![]() |
homeopatische middeltjes
Aangezien ik last heb van faalangst, wordt mij door verschillende personen aangeraden om wat homeopatische ontressingsmiddeltjes te gebruiken. Doen jullie dit? En is dit goed of wordt je dan duf? Ben bang dat ik me dan straks helemaal niet meer kan concentreren.
Greeny |
Een vriendin van mij heeft vorig jaar ook een of ander middeltje gebruikt, wel meer mensen trouwens. En ik hoorde van diezelfde vriendin dat (ze zit nu op uni) tijdens tentamens e.d. best veel studenten ook middeltjes gebruiken. Waarschijnlijk werkt het meer als een soort placebo dan dat het daadwerkelijk helpt, maar als jij je er beter door voelt, gewoon doen, kwaad kan het niet. En of je er slaperig van wordt; dat zou dan toch in de bijsluiter o.i.d. moeten staan, of vraag het na bij de huisarts of zo...
|
Citaat:
|
ik slik van die rescue remedy
dat doen er heel veel dat is niet zo zwaar als die andere je word er niet duf van je blijft gewoon helder denken alleen je zenuwen zijn weg en het is dus homeopatisch |
Ik heb plantival gebruikt, maar daar was ik op de een of ander manier allergisch voor dus nou zit ik onder de jeukende bultjes :S
je moet er wel opletten dat je met de meeste dingen al 2 of 3 weken van tevoren moet beginnen dus dat je nu wel te laat bent |
Slik passiflora, helpt heel goed, slik het al sinds m'n 12de (ben een stresserig typje) wat je kan het je hele leven blijven slikken, en het heeft geen bijwerkingen en de kans dat je er allergisch voor bent (ik ben ook een slachtoffer van plantival :eek: ) is nihil dus je kunt het rustig gebruiken.
|
ik heb valeriaandruppeltejs, die werken niet zo, en nervovit, dat is wel goed.
|
haai mensen
iemand zei me vandaag ook dat nervovit wel goed werkt ja, ik ben zelf niet van plan het te gebruiken maar gewoon goed en gezond te eten! succes allemaal xiao margreet |
Citaat:
|
Me zus heeft pas ook een of ander homeopatisch middel gebruikt tegen faalangst en zenuwen en ze zegt dat het heel erg geholpen heeft....het kan dus wel degelijk bruikbaar zijn
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |