Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 14:37
Verwijderd
Wat zijn nou de criteria voor een patser, wanneer vind jij iemand een patser en vind je dat ergerlijk storend?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 14:39
Synonym
Synonym is offline
Een patser vind ik iemand die al rondloopt of hij de 'king himself' is, áltijd stoere praatjes heeft, vaak een beetje afkrakerig tegenover vrouwen is, denkt dat hij er heel hip bij loopt (maar ondertussen een Cars broek aanheeft) en ja: dat vind ik irritant en ergelijk
Oud 21-05-2003, 14:43
Verwijderd
Mijn defenitie van een patser:
Gebrek aan tollerantie, schelden op alles dat niet volgens de laatste mode is. Agressief.
Gouden kettinkjes met van de te korte, strakke spijkerbroeken en enkelsokjes. Meestal ook nog wel een scooter waar beukende gabber zooi uit komt zetten. En overal waar ze staan (ze leven namelijk in troepen) ontstaan meteen kwatmeren. Alsof het teritorium af gebakend moet worden gaan ze met ze allen op de zelfde plek staan roggelen. Altijd een fris gezicht.
Verder als ze roken is het natuurlijk Marlboro.
Dit volk kan ik gewoon niet zien zonder te kokhalsen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:43
zwoesj
zwoesj is offline
als je 26 gouden kettingen over elkaar hebt, in een dikke mercedes rijdt, sportschoenen en een trainingsbroek draagt en altijd heel stoer doet en vaak op zitten te scheppen over van alles en nog wat, en natuurlijk ook ontzettend racistisch zijn

Echt storend vind ik dit niet, het is soms wel lachwekkend

zo ziet mijn achterbuurman er ongeveer uit...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:45
Robbibier
Robbibier is offline
Patsers zijn gozer die tikken moet hebben want ze denken dat ze tha man zijn en die moeten oprotte
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 14:50
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 21-05-2003 @ 15:37:
Wanneer vind jij iemand een patser en vind je dat ergerlijk storend?!?
Ik gebruik het woord patser altijd in een negatieve zin, wat voor mij elke patser storend maakt.

Een patser vind ik iemand die de ziekelijke drang heeft zich constant tegenover anderen te moeten bewijzen, zonder er bij na te denken dat anderen zich misschien aan zijn/haar patserige gedrag storen. Of dat nou in de vorm van gouden kettingen of stoere verhalen of whatever is.
Oud 21-05-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Robbibier schreef op 21-05-2003 @ 15:45:
Patsers zijn gozer die tikken moet hebben want ze denken dat ze tha man zijn en die moeten oprotte
en jij hebt daar helemaal geen last van?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:05
the tourist
the tourist is offline
Iemand die zichzelf fantastisch vindt en dat ook tegen iedereen loopt te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:32
Fog
Fog is offline
bij mij op school zit de grootste groep patsers van nederland denk ik...

ze hebben bijna altijd [redelijk strakke] spijkerbroeken aan...bloesjes [kreukel en/of streep] met kraag omhoog, spijkerjasjes vaak, haar met veel gel naar achter, ketting af en toe...

ze rijden rond op scooters en maken daarmee extra veel lawaai...als je er niet als een modepopje bijloopt hoor je ze bijna roddelen....ze vinden t heel stoer om hard "leeelijk" naar een niet zo knap persoon te roepen...

ze roken....ze staan altijd heel "cool" tegen de muur aan te leunen en nemen daarmee de hele voorkant van de school in beslag...."je krijgt klappen" als je een hun niet aanstaande opmerking tegen ze maakt....

ze hebben geen respect voor vrouwen...ze luisteren meestal trance zooi...ze vinden t stoer om zo laag mogelijke cijfers te halen en om leraren te dissen....

en zo is er nog veel meer...
Oud 21-05-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 21-05-2003 @ 16:32:
bij mij op school zit de grootste groep patsers van nederland denk ik...
ik denk toch bij mij op school, bij mij op school is ongeveer 80% van de jongens patser

vreselijk volk is dat en ze vinden alles dat niet mode-correct is 'homo'
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:03
S
S is offline
Fucking Poser.

Een patser is negatief, een pimp is positief. Imo dan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:09
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik lees nu dat patsers volgens jullie aan de mode doen, vaak vind ik dit juist niet zo, het zijn vaak massamensjes.
Maarja, misschien vinden jullie streepbloesjes/kreukelbloesjes mode.....
Oud 21-05-2003, 16:18
Verwijderd
Patser is eigenlijk iedereen die graag met zichzelf te koop loopt omdat hij een heel hoge pet van zichzelf op heeft.

Dat zijn in de praktijk inderdaad van die snelle, hippe jochies met spijkerjasjes en van die surfslofjes, kettinkje om de hals, etcetera. Maar er vallen ook van die irritante kakkers onder met hun roze overhemden en driekwartsbroeken (hoewel we dan al meer in de sfeer van de Costabravo's zitten).
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 17:18:
(hoewel we dan al meer in de sfeer van de Costabravo's zitten).
'Hey Baby Boys'

Verder vind ik patsers mensen die toffer doen dan ze zijn.
Jongens met cu2's waar ze het westside teken maken, of foto's waarop ze aan het bellen zijn, hun kraagje omhoog houden etc.
'Moeilijk' lopen en natuurlijk ook 'moeilijk' kijken.
Meisjes zijn mitties of chickies, en gedragen zich alsof ze in een clip van snoop dogg zitten, Hell Yeah!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:35
Chelsea
Chelsea is offline
mensen die niet breed zijn en wel breed lopen
Oud 21-05-2003, 16:35
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 21-05-2003 @ 15:50:
Ik gebruik het woord patser altijd in een negatieve zin, wat voor mij elke patser storend maakt.

Een patser vind ik iemand die de ziekelijke drang heeft zich constant tegenover anderen te moeten bewijzen, zonder er bij na te denken dat anderen zich misschien aan zijn/haar patserige gedrag storen. Of dat nou in de vorm van gouden kettingen of stoere verhalen of whatever is.
nix aan toe te voegen..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:

Dat zijn in de praktijk inderdaad van die snelle, hippe jochies met spijkerjasjes en van die surfslofjes, kettinkje om de hals, etcetera. Maar er vallen ook van die irritante kakkers onder met hun roze overhemden en driekwartsbroeken (hoewel we dan al meer in de sfeer van de Costabravo's zitten).
Driekwarts broeken vind ik daar nou niet echt bijhoren eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een patser kan 2 gedaanten hebben:

-De macho met gebruinde (en liefst ook glimmende ) mega-spierballen, een strak, mouwloos truitje om die te showen en een miezerig tattootje om stoer te zijn.Hij ziet er uitermate smooth uit met z'n gelhaar en rare ketting, en verder rijdt hij in een Golf met open ramen en draait trance of R&B.

-De coole gangster uit NY met gouden kettingen, rare grote baseballshirts. Deze rijdt in een pooierbak (ofwel een mooie BMW, gekocht van de opbrengst van z'n hennepplantage) met keiharde R&B.

Ach, en dan heb je natuurlijk nog de 'gouden-kettingen-Sjon-in trainingspak-en-op-pantoffels', maar of je dat een patser wilt noemen..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:30
S
S is offline
Citaat:
Chelsea schreef op 21-05-2003 @ 17:35:
Precies .
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:33
rodina
rodina is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 21-05-2003 @ 19:38:

Ach, en dan heb je natuurlijk nog de 'gouden-kettingen-Sjon-in trainingspak-en-op-pantoffels', maar of je dat een patser wilt noemen..
Die zijn geweldig

Patsers; Laag voorhoofd, brede polsen.
Oud 21-05-2003, 20:45
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Chelsea schreef op 21-05-2003 @ 17:35:
Die mensen zijn geweldig

Zo zijn de kleine molukker jongentjes hier ook, die lopen dan tegen je aan en vervolgens zeggen ze dat je moet uitkijken en als je dan wat terugzegt lopen ze maar snel door, hilarisch.
Oud 21-05-2003, 21:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 21-05-2003 @ 17:09:
Ik lees nu dat patsers volgens jullie aan de mode doen, vaak vind ik dit juist niet zo, het zijn vaak massamensjes.
Maarja, misschien vinden jullie streepbloesjes/kreukelbloesjes mode.....
Aan mode doen is ook voor massamensjes.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:16
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AtHell schreef op 21-05-2003 @ 21:45:
Die mensen zijn geweldig

Zo zijn de kleine molukker jongentjes hier ook, die lopen dan tegen je aan en vervolgens zeggen ze dat je moet uitkijken en als je dan wat terugzegt lopen ze maar snel door, hilarisch.
ooit dude zijn wij ook breed en mogen wij dat ook
Oud 21-05-2003, 21:19
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 21-05-2003 @ 22:16:
ooit dude zijn wij ook breed en mogen wij dat ook
Later als we groot zijn
Oud 21-05-2003, 21:32
June bug
June bug is offline
Ik vind een patser gwn iemand die opschept over vanalles en nog wat, en iemand die pronkt met zijn bezittingen.
Met kleding heeft het imo weinig te maken.
Oud 21-05-2003, 21:43
curious12
curious12 is offline
hmm.. ik voelde aan een vrij groot aantal criteria voor een patser te zijn (ik maak kwatmeren, ik rook marlboro, ik heb nieuwe dure kleren aan, soms een gouwe ketting, sta vaak met me vrienden voor school, heb me haar heel modern met veel gel zitten.. dus ben ik dan ook een patser? kweennie hoor.. het enige verschil is dat ik wel respect heb voor (de meeste) mensen, en dat ik geen trance luister, maar wel (soms)hardcore, (veel)metal, (soms)techno. dus uhmm.. het lijkt er volgens mij op dat je dat niet aan het uiterlijk kan afzien.. sorry hoor maar dat slaat dus echt nergens op
Oud 21-05-2003, 21:48
rodina
rodina is offline
Citaat:
curious12 schreef op 21-05-2003 @ 22:43:
hmm.. ik voelde aan een vrij groot aantal criteria voor een patser te zijn (ik maak kwatmeren, ik rook marlboro, ik heb nieuwe dure kleren aan, soms een gouwe ketting, sta vaak met me vrienden voor school, heb me haar heel modern met veel gel zitten.. dus ben ik dan ook een patser? kweennie hoor.. het enige verschil is dat ik wel respect heb voor (de meeste) mensen, en dat ik geen trance luister, maar wel (soms)hardcore, (veel)metal, (soms)techno. dus uhmm.. het lijkt er volgens mij op dat je dat niet aan het uiterlijk kan afzien.. sorry hoor maar dat slaat dus echt nergens op

Voel jeje aangevallen?
Oud 21-05-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
curious12 schreef op 21-05-2003 @ 22:43:
Dat haar kan echt niet gast, kom maar langs voor een make over, exostyle
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:55
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Patser is eigenlijk iedereen die graag met zichzelf te koop loopt omdat hij een heel hoge pet van zichzelf op heeft.
Vaak hebben ze helemaal niet zo'n hoge pet op van zichzelf en proberen ze dat te verbergen door maar zo luidruchtig en "zelfverzekerd" mogelijk te doen.
Oud 21-05-2003, 23:56
Verwijderd

Patser 2k3 alsof het niks is!

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 23:59.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:17
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 22-05-2003 @ 00:56:
[afbeelding]

Patser 2k3 alsof het niks is!
sorry, ik vind je eerder een drol
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:23
Verwijderd
Iemand die zichzelf absoluut helemaal geweldig vindt, maar dat niet is, daarbij weinig respect voor anderen heeft, vind ik een patser.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
italianboy schreef op 22-05-2003 @ 11:17:
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 11:23
Verwijderd
het nickelson jasje mag niet ontbreken in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 22-05-2003 @ 11:17:
beter dan door maden geinfesteerde olifantenschijt. Dan is een 'drol' nog cool, en hip.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 13:33
Vinzz
Vinzz is offline
Persoonlijk denk ik dat muziek opzich niks met patsers te maken heeft ze kunnen alles luisteren het is maar hoe stoer je er bij loopt enzo ..

@ dmtdmt: omfg
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:12
Mysterons
Mysterons is offline
Sommige jongens lopen een beetje op de buitenkanten van hun voeten of heel slepend met een been, met een hele brede jas waar zon dun mager lijfje in zit. En dan maar breed doen.
Oud 22-05-2003, 15:14
digitalbath
digitalbath is offline
je beltoon af laten lopen terwijl je dat ding toch echt al in je handen hebt
Oud 22-05-2003, 16:10
Verwijderd
Nah een patser is iemand die stoer loopt enzo, en denkt dat ie de man is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten