![]() |
warcraft III computer te moeilijk?
ok ik ben juist beginnen spelen
wat blijkt nu ik kan de computer niet van moeilijkheid veranderen dit is niets in de missies, maar een gewoon random spel (of skirmish als je het zo wil noemen) daar zijn de computers veel te moeilijk en voor ik nog maar serieus kan beginnen bouwen, word ik al afgemaakt kan iemand mij hier in helpen? |
Download eens wat replays en kijk hoe anderen spelen.
Verder moet je bij skirmish een stuk sneller bouwen dan bij de single player missies. Probeer je eens te concentreren op het bouwen van 2 a 3 specifieke units (bv Orc: grunt + witch doctors + shamans). Alle gebouwen bouwen duurt te lang en kost te veel. |
update het spel dan kan het wel......
|
Als je de nieuwste patch installeert krijg je 3 moeilijkheidslevels. Niet dat dat zoveel uitmaakt.
Als je een tijdje over internet speelt zul je zien dat de computer eigenlijk heel simpel is. gouden tip: Als je echt niet kan winnen, bouw dan in het begin een hoop guard towers. Dit houdt ze lang genoeg bezig om een grote force op te bouwen. |
in warcraft III is de pc echt simpel :) het is net als met starcraft, je moet alleen ff weten hoe je moet beginnen, snel een legertje opbouwen zodat je aanvallen kunt weerstaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar alles leert :) |
Citaat:
|
waar kun je die patch downloaden?
|
Connecten naar Bnet
|
ik heb een iligale versie daarmee lukt dat helaas niet
|
Moet je de originele maar kopen, anders heb je gewoon pech
|
het is al lekker gelukt wrm zou ik iets kopen als ik het kan downloaden
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede moet je niet zomaar wat gaan doen met skirmish, je moet weten hoe je moet bouweN! En om een beetje tips te leren van hoe je moet spelen kan je het beste gaan naar www.war3replays.com ! b.t.w tegen de computer spelen zuigt, die speelt namelijk de heletijd hetzelfde en je kan en niet alle trucks werken goed bij hun als op battlenet! dat is ook het leukste van warcraft3 op battlenet spelen! |
Citaat:
Geen kans op virusen! Omdat je aan een spel genoeg hebt voor ongeveer 2 jaar ,als je online speelt dan! |
Citaat:
Geld te kort? |
Citaat:
Het is een blizzard game jonge, moet je gewoon kopee |
ofdat jullie geen enkele spel iligaal hebben
|
Citaat:
maar goed WC III (blijft leuk :p) was toch niet al te moeilijk? Citaat:
In het begin vond ik het ook moeilijk om tegen 7 brutals te vechten (in RA: Yuri's revenge), maar oefening baart kunst (en 1 potje duurt al snel ruim 3 uur) |
Citaat:
don't fuck with blizzard! |
Citaat:
|
Warcraft III is serieus het enige spel in mijn collectie van 200+ die ik legaal heb... dit spel was imo het eerste spel wat het echt waard was...
|
Citaat:
afgezien van operation flashpoint. ik heb ook een stoute wc3 versie en ben blij dat ik hem niet heb gekocht; wat een saai spel. de AI van de heroes had wel wat beter geogen "we are under attack" ja, doe dan iets. |
hmm, het is toch de bedoeling dat jij juist wat moet doen?
en de heroes roepen niet we are under attack :) |
Lol, dus je wilt dat de computer alles zelfs voor je doet? :rolleyes:
Ik kan het wel begrijpen, maar ik kan eigenlijk niet vinden wanneer die lui niks doen, als we het over Generals hadden dan kan ik helemaal inkomen aan het geerger aan de AI. Maar je hebt ook wel een beetje gelijk, rent 1 grunt van een groepje van 5 op 4 archers af alleen, dan kun je toch ook denken dat ie efe zen vriendjes die naast hem staan om hulp roept, of die ventjes kunnen dat toch ook zien dat hun vriend under attack is. Dat was de enigste ergernis aan de AI van WC# die ik vond. |
Vergeleken met de rts's van blizzard zuigt de rest hard.
|
Toen ik nét WC3 speelde had ik ook grote moeite om van de computer te winnen. Samen met een vriend speelden we toen 2 vs 1, om het wat makkelijker te maken. :)
Ik heb het spel na een tijdje toch maar gekocht, omdat ik ook online wilde spelen. Dit is echt geweldig, als je je er een beetje in verdiept. Kortom, dit spel is z'n geld zeker waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |