![]() |
Wanneer patser
Wat zijn nou de criteria voor een patser, wanneer vind jij iemand een patser en vind je dat ergerlijk storend?!?
|
Een patser vind ik iemand die al rondloopt of hij de 'king himself' is, áltijd stoere praatjes heeft, vaak een beetje afkrakerig tegenover vrouwen is, denkt dat hij er heel hip bij loopt (maar ondertussen een Cars broek aanheeft) en ja: dat vind ik irritant en ergelijk :)
|
Mijn defenitie van een patser:
Gebrek aan tollerantie, schelden op alles dat niet volgens de laatste mode is. Agressief. Gouden kettinkjes met van de te korte, strakke spijkerbroeken en enkelsokjes. Meestal ook nog wel een scooter waar beukende gabber zooi uit komt zetten. En overal waar ze staan (ze leven namelijk in troepen) ontstaan meteen kwatmeren. Alsof het teritorium af gebakend moet worden gaan ze met ze allen op de zelfde plek staan roggelen. Altijd een fris gezicht. Verder als ze roken is het natuurlijk Marlboro. Dit volk kan ik gewoon niet zien zonder te kokhalsen. |
als je 26 gouden kettingen over elkaar hebt, in een dikke mercedes rijdt, sportschoenen en een trainingsbroek draagt en altijd heel stoer doet en vaak op zitten te scheppen over van alles en nog wat, en natuurlijk ook ontzettend racistisch zijn
Echt storend vind ik dit niet, het is soms wel lachwekkend zo ziet mijn achterbuurman er ongeveer uit... |
Patsers zijn gozer die tikken moet hebben want ze denken dat ze tha man zijn en die moeten oprotte
|
Citaat:
Een patser vind ik iemand die de ziekelijke drang heeft zich constant tegenover anderen te moeten bewijzen, zonder er bij na te denken dat anderen zich misschien aan zijn/haar patserige gedrag storen. Of dat nou in de vorm van gouden kettingen of stoere verhalen of whatever is. |
Citaat:
|
Iemand die zichzelf fantastisch vindt en dat ook tegen iedereen loopt te vertellen.
|
bij mij op school zit de grootste groep patsers van nederland denk ik...
ze hebben bijna altijd [redelijk strakke] spijkerbroeken aan...bloesjes [kreukel en/of streep] met kraag omhoog, spijkerjasjes vaak, haar met veel gel naar achter, ketting af en toe... ze rijden rond op scooters en maken daarmee extra veel lawaai...als je er niet als een modepopje bijloopt hoor je ze bijna roddelen....ze vinden t heel stoer om hard "leeelijk" naar een niet zo knap persoon te roepen... ze roken....ze staan altijd heel "cool" tegen de muur aan te leunen en nemen daarmee de hele voorkant van de school in beslag...."je krijgt klappen" als je een hun niet aanstaande opmerking tegen ze maakt.... ze hebben geen respect voor vrouwen...ze luisteren meestal trance zooi...ze vinden t stoer om zo laag mogelijke cijfers te halen en om leraren te dissen.... en zo is er nog veel meer... |
Citaat:
vreselijk volk is dat en ze vinden alles dat niet mode-correct is 'homo' |
Fucking Poser. ;)
Een patser is negatief, een pimp is positief. Imo dan. |
Ik lees nu dat patsers volgens jullie aan de mode doen, vaak vind ik dit juist niet zo, het zijn vaak massamensjes.
Maarja, misschien vinden jullie streepbloesjes/kreukelbloesjes mode..... |
Patser is eigenlijk iedereen die graag met zichzelf te koop loopt omdat hij een heel hoge pet van zichzelf op heeft.
Dat zijn in de praktijk inderdaad van die snelle, hippe jochies met spijkerjasjes en van die surfslofjes, kettinkje om de hals, etcetera. Maar er vallen ook van die irritante kakkers onder met hun roze overhemden en driekwartsbroeken (hoewel we dan al meer in de sfeer van de Costabravo's zitten). |
Citaat:
Verder vind ik patsers mensen die toffer doen dan ze zijn. Jongens met cu2's waar ze het westside teken maken, of foto's waarop ze aan het bellen zijn, hun kraagje omhoog houden etc. 'Moeilijk' lopen en natuurlijk ook 'moeilijk' kijken. Meisjes zijn mitties of chickies, en gedragen zich alsof ze in een clip van snoop dogg zitten, Hell Yeah! |
mensen die niet breed zijn en wel breed lopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een patser kan 2 gedaanten hebben:
-De macho met gebruinde (en liefst ook glimmende:eek: ) mega-spierballen, een strak, mouwloos truitje om die te showen en een miezerig tattootje om stoer te zijn.Hij ziet er uitermate smooth uit met z'n gelhaar en rare ketting, en verder rijdt hij in een Golf met open ramen en draait trance of R&B. -De coole gangster uit NY met gouden kettingen, rare grote baseballshirts. Deze rijdt in een pooierbak (ofwel een mooie BMW, gekocht van de opbrengst van z'n hennepplantage) met keiharde R&B. Ach, en dan heb je natuurlijk nog de 'gouden-kettingen-Sjon-in trainingspak-en-op-pantoffels', maar of je dat een patser wilt noemen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Patsers; Laag voorhoofd, brede polsen. |
Citaat:
Zo zijn de kleine molukker jongentjes hier ook, die lopen dan tegen je aan en vervolgens zeggen ze dat je moet uitkijken en als je dan wat terugzegt lopen ze maar snel door, hilarisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een patser gwn iemand die opschept over vanalles en nog wat, en iemand die pronkt met zijn bezittingen.
Met kleding heeft het imo weinig te maken. |
hmm.. ik voelde aan een vrij groot aantal criteria voor een patser te zijn (ik maak kwatmeren, ik rook marlboro, ik heb nieuwe dure kleren aan, soms een gouwe ketting, sta vaak met me vrienden voor school, heb me haar heel modern met veel gel zitten.. dus ben ik dan ook een patser? kweennie hoor.. het enige verschil is dat ik wel respect heb voor (de meeste) mensen, en dat ik geen trance luister, maar wel (soms)hardcore, (veel)metal, (soms)techno. dus uhmm.. het lijkt er volgens mij op dat je dat niet aan het uiterlijk kan afzien.. sorry hoor maar dat slaat dus echt nergens op
|
Citaat:
Voel jeje aangevallen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Iemand die zichzelf absoluut helemaal geweldig vindt, maar dat niet is, daarbij weinig respect voor anderen heeft, vind ik een patser.
|
Citaat:
|
het nickelson jasje mag niet ontbreken in ieder geval
|
Citaat:
|
Persoonlijk denk ik dat muziek opzich niks met patsers te maken heeft ze kunnen alles luisteren het is maar hoe stoer je er bij loopt enzo ..
@ dmtdmt: omfg |
Sommige jongens lopen een beetje op de buitenkanten van hun voeten of heel slepend met een been, met een hele brede jas waar zon dun mager lijfje in zit. En dan maar breed doen.
|
je beltoon af laten lopen terwijl je dat ding toch echt al in je handen hebt
|
Nah een patser is iemand die stoer loopt enzo, en denkt dat ie de man is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |