Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 16:41
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
als ik bij mn vriend ben geweest en we hebben sex gehad ben ik de hele middag daarna duf en das soms wel vervelend omdat je dan helemaal geen fut meer hebt om wat te doen,vooral als je nog huiswerk moet maken! Ook als ik niet eens superactief ben geweest, het kost gewoon zoveel energie! hebben jullie dat nou ook dat je gelijk de hele middag uitgeput bent?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:43
eztah
eztah is offline
Um nee, daar heb ik gelukkig geen last van..
Naja, soms als we diep in de nacht thuiskomen, dan blowen en dan sexen, tja, dat werkt niet he
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:55
peachie
peachie is offline
ik heb er niet echt last van tenminste niet lang. mijn vriend heeft er meer last van.
Oud 09-04-2002, 18:38
seven
seven is offline
nou ik heb er ook last van. en hoe. eigenlijk vallen we ook vaak meteen na seks in slaap (of we doen het nog een keer), meer opties zijn er eigenlijk niet.

tis erg lekker doch vermoeiend. helaas mag ik niet bij hem slapen of andersom dus vaak worden er 1 of 2 mensen op de fiets naar huis gejaagd, met zo'n ongelofelijk suf hoofd. en natuurlijk kun je dan niet meer slapen zo gauw je je eigen kussen weer onder je hebt. grrrrrrr

maar goed. dus ook vermoeidheid aan mijn kant

xs
Oud 09-04-2002, 19:14
Kupu
Kupu is offline
sex is nogal zwaar werk hoor ik weet niet precies hoeveel caloriëen je verbrandt, maar dat zijn er aardig wat. Vooral het orgasme, al die spiersamentrekkingen en zo kosten veel moeite. En het hart krijgt het ook wel te verduren he Vooral het mannelijk orgasme kost veel energie heb ik ergens gelezen.
Oud 09-04-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:
sex is nogal zwaar werk hoor ik weet niet precies hoeveel caloriëen je verbrandt, maar dat zijn er aardig wat. Vooral het orgasme, al die spiersamentrekkingen en zo kosten veel moeite. En het hart krijgt het ook wel te verduren he Vooral het mannelijk orgasme kost veel energie heb ik ergens gelezen.
Met een uur hard neuken verbrandt je net zoveel calorieen als een uur snelwandelen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:40
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Sex is heel vermoeiend, het is ook beter om dit lekker na een lang dagje te doen en dan gezamelijk in slaap te vallen. Dat is namelijk geweldig. Maar....verder is er niks aan te doen!!!! Shit happenes
Oud 10-04-2002, 17:36
LoneLover
LoneLover is offline
Raar, ik wordt net erg actief na sex. Tot grote ergernis van m'n vriendin.
Oud 10-04-2002, 17:55
Verwijderd
Ik krijg er juist erg veel energie van.

Als we dan 's avonds seks hebben gehad kan ik totaaaal niet slapen, terwijl mijn vriend na 10 minuten weg is..

Echt zo fucking irritant, want ik kan dan gewoon niet naast hem in slaap vallen, samen met hem. Altijd pas een (paar) uur later

Maar volgens mij is het toch ook zo dat jongens keiveel energie kwijtraken? En meisjes over het algemeen minder? Nahja mijn vriend raakt wel veel kwijt iig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:03
Zarya
Zarya is offline
Ik ben nog maagd, maar kun je nagaan, toen ik verder ging dan alleen zoenen waren mijn toenmalige vriend en ik al helemaal moe !!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:07
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
ievy schreef:
Ik ben nog maagd, maar kun je nagaan, toen ik verder ging dan alleen zoenen waren mijn toenmalige vriend en ik al helemaal moe !!
zoenen kan ook vermoeiend zijn ja
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 08:56
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
ievy schreef:
how sweet?
Oud 11-04-2002, 12:33
The Bachelor
The Bachelor is offline
dan heb je hele goede sex gehad denk ik
Oud 11-04-2002, 13:00
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eztah schreef:
Um nee, daar heb ik gelukkig geen last van..
Naja, soms als we diep in de nacht thuiskomen, dan blowen en dan sexen, tja, dat werkt niet he
Eerst sex en dan blowen is beter.
Oud 12-04-2002, 14:27
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
perseus schreef:

Met een uur hard neuken verbrandt je net zoveel calorieen als een uur snelwandelen
Ja en??? Snelwandelen is ook uitputtend hoor, een uur lang achter mekaar. En volgens mij is sex wel fftjes wat uitputtender, maar je gaat niet een uur lang aan 1 stuk door.
Oud 12-04-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:

Ja en??? Snelwandelen is ook uitputtend hoor, een uur lang achter mekaar. En volgens mij is sex wel fftjes wat uitputtender, maar je gaat niet een uur lang aan 1 stuk door.
Ik zei ook niet dat snelwandelen niet uitputtend was. Sex is misschien wel uitputtender ja, maar dan hoef je nog niet perse meer calorien te verbranden
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:17
Mistery X
Mistery X is offline
hmm...oke....vaag....ik moet zeggen dat ik ook onmeunig actief wordt erna...midden in de nacht kan'k dan wel 10 rondjes om het huis hardlopen ofzo...en dan wil ik ook veel eten en vooral een peuk en wat te drinken.....terwijl zij toen wel zowat aan't slape was.kan me voorstelle dat dat irri is...maja...ieders zijn eigen vage zooi. mazzelz
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten