg ook maar wat he :D Zit er iets leuks bij of nie? |
uhmmmmm
ff kijken hoor.... een luchtje.. sokken iets voor z'n hobby ofzo of je gaat met hem naar de stad zodat hij kan zeggen wat hij leuk vind etc... |
Dagje lekker weg, naar een andere stad daar lekker uit eten..
Of lekker picknicken in een park of op t E3 strand is nu nog geen bal te beleven... |
Citaat:
|
bierpakket! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een biertje
|
Citaat:
ik heb (toenertijds) een heel mooi lijstje met mn foto erin gegeven (ik vond het een kutcadeau, haat fotos van mezelf, maar hij vond het heel erg leuk!) gewoon iets origineels, dat zegt dat je van hem houdt.... |
kleding :rolleyes:
|
geld? weet je hoe duur een vriendin is :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een knuffel, een mooi gedicht ( licht eraan hoe poezie gevoelig je vriend is) een lieve zelfgemaakte...eehm iets. Bijvoorbeeld een mooi doosje zelf versierd, met een hele mooie steen erin (zoor echte lompe boeren is dit niets) een weekendje center parcs met saunahuisje, ontbijt op bed, een 3d puzzel van het vaticaan ( ;) ) een mooie rode roos...eehm nu ga ik dingen door elkaa rhouden
of een t-shirt met opdruk: mijn *koosnaampje* of...als je wilt... I'm with stupid :D ieder cadeau heeft wel een gebruiksaanwijzing, mensen ook. |
Ik verplaats m naar L&R, daar hoort ie thuis.
|
Citaat:
|
een klein draagbaar radiootje
een pak fruit/zwarte/pret condooms cd mooie poster dekbedovertrek (jah.. *kijkt kamer rond* :D) bureaulamp boek laatst nog aan me vriendin gegeven: gezichtverfrisspuitbus radiowekker badeend boxershort moet ik doorgaan? |
Allesinds geen foto...da is zo loooom!
|
Citaat:
|
bioscoopbonnen
|
wat kei cute is is zo'n kettinkje met de letter van je naam op ofsow ? of met een half hartje en jij hebt de andere helft !!
|
Citaat:
als ik geld had, ik zou het ook doen (over twee weken een jaar samen...)... *blue* |
Citaat:
Ik denk dat het een dinerbon wordt of dagje A'dam... |
bandshirts, concertkaatjes, patches, cd.
De mijne is namelijk nogal muziekgek.....dussuh das nie zo moeilijk. |
Citaat:
|
weet je... waarom verzinnen jullie al die dingen??? Het gaat niet om het voorwerp toch? Ik krijg liever iets heel stoms, niet origineels, goedkoops met een leuke bedoeling, dan een duur origineel iets waar helemaal geen gevoelens van de ander uit blijken... Kortom mij boeit het niet, zolang het maar leuk bedoelt is...
|
tsja, dat kan ik niet neerzetten, want dan weet ie t al
:) Chanel |
Een lekker luchtje, of is dat te cliché?
|
Ik heb overmorgen 2,5 jaar, maar ik ben d'r nu nog niet uit wat ik morgen ga kopen..:S :S :S Ik wil iets heel leuks en liefs kopen, maar ik weet echt niet wat...:( :( :(
|
Ik geef hem 2 kaartjes voor Six Flags, zodat hij mij kan meenemen :D...
Alleen kwam hij laatst op het id om mij mee te nemuh :(, dus toen moest ik hem vertelluh what hij van mij op z'n verjaardag kreeg.... Maarja we gaan dus sowieso :D:D:D Alleen op mijn kosten dus! Kusje Gup |
wat grappig. Ik geef hem nu ook het cadeau met mij naar six flags. Hij krijgt het dadelijk. Ik hoop dat hij het leuk zal vinden :s
|
bioscoopkaartjes
|
Citaat:
Gewoon iets romantisch.. maar wat vind(t) jij/hij romantisch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |