Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede moet je niet zomaar wat gaan doen met skirmish, je moet weten hoe je moet bouweN! En om een beetje tips te leren van hoe je moet spelen kan je het beste gaan naar www.war3replays.com ! b.t.w tegen de computer spelen zuigt, die speelt namelijk de heletijd hetzelfde en je kan en niet alle trucks werken goed bij hun als op battlenet! dat is ook het leukste van warcraft3 op battlenet spelen! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed WC III (blijft leuk ![]() Citaat:
In het begin vond ik het ook moeilijk om tegen 7 brutals te vechten (in RA: Yuri's revenge), maar oefening baart kunst (en 1 potje duurt al snel ruim 3 uur)
||
Verwijderd
|
Citaat:
afgezien van operation flashpoint. ik heb ook een stoute wc3 versie en ben blij dat ik hem niet heb gekocht; wat een saai spel. de AI van de heroes had wel wat beter geogen "we are under attack" ja, doe dan iets. |
![]() |
|
Lol, dus je wilt dat de computer alles zelfs voor je doet?
![]() Ik kan het wel begrijpen, maar ik kan eigenlijk niet vinden wanneer die lui niks doen, als we het over Generals hadden dan kan ik helemaal inkomen aan het geerger aan de AI. Maar je hebt ook wel een beetje gelijk, rent 1 grunt van een groepje van 5 op 4 archers af alleen, dan kun je toch ook denken dat ie efe zen vriendjes die naast hem staan om hulp roept, of die ventjes kunnen dat toch ook zien dat hun vriend under attack is. Dat was de enigste ergernis aan de AI van WC# die ik vond.
|
Verwijderd
|
Toen ik nét WC3 speelde had ik ook grote moeite om van de computer te winnen. Samen met een vriend speelden we toen 2 vs 1, om het wat makkelijker te maken.
![]() Ik heb het spel na een tijdje toch maar gekocht, omdat ik ook online wilde spelen. Dit is echt geweldig, als je je er een beetje in verdiept. Kortom, dit spel is z'n geld zeker waard. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|