![]() |
Wie niet klaagt, wie niet wint
VWO'ers opgelet!
bij het examen nederlands van vanochtend, was vraag 12 erg onduidelijk geformuleerd! Dit is dus klagen waard! Bij een groot aantal dezelfde klachten wordt vraag 12 misschien wel geschapt! Spoor iedereen aan om even te klagen bij : www.eindexamen.nu/eekl/ |
"Waaruit bestaat het verwijt dat aan het adres van de Amerikanen werd gemaakt" <--??
Nou poeh wat onduidelijk! Je kon het letterlijk uit de tekst halen dus ik vond het één van de makkelijkste vragen van allemaal... |
Ik denk dat ze met 1 klacht weinig gaan doen 'niceur'. Denk dat je het maar moet gaan accepteren :D
|
Citaat:
Maar ik ben het niet met je eens Niceur dus ik ga ook niet klagen. |
nou ik ben het er WEL mee eens!!!
En mn hele klas (drie personen) hadden die vraag fout!! :mad: Terwijl we het verder eigenlijk heel goed hadden gemaakt. Echt stomme vraag. Ik ga ZEKER klagen. xxx Judith |
Citaat:
Maar wat snapte je precies niet aan die vraag dan? Wat was er onduidelijk aan :confused: ? |
Deze vraag vatte ik op als: wat vinden de Amerikanen van hoe het in Europa gaat....(aan het adres van, dus bij...)
hmm echt vaaaage vraag. En dat antwoord kon je niet makkelijk uit alinea 11 halen ofzo. Maar ach heb wel rond de 7,5, maar het is natuurlijk een principekwestie. klaaaaagen als jullie hem ook fout hebben! |
Citaat:
Maar dan nog, als je wil klagen, moet je vooral klagen. |
Ik vind trouwes wel dat die lui van het LAKS meer reclame moeten maken voor hun telefoonnummer.
|
Ik vond die vraag ook redelijk lastig. Het is niet het soort Nederlands wat ik doorgaans gebruik. Maar ik vond 'm niet onmogelijk. FF goed lezen en nadenken en je snapt ook wel wat ze wilen weten. Zeker als je die vraag daarna ziet. Maar ja, klaag maar. Wat let je? :)
|
Dat vond ik een van de makkelijkste vragen man. Je moest we in alinea 10 kijken in plaats van 11, daar stond het lettelijk, dat amerika een inbreuk op mensen rechten doet met de doodstraf
:) |
ik heb hem ook fout... te snel gemaakt...
naja,. ik heb tussen een 7,2 en 7,7 dusss... ga liever klagen over economie... :mad: dat was zoooooooo zwaar klote..... :o :( |
Citaat:
Ik had bij vraag 12 gewoon van dat ze nog de doodstraf hadden ofzo.. wist ik veel :( enja.. ga idd maar klagen over eco!! weet je hoe kut :( |
hij is vastgelopen:mad:
|
Citaat:
ik dacht 35 van de 49.... ik haD; de vraag of de amerikaanse rechtgang wel eerlijk en doeltreffend is.. :o ik had vast een geests-vertroebeling ofzo :confused: |
Ik vond de samenvatting veeeeeeeeeeel moeilijker dan vraag 12 hoor.. :( :(
|
heej ja, dat is hartstikke waar, ik heb die vraag wel 10 keer gelezen..!
|
maar beter klaag je uberhaupt over al je examens...
hoe meer er wordt geklaagd, heo meer ophoging, uiteindelijk heeft iedereen er dus baat bij heb je een 8.5 ipv een 8, is toch ook fijn? |
Citaat:
(bij mij in klas,zover ik weet,10 mense die 'm al fout hadden>>vanwege feit dat de vraagstelling verwarring opbracht) |
Ik vond 4 irritand. Je kan ook zeggen dat het verschil in optreden van de navo in kosovo en turkije ook meten met 2 maten is. Daarom heb ik D
Verder was die samenvatting vervelend :( |
Citaat:
|
Ben het er ook niet mee eens en ik s*** in nederlands :p
Volgens mij was je bij die vraag bezig met alinea 12 ofzo, en moest je even terug naar alinea 10 en zo kun je misschien het verkeerde antwoord hebben... maar beetje nadenken en de alinea's ervoor even doorlezen en je hebt het antwoord idd zo gevonden :p (Ik had overigens 24 punten @ Tekst 1, en 0 @ Tekst 2, dus die eerste was zeker te doen :p) |
Citaat:
We moeten natuurlijk niet zoveel, ook over de gemakkelijke vragen, gaan klagen zodat het ongeloofwaardig wordt. |
je moet echt gaan klagen hoor! als er meer klachten binnenkomen wordt het juist serieuzer genomen! Er een paar tiende bij de examens op omdat ze te lang/te moeilijk waren is natuurlijk nooit weg! DUS WEL KLAGEN!
|
die vraag vond ik eigenlijk helemaal niet zo onduidelijk...?
Europa twijfelde toch aan de doeltreffendheid enzo van het VSsysteem oid..? Volgens mij stond het gewoon in de tekst in ieder geval.. |
Citaat:
Maar goed, (daarom quote ik je ook) ben het met je eens! Je kunt wel makkelijk klagen via internet (wat dus nu ook niet kan) maar je kan nergens een telefoonnummer vinden! :confused: |
Citaat:
Ik roep ook iedereen op om te klagen ook al heb je waarschijnlijk een goed cijfer |
wie zegt dat als er bij het laks veel geklaagd wordt, de cijfers omhoog gaan????
staat dit ergens ofzo? en wat noemen ze veel? (vroeg mn pa zich af.. :o ) maar kwas wel benieuwd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |