Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   zo moe na sex! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=48334)

nijntje-het-konijntj 09-04-2002 16:41

zo moe na sex!

als ik bij mn vriend ben geweest en we hebben sex gehad ben ik de hele middag daarna duf en das soms wel vervelend omdat je dan helemaal geen fut meer hebt om wat te doen,vooral als je nog huiswerk moet maken! Ook als ik niet eens superactief ben geweest, het kost gewoon zoveel energie! hebben jullie dat nou ook dat je gelijk de hele middag uitgeput bent?

eztah 09-04-2002 16:43

Um nee, daar heb ik gelukkig geen last van..
Naja, soms als we diep in de nacht thuiskomen, dan blowen en dan sexen, tja, dat werkt niet he:D:)

peachie 09-04-2002 16:55

ik heb er niet echt last van tenminste niet lang. mijn vriend heeft er meer last van.

seven 09-04-2002 18:38

nou ik heb er ook last van. en hoe. eigenlijk vallen we ook vaak meteen na seks in slaap (of we doen het nog een keer), meer opties zijn er eigenlijk niet.

tis erg lekker doch vermoeiend. helaas mag ik niet bij hem slapen of andersom dus vaak worden er 1 of 2 mensen op de fiets naar huis gejaagd, met zo'n ongelofelijk suf hoofd. en natuurlijk kun je dan niet meer slapen zo gauw je je eigen kussen weer onder je hebt. grrrrrrr :mad:

maar goed. dus ook vermoeidheid aan mijn kant :)

xs

Kupu 09-04-2002 19:14

sex is nogal zwaar werk hoor :D ik weet niet precies hoeveel caloriëen je verbrandt, maar dat zijn er aardig wat. Vooral het orgasme, al die spiersamentrekkingen en zo kosten veel moeite. En het hart krijgt het ook wel te verduren he :p Vooral het mannelijk orgasme kost veel energie heb ik ergens gelezen.

perseus 09-04-2002 19:50

Citaat:

Kupu schreef:
sex is nogal zwaar werk hoor :D ik weet niet precies hoeveel caloriëen je verbrandt, maar dat zijn er aardig wat. Vooral het orgasme, al die spiersamentrekkingen en zo kosten veel moeite. En het hart krijgt het ook wel te verduren he :p Vooral het mannelijk orgasme kost veel energie heb ik ergens gelezen.
Met een uur hard neuken verbrandt je net zoveel calorieen als een uur snelwandelen:rolleyes: :D

fsb_b3 10-04-2002 12:40

Sex is heel vermoeiend, het is ook beter om dit lekker na een lang dagje te doen en dan gezamelijk in slaap te vallen. Dat is namelijk geweldig. Maar....verder is er niks aan te doen!!!! ;) Shit happenes

LoneLover 10-04-2002 17:36

Raar, ik wordt net erg actief na sex. Tot grote ergernis van m'n vriendin.

~Dark Voice~ 10-04-2002 17:55

Ik krijg er juist erg veel energie van.

Als we dan 's avonds seks hebben gehad kan ik totaaaal niet slapen, terwijl mijn vriend na 10 minuten weg is..:D

Echt zo fucking irritant, want ik kan dan gewoon niet naast hem in slaap vallen, samen met hem. Altijd pas een (paar) uur later :(

Maar volgens mij is het toch ook zo dat jongens keiveel energie kwijtraken? En meisjes over het algemeen minder? Nahja mijn vriend raakt wel veel kwijt iig :)

Zarya 10-04-2002 20:03

Ik ben nog maagd, maar kun je nagaan, toen ik verder ging dan alleen zoenen waren mijn toenmalige vriend en ik al helemaal moe :p!!

chatfreak2002 10-04-2002 20:07

Citaat:

ievy schreef:
Ik ben nog maagd, maar kun je nagaan, toen ik verder ging dan alleen zoenen waren mijn toenmalige vriend en ik al helemaal moe :p!!
zoenen kan ook vermoeiend zijn ja :)

punkrock-bastard 11-04-2002 08:56

Citaat:

ievy schreef:
how sweet? :D

The Bachelor 11-04-2002 12:33

dan heb je hele goede sex gehad denk ik

Gwen. 11-04-2002 13:00

Citaat:

eztah schreef:
Um nee, daar heb ik gelukkig geen last van..
Naja, soms als we diep in de nacht thuiskomen, dan blowen en dan sexen, tja, dat werkt niet he:D:)

Eerst sex en dan blowen is beter.

Kupu 12-04-2002 14:27

Citaat:

perseus schreef:

Met een uur hard neuken verbrandt je net zoveel calorieen als een uur snelwandelen:rolleyes: :D

Ja en??? Snelwandelen is ook uitputtend hoor, een uur lang achter mekaar. En volgens mij is sex wel fftjes wat uitputtender, maar je gaat niet een uur lang aan 1 stuk door.

perseus 12-04-2002 14:36

Citaat:

Kupu schreef:

Ja en??? Snelwandelen is ook uitputtend hoor, een uur lang achter mekaar. En volgens mij is sex wel fftjes wat uitputtender, maar je gaat niet een uur lang aan 1 stuk door.

Ik zei ook niet dat snelwandelen niet uitputtend was. Sex is misschien wel uitputtender ja, maar dan hoef je nog niet perse meer calorien te verbranden

Mistery X 16-04-2002 14:17

hmm...oke....vaag....ik moet zeggen dat ik ook onmeunig actief wordt erna...midden in de nacht kan'k dan wel 10 rondjes om het huis hardlopen ofzo...en dan wil ik ook veel eten en vooral een peuk en wat te drinken.....terwijl zij toen wel zowat aan't slape was.kan me voorstelle dat dat irri is...maja...ieders zijn eigen vage zooi. mazzelz

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.