![]() |
|
![]() |
VWO'ers opgelet!
bij het examen nederlands van vanochtend, was vraag 12 erg onduidelijk geformuleerd! Dit is dus klagen waard! Bij een groot aantal dezelfde klachten wordt vraag 12 misschien wel geschapt! Spoor iedereen aan om even te klagen bij : www.eindexamen.nu/eekl/
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat snapte je precies niet aan die vraag dan? Wat was er onduidelijk aan ![]()
|
![]() |
Deze vraag vatte ik op als: wat vinden de Amerikanen van hoe het in Europa gaat....(aan het adres van, dus bij...)
hmm echt vaaaage vraag. En dat antwoord kon je niet makkelijk uit alinea 11 halen ofzo. Maar ach heb wel rond de 7,5, maar het is natuurlijk een principekwestie. klaaaaagen als jullie hem ook fout hebben!
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dan nog, als je wil klagen, moet je vooral klagen.
||
Citaat:
Ik had bij vraag 12 gewoon van dat ze nog de doodstraf hadden ofzo.. wist ik veel ![]() enja.. ga idd maar klagen over eco!! weet je hoe kut ![]()
||
Citaat:
ik dacht 35 van de 49.... ik haD; de vraag of de amerikaanse rechtgang wel eerlijk en doeltreffend is.. ![]() ik had vast een geests-vertroebeling ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
(bij mij in klas,zover ik weet,10 mense die 'm al fout hadden>>vanwege feit dat de vraagstelling verwarring opbracht) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ben het er ook niet mee eens en ik s*** in nederlands
![]() Volgens mij was je bij die vraag bezig met alinea 12 ofzo, en moest je even terug naar alinea 10 en zo kun je misschien het verkeerde antwoord hebben... maar beetje nadenken en de alinea's ervoor even doorlezen en je hebt het antwoord idd zo gevonden ![]() (Ik had overigens 24 punten @ Tekst 1, en 0 @ Tekst 2, dus die eerste was zeker te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
We moeten natuurlijk niet zoveel, ook over de gemakkelijke vragen, gaan klagen zodat het ongeloofwaardig wordt. |
![]() |
|
die vraag vond ik eigenlijk helemaal niet zo onduidelijk...?
Europa twijfelde toch aan de doeltreffendheid enzo van het VSsysteem oid..? Volgens mij stond het gewoon in de tekst in ieder geval..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, (daarom quote ik je ook) ben het met je eens! Je kunt wel makkelijk klagen via internet (wat dus nu ook niet kan) maar je kan nergens een telefoonnummer vinden! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik roep ook iedereen op om te klagen ook al heb je waarschijnlijk een goed cijfer |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD'er Wilders haalt uit naar de islam. JantjePietje | 220 | 17-02-2004 17:40 |