Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmz... een voetbalshirt van zijn favo voetbalclub???
![]() * is net jarig geweest en heeft een paar cadeautjes gekregen * Uuhuhuhuhm... mwah wat hebk allemaal gekregen... tja veel om te ruiken en zow maar jah das afgezaagd en cd-bonnen en biosbonnen ook... een speelgoedauto ![]() Pfff ja voor een jongen is het altijd moeilijker dan voor een meiske. ![]() ![]() ![]() Of zorg voor een romantisch avondje voor twee. Als je ouders nie thuis zijn, laat hem dan komen, kook voor hem of zow, kaarsjes aan, muziekje op de achtergrond... ik zeg ook maar wat he ![]() Zit er iets leuks bij of nie?
||
Citaat:
![]() ik heb (toenertijds) een heel mooi lijstje met mn foto erin gegeven (ik vond het een kutcadeau, haat fotos van mezelf, maar hij vond het heel erg leuk!) gewoon iets origineels, dat zegt dat je van hem houdt....
|
![]() |
|
een knuffel, een mooi gedicht ( licht eraan hoe poezie gevoelig je vriend is) een lieve zelfgemaakte...eehm iets. Bijvoorbeeld een mooi doosje zelf versierd, met een hele mooie steen erin (zoor echte lompe boeren is dit niets) een weekendje center parcs met saunahuisje, ontbijt op bed, een 3d puzzel van het vaticaan (
![]() of een t-shirt met opdruk: mijn *koosnaampje* of...als je wilt... I'm with stupid ![]() ieder cadeau heeft wel een gebruiksaanwijzing, mensen ook.
|
een klein draagbaar radiootje
een pak fruit/zwarte/pret condooms cd mooie poster dekbedovertrek (jah.. *kijkt kamer rond* ![]() bureaulamp boek laatst nog aan me vriendin gegeven: gezichtverfrisspuitbus radiowekker badeend boxershort moet ik doorgaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als ik geld had, ik zou het ook doen (over twee weken een jaar samen...)... *blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat het een dinerbon wordt of dagje A'dam... |
![]() |
|
weet je... waarom verzinnen jullie al die dingen??? Het gaat niet om het voorwerp toch? Ik krijg liever iets heel stoms, niet origineels, goedkoops met een leuke bedoeling, dan een duur origineel iets waar helemaal geen gevoelens van de ander uit blijken... Kortom mij boeit het niet, zolang het maar leuk bedoelt is...
|
![]() |
Ik geef hem 2 kaartjes voor Six Flags, zodat hij mij kan meenemen
![]() Alleen kwam hij laatst op het id om mij mee te nemuh ![]() Maarja we gaan dus sowieso ![]() ![]() ![]() Kusje Gup
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vrienden Charlottetje | 26 | 13-01-2006 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic Verwijderd | 411 | 06-01-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
LEuk CadEau om TE GEVEN??? Roffachick | 4 | 30-06-2003 21:38 | |
Liefde & Relatie |