![]() |
muziek examens
ik heb nog niet zoveel mensen over muziek gehoord, maar ik heb morgen (ja echt morgen al!) muziek-examen vwo. Nou hebben we tot nu toe altijd havo-examens geoefend en 1 x maar vwo en dat bleek een stuk moeilijker te zijn.
Wie van jullie heeft morgen ook muziekexamen en hoe hebben jullie dat geleerd? Zijn jullie er helemaal klaar voor? |
ik heb morgen(!!!!! :eek: ) ook al examen muziek. wij hebben in de klas 4 examens vwo gedaan en ik heb thuis nog een gedaan. k blijf t lastig vinden. verder hebben wij een soort samenvatting gekregen..maar verder kan je niet echt veel leren, want je moet het horen op dat moment en als je 2 jaar een beetje opgelet hebt in de klas, dan moet het goedkomen! :D
suc6 ermee (y) |
Op mijn school kun je muziek niet eens kiezen, maatschappijleer overigens ook niet, dus dat wordt morgen een gymzaal met 4 mensen (grieks) (n)
|
wij zijn met zn drietjes, is dus ook heel gezellig. Ben ook niet zo bang voor muziek, alleen we hebben nooit echt muziekgeschiedenis geoefend en daar vragen ze wel dingen over bij vwo muziek-examen. Over een kwartiertje heb ik mn laatste muziekles en dan nog een uurtje of 3 leren. Als ik dan nog niet klaargestoomd ben!
|
aloha!
ik heb morgen (!!) ook muziek examen vwo en mijn voorbereiding was als volgt: - in de lessen heel veel havo- en vwo examens geoefend - voor de afgelopen SE's goed geleerd (was dezelfde stof als t examen) - begrippen geleerd - het lijstje met 20 meest vookomende antwoorden in muziekexamens langsgegaan (ja mijn docent is vreeeeeeeemd) - thuis nog 1 examen geoefend |
en dat lijstje heb je toevallig op je computer staan?? ;)
|
nou nee maar voor jou maak ik n uitzondering en ren ik naar boven om t te halen en braaf over te typen (ik heb ook al veel aan inet gehad, doe ik ook es wat terug:))
ik geloof dat t in willekeurige volgorde was: tegenbeweging ostinato unisono staccato pizzicato (arco) sequens imitatie gelijke/paralelle beweging terrassen dynamiek echo dynamiek kortere/langere notenwaarden ritenuto legato portato bourdon homofonie/polyfonie basso continuo overgangsdynamiek syncope fermate oke de betekenis staat er niet bij, weet ik wel....maar jij als t goed is ook;) hopelijk heb je er nog waat aan sterkte morgen! xiao! |
Brrrrr....
Ik vond het vorig jaar (havo) doodeng, dat eindexamen muziek. Nu had ik voor de proefexamens die we deden ook constant onvoldoendes. Ik heb zitten zweten tijdens dat examen... Nu had ik wel een 5,5 gehaald, wat voor mij echt top is :D |
Citaat:
|
onze leraar zegt altijd maar rustig nadenken, goed luisteren en niet (bij de solvege onderdelen) gelijk beginnen te schrijven, maar eerst eens goed luisteren wat er nu eigenlijk gespeeld wordt! veel succes iedereen die morgen muziek doet! (y)
|
Citaat:
2: een 6 of een 6,5 ofzo :) |
Ik heb wel muziek maar geen examen. Als examen opdracht heb ik een liedje moeten maken. Dat wil zeggen, componeren en inspelen/zingen..
|
en hoe is t gegaan bij iedereen???
ik heb iig goed genoeg gescoord denk ik, ik kijk niks na want dat vind ik vervelend, de helft ben ik toch weer vergeten....maar t gevoel is iig goed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |