![]() |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden?
Er is misschien (waarschijnlijk?) al eens zo'n topic hier, maar ik zag 'm niet, dus nogmaals: Waar knappen jullie nou compleet op af bij meiden als het om uiterlijk gaat?
Hier zijn vast wat dingen die ik echt erg vindt: -Buffalo schoenen. GADVERDAMME! -Andere schoenen met plateauzolen. YUK! -Van die maffe heksenschoenen met die lange puntneuzen... -Veel te strakke "kontkruipbroeken", vooral de witte... -Geblondeerd haar met te veel uitgroei.... -Och.. geblondeerd haar in het algemeen :D -Nomination armbanden (wat zien DIE er dom uit zeg!) - Trainingspakken... -Tattoos (grote tattoo fan hier, maar ziet er NIET uit bij meiden!) -Neuspiercings (wenkbrauwpiercings zijn dan weer WEL mooi!) -Strings die boven de broek uitkomen... Andere dingen? |
lompheid
doorzichtigheid . |
ieh ik vind dit een enge topic :)
|
Ik weet niet hoor Mannetje......vogges my kan jij nooit een 'goede' vriendin vinden.....Die Heupbroeken is toch heerlijk om naar te kijken bij de vrouwen en zo'n string die boven de broek uitkomt tog ook :eek: (y) .... Je let echt op de kleinste dingen zoals een armband :eek: Lekker belangrijk....Het gaat toch ook heel erg om het innerlijk....en kleren maakt toch helemaal niks uit.......en die 'heksenschoenen' zoals jij ze noemt is mode en ikzelf vind het nog best leuk eruitzien....maja......
//\\//\\zzl Styn....... |
handtasjes
en kruimeltje petjes ofwel breezersletten |
Nogal wat eisen he :D Maar wtf zijn Nomination armbanden?
Zelf hou ik niet van meisjes met een hoge dunk van zichzelf of die van zichzelf weten dat ze knap zijn (meestal vind ik dan ook weer niet maar ok :D). Tattoos en piercings vind ik juist weer wel mooi. En ik ben zelf gek van plateauzolen :D Maar ook meisjes die in korte topjes rondlopen en daaronder een heupbroek, vind ik nix... Ok, ik ben dan wel geen man, maar heb ook mijn mening over de meisjes :D als je t niet erg vindt... :D |
Op 1000 en 1 dingen.....
|
Ik heb besloten dat meiden hier ook op mogen reageren.:)
Waar ik qua kleding/schoeisel op afknap bij een man: -Buffalo's -Trainingspakken -Sandalen/slippers -Sportschoenen (behalve zwarte dan) -Merkkleding -Felle kleuren -Bootschoenen -Opgerolde broekspijpen -Megawijde broeken En vast nog wel meer... |
sandalen
strakke broeken gestrikte veters [bij nike,adidas,puma] onderbroeken strings hele strakke tshirts spikebanden hanenkammen oorbellen |
zweetplekken
oorsmeer teveel armhaar beenhaar puntschoenen (naja, de meeste dan) |
- veel make - up
- oorbellen - sletterige kleding - schetterbek - meelopend |
Citaat:
En jah, het uiterlijk maakt wel degelijk uit. Alleen niet op die manier die jij bedoeld. Kort samengevat knap ik af op sletterigheid en meeloperij. Details niet belangrijk? De details maken je tot wie je bent, niet vergeten! Als je zaken draagt die iedereen heeft (zoals die "onbelangrijke" armband) geeft dat voor mij aan dat je een tekort aan individualiteit hebt, dat je dus een meeloper bent. |
Over het algemeen verschilt het per persoon.
Maar sommige meiden zijn zooooooooo naief en dat is TE erg. |
Niet pijpen.
Wat zei je exo? Niet PIJPEN |
NU weet ik nog niet wat voor armband dat is... :confused:
|
verwaand
|
bij jongens:
-piercings -te strakke kleding -te wijde kleding -gapstar elwood (oftewel de 2e cars :rolleyes: ) -kettingen (met kraaltjes kan leuk zijn) -ringen -vet haar of van die pluisjes in de nek, getver! :eek: (n) -geen uitstraling -broeken met strakke onderkant -teveel haar (op benen of armen etc.) -spijkerjasje en broek in verschillende kleuren spijkerstof -snorren -te groot -te klein -te dik -te dun jaja ik stel hoge eisen! (y) en mijn grootste irritatie (al heeft het niks met uiterlijk te maken) : jongens die hans teeuwen nadoen, aaarghhh! (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn afknappers:
- alsie heel lomp frietjes eet :confused: - "foute" kleding (van die broeken waarin de de ballen kunt tellen en zien of ie rechts of links dragend is, ieghl :p ) - van die strakke pamper onderbroeken bij jongens - geen humor hebben - te arrogant - als hij alles maar afzeikt - als hij altijd maar negatief denkt en er nooit eens wat positiefs uit zn mond komt mja, vast nog wel meer, maar dit zijn n paar van mijn afknappers. ow, ff topic niet goed gelezen (nouja, jullie moeten maar even denken dat ik een man ben dan (biep met ballen :D ), en de heren in mijn voorbeeld vrouwtjes :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze niet willen neuken ( ik knap vaak af op meiden).
|
ja dat is een goede ik vind die ook verschrikkelijk die carabetiers
|
ik knap af op vrouwen die niet van cabaret houden :D
|
Mannen die Bert Visscher kunnen nadoen vind ik daarentegen wel geil :D Vind Bert gewoon geweldig, ken zelf hele monologen van buiten dus...
|
Citaat:
- Te gewoontjes (lees: saai) - Verkeerde kleding (zoals in het bovengenoemde voorbeeld, de kleding moet iig bij het figuur van het meisje passen.) |
hey mutantje er zit een foutje in je onderschrift, een ''niet'' te veel :p
|
- humorloos
- karakterloos - meningloos - onverzorgdheid - naiviteit - aarsloos ik ben niet zo kieskeurig :rolleyes: |
ik knap standaard af ...
echter af en toe zie ik een uitzondering :D |
als ie onzeker is
verder kan ik niet zoveel bedenken |
Citaat:
|
Een slecht gebit is een afknapper.
|
- ringen
- van die lelijke teenringen Bah - van die hoerenlaarzen - plateauzolen Bah - handtasjes - posbode tassen |
-ballentrekkers
-van die leren schoenen, waar je ook altijd meiden mee ziet lopen -te groot t-shirt -t-shirt in de broek -snor -baard |
Wat is 'n ballen trekker?
|
zo'n geen boxer, eXo, strakke onderbroek zeg maar.
|
Da's een ballenknijper.
Omdat ie knijpt, niet trekt. Wat is een ballentrekker |
Citaat:
|
als ze je jaloers proberen te maken....wordt nooit snel jaloers ofzo...maar als ze gaan opscheppen over hoe goed anderen wel niet zijn heb ik meestal zoiets van: wat doe je dan nog hier...
enne...heb nog wel wat kleine afknappers....maar niet zozeer over uiterlijk... |
Ooooh, en één van de grootste afknappers vind ik als een kerel drinkt als een varken. Tjonge jonge wat ordinair! Mijn 'ex' (nee, niet de leuke ex, maar de ex waar ik niet verliefd op was) dronk echt té erg. Ik stond voor mezelf nog drinken in te schenken, staat ie achter me, begint ie z'n eigen drankje met een hels lawaai en belachelijk grote slokken op te slurpen.
Fout 1: Hij had even kunnen wachten tot ik klaar was en we samen op de bank ons drankje hadden kunnen nuttigen Fout 2: Dat geslurp. Aaagh, als iemand dat doet wil ik zo ontzettend graag het glas uit zijn handen slaan!! Het was echt ronduit asociaal, ik kan daar absoluut niet tegen. Dat doet ie dan ook zo leuk bij mijn moeder aan tafel.. Ik schaamde me echt dood, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik niet hoor, ik heb zelf heel vaak broeken aan waar geen zakken in zitten, en om nou te vragen of iemand anders de hele tijd mijn spullen bij zich wil dragen...? En tegenwoordig moet je ook al overal je paspoort laten zien, en ik ga (als ik een broek met zakken had) echt niet mijn paspoort in mijn broekzak doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik bij jongens een afknapper vind is oncreativiteit. Zo'n gozer die bang is van wat anderen als 'ie zich niet aan de standaard houd.
(eens vind ik iemand die zich zonder aarzelen in kostuum hijst en met de trein met me naar de Elf Fair gaat...) |
Citaat:
hahah man dan sluit jij wel een heleboel dames uit Citaat:
Citaat:
BOEIEND INTERESSANT |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |