Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 10:07
greeny
greeny is offline
Aangezien ik last heb van faalangst, wordt mij door verschillende personen aangeraden om wat homeopatische ontressingsmiddeltjes te gebruiken. Doen jullie dit? En is dit goed of wordt je dan duf? Ben bang dat ik me dan straks helemaal niet meer kan concentreren.
Greeny
Oud 13-05-2003, 10:18
Esmée
Esmée is offline
Een vriendin van mij heeft vorig jaar ook een of ander middeltje gebruikt, wel meer mensen trouwens. En ik hoorde van diezelfde vriendin dat (ze zit nu op uni) tijdens tentamens e.d. best veel studenten ook middeltjes gebruiken. Waarschijnlijk werkt het meer als een soort placebo dan dat het daadwerkelijk helpt, maar als jij je er beter door voelt, gewoon doen, kwaad kan het niet. En of je er slaperig van wordt; dat zou dan toch in de bijsluiter o.i.d. moeten staan, of vraag het na bij de huisarts of zo...
Oud 13-05-2003, 11:53
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
greeny schreef op 13-05-2003 @ 14:37:
Aangezien ik last heb van faalangst, wordt mij door verschillende personen aangeraden om wat homeopatische ontressingsmiddeltjes te gebruiken. Doen jullie dit? En is dit goed of wordt je dan duf? Ben bang dat ik me dan straks helemaal niet meer kan concentreren.
Greeny
ik heb het geprobeerd...nevival ( geloof ik ) heette dat...maar dat hielp geen ene roggel...nu ben ik weer overgestapt op wat daarvoor al een keer gehad had: propranol ( van de dokyter, wel op recept dus ) dat werkt bij mij echt prima...btw mss heb je hier wat aan: http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
Oud 14-05-2003, 09:55
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
ik slik van die rescue remedy
dat doen er heel veel
dat is niet zo zwaar als die andere je word er niet duf van
je blijft gewoon helder denken alleen je zenuwen zijn weg
en het is dus homeopatisch
Oud 14-05-2003, 11:07
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Ik heb plantival gebruikt, maar daar was ik op de een of ander manier allergisch voor dus nou zit ik onder de jeukende bultjes

je moet er wel opletten dat je met de meeste dingen al 2 of 3 weken van tevoren moet beginnen dus dat je nu wel te laat bent
Oud 14-05-2003, 11:09
SuperSanne
SuperSanne is offline
Slik passiflora, helpt heel goed, slik het al sinds m'n 12de (ben een stresserig typje) wat je kan het je hele leven blijven slikken, en het heeft geen bijwerkingen en de kans dat je er allergisch voor bent (ik ben ook een slachtoffer van plantival ) is nihil dus je kunt het rustig gebruiken.
Oud 14-05-2003, 11:16
Verwijderd
ik heb valeriaandruppeltejs, die werken niet zo, en nervovit, dat is wel goed.
Oud 14-05-2003, 11:19
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
haai mensen
iemand zei me vandaag ook dat nervovit wel goed werkt ja, ik ben zelf niet van plan het te gebruiken maar gewoon goed en gezond te eten!

succes allemaal

xiao
margreet
Oud 14-05-2003, 13:48
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 14-05-2003 @ 12:09:
Slik passiflora, helpt heel goed, slik het al sinds m'n 12de (ben een stresserig typje) wat je kan het je hele leven blijven slikken, en het heeft geen bijwerkingen en de kans dat je er allergisch voor bent (ik ben ook een slachtoffer van plantival ) is nihil dus je kunt het rustig gebruiken.
bedoel je dat je ook uitslag van plantival gekregen hebt???
Oud 14-05-2003, 13:52
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Me zus heeft pas ook een of ander homeopatisch middel gebruikt tegen faalangst en zenuwen en ze zegt dat het heel erg geholpen heeft....het kan dus wel degelijk bruikbaar zijn
Oud 14-05-2003, 13:59
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 14-05-2003 @ 12:09:
Slik ik ook... passiflora complex, van A. Vogel... ja toch?

Regels voor berichten