Advertentie | |
|
![]() |
|
bij mij op school zit de grootste groep patsers van nederland denk ik...
ze hebben bijna altijd [redelijk strakke] spijkerbroeken aan...bloesjes [kreukel en/of streep] met kraag omhoog, spijkerjasjes vaak, haar met veel gel naar achter, ketting af en toe... ze rijden rond op scooters en maken daarmee extra veel lawaai...als je er niet als een modepopje bijloopt hoor je ze bijna roddelen....ze vinden t heel stoer om hard "leeelijk" naar een niet zo knap persoon te roepen... ze roken....ze staan altijd heel "cool" tegen de muur aan te leunen en nemen daarmee de hele voorkant van de school in beslag...."je krijgt klappen" als je een hun niet aanstaande opmerking tegen ze maakt.... ze hebben geen respect voor vrouwen...ze luisteren meestal trance zooi...ze vinden t stoer om zo laag mogelijke cijfers te halen en om leraren te dissen.... en zo is er nog veel meer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
vreselijk volk is dat en ze vinden alles dat niet mode-correct is 'homo' |
![]() |
|
Ik lees nu dat patsers volgens jullie aan de mode doen, vaak vind ik dit juist niet zo, het zijn vaak massamensjes.
Maarja, misschien vinden jullie streepbloesjes/kreukelbloesjes mode.....
|
Verwijderd
|
Patser is eigenlijk iedereen die graag met zichzelf te koop loopt omdat hij een heel hoge pet van zichzelf op heeft.
Dat zijn in de praktijk inderdaad van die snelle, hippe jochies met spijkerjasjes en van die surfslofjes, kettinkje om de hals, etcetera. Maar er vallen ook van die irritante kakkers onder met hun roze overhemden en driekwartsbroeken (hoewel we dan al meer in de sfeer van de Costabravo's zitten). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik patsers mensen die toffer doen dan ze zijn. Jongens met cu2's waar ze het westside teken maken, of foto's waarop ze aan het bellen zijn, hun kraagje omhoog houden etc. 'Moeilijk' lopen en natuurlijk ook 'moeilijk' kijken. Meisjes zijn mitties of chickies, en gedragen zich alsof ze in een clip van snoop dogg zitten, Hell Yeah! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een patser kan 2 gedaanten hebben:
-De macho met gebruinde (en liefst ook glimmende ![]() -De coole gangster uit NY met gouden kettingen, rare grote baseballshirts. Deze rijdt in een pooierbak (ofwel een mooie BMW, gekocht van de opbrengst van z'n hennepplantage) met keiharde R&B. Ach, en dan heb je natuurlijk nog de 'gouden-kettingen-Sjon-in trainingspak-en-op-pantoffels', maar of je dat een patser wilt noemen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo zijn de kleine molukker jongentjes hier ook, die lopen dan tegen je aan en vervolgens zeggen ze dat je moet uitkijken en als je dan wat terugzegt lopen ze maar snel door, hilarisch.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
hmm.. ik voelde aan een vrij groot aantal criteria voor een patser te zijn (ik maak kwatmeren, ik rook marlboro, ik heb nieuwe dure kleren aan, soms een gouwe ketting, sta vaak met me vrienden voor school, heb me haar heel modern met veel gel zitten.. dus ben ik dan ook een patser? kweennie hoor.. het enige verschil is dat ik wel respect heb voor (de meeste) mensen, en dat ik geen trance luister, maar wel (soms)hardcore, (veel)metal, (soms)techno. dus uhmm.. het lijkt er volgens mij op dat je dat niet aan het uiterlijk kan afzien.. sorry hoor maar dat slaat dus echt nergens op
||
Citaat:
Voel jeje aangevallen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
help, wat te doen bij slechte cijfers djfati | 25 | 13-12-2005 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 | |
Psychologie |
zelfmoord Betsy | 21 | 05-02-2002 18:48 |