Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik val persoonlijk ook niet op mensen met een donkere huidskleur, can't help it, gewoon kwestie van smaak, vind het gewoon niet aantrekkelijk (tenminste, tot nu toe nog nooit gevonden). Maar ik zie niet in waarom gemengde relaties RANZIG zouden moeten zijn? Nogal idioot ![]()
|
Dit hoor ik zo vaak van jongens, van goede vrienden van mij enzo: Je moet niet met marrokanen omgaan blablabla..
Niet dat ik veel met ze omga ofzo maar toch.. Ik vat het niet, bijna al m'n vrienden denken er precies zo over als jij. Ik ben zelfs door een jongen afgewezen omdat ik ooit iets met een kleurling heb gehad ![]() ![]() triest |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie Ik vrees dat jij hier schuldig aan maakt. Wat ik echter paradoxaal vind, is dat jij niet voor racist uitgemaakt wilt worden. Waarom niet? Je discrimineert op ras, geeft argumenten hiervoor, maar toch wil je niet voor racist worden uitgemaakt? Geef je hiermee niet al toe dat je je schaamt voor je eigen meningen? Als je écht achter je mening staat, formuleer het dan anders. Zeg dan "ja, ik bén racist en ik heb daar ook mijn redenen voor". Dan kom je iets geloofwaardiger over ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik snap ook niet zo wat je hiermee wilt bereiken.
Maar om het dan maar ff van de andere kant te bekijken, ik ben een Hollands meisje, blank, blond haar, en ik vind donkere mannen (echte negers, Afrikanen dus) wel erg mooi. Ik val dan weer niet op Turken of Marrokanen. Tuurlijk is het maar net waar je op valt, ik geef je wel gelijk dat het vaak inderdaad 'patsers' zijn die je in groepen ziet... Maar zo is het toch ook met blanke jongens? Je hebt ook blanke jongens die denken dat ze stoer zijn en die denken dat ze elke meid kunnen krijgen die ze willen, en daar alles mee mogen en kunnen doen. En er zijn ook blanke jongens die zo niet denken. Hetzelfde geldt voor alle andere bevolkingsgroepen ter wereld... Dus het heeft weinig met huidskleur te maken, maar gewoon met het karakter. Er zijn vast ook wel 'goeie' zwarte jongens! (nu hoop ik er alleen nog zo eentje te vinden ![]() ![]() En verder geef jij hier je mening en valt daar niet over te discussieren en er valt ook niets toe te voegen, dus is dit naar mijn mening een nutteloze topic. [edit: woordje vergeten ![]()
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 12:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens meer ontopic: als je ervan uitgaat dat tegengestelden zich aangetrokken tot elkaar voelen, is het normaal dat blanke meisjes zwarte jongens leuk zullen vinden en vice versa.
Ik zie het dan ook als een natuurlijk verschijnsel en heb er verder geen persoonlijke mening over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is echt zwaar overdreven. Leven en laten leven.
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 13:07. |
![]() |
|
Zo nou een ECHTE neger... vind ik echt vet... Niet van die gangsters, gewoon een neger in pak... *kwijl* Zou ik best wel eens een avondje mee willen daten hoor.. Ik vind t sowieso leuk om naar negers te kijken. Marokkanen/Turken heb ik t niet zo op...Maar ach ik heb er geen moeite mee hoor als een neger met een blank meisje wat heeft, zolang hij maar respectvol met haar omgaat...
Kuzzje IK ![]()
|
hoi hoi ..
![]() ik snap je mening wel, maar anderzijds ook weer niet echt... hun houding is inderdaad over het algemeen wel arrogant, althans als ik Turkse of Marokaanse jongeren zie lopen, dan komen ze bij mij een beetje op die manier over.. Maar zegt nog niet dat ze dat ook zijn.. Maar dat is bij veel Nederlandse jongens net zo, die playen net zo goed en kwetsen die meisjes ook.. En ik denk ook niet dat je ze nu allemaal over 1 kam moet gaan scheren.. Maar goed, dat zo'n meisje zich laat playen is misschien ook een beetje de eigen schuld, zeker als je de reputatie van iemand al kent en er dan toch eigenwijs wat mee wilt "hij verandert vast wel" dus tja tis misschien ook een beetje naïviteit van die meisjes... Maar goed, ik wil dus zeggen dat er ook zat jongens zijn die net zo bezig zijn.. En ik denk ook niet dat alle "buitenlanders" zo zijn.. Maar het beeld wat jij geeft, kan ik wel enigzins herkennen.. Ze zien er vaak gelikt uit enzo, en veel Nederlandse meisjes vallen daar dus op, blijkbaar.. Maar hoe zulke jongens verder zijn binnen een relatie zou ik niet weten, ik heb er geen enkele ervaring mee.... Er is overigens nog een topic over een soortgelijk onderwerp... http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=243326 Maar wat ik er nou verder van vind..? Als die meisjes zich willen laten playen dan moeten ze dat vooral doen.. Maar goed, je kan wel tegen zo'n meisje gaan zeggen van "moet je niet doen, hij gebruikt je alleen maar" dat gelooft ze dan toch niet, ze denkt hoogstens dat je gewoon jaloers bent, doordat ze zo verliefd zijn zien ze het niet... Gewoon niks zeggen en laat ze maar begaan, als ze inderdaad gebruikt worden, dan komen ze daar vanzelf wel achter, en is het een wijze les voor de volgende keer....
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 15:07. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste hoef je er niet eens naar te kijken, kijk een andere kant uit of loop weg.. Ten tweede wat is er nou smerig aan??!?! Heb een beetje het idee zo dat je jaloers bent of ze ofzo...? ![]()
|
![]() |
Twee jaar lang ben ik met een Antiliaan geweest!! Wat is daar nou erg aan?! We hebben het heel leuk gehad maar hij ging terug anar zijn geboorteland duzz de afstand werd te groot.. Het was niet zo dat hij mij playde ofzo! Sorry, dit is mijn mening maar ik vind niet dat je zo over hun kan praten.. hun hebben er toch ook niet voor gekozen om zwart te zijn?! Wrong baby!!! :@
Jammer dat er mensen zijn die zo over negers praten!! Als je er eenmaal eentje gehad hebt, wil je geen ander meer Bytheway, Ik ben trouwens blank (engels) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Tuurlijk zijn er (veel?) gekleurde mannen die zo zijn. Maar niet allemaal. Kijk, OP ZICH ben ik het wel met je eens. Maar je moet dan zeg maar veel meer voorwaarden erin gooien. Dus, Ik snap niet dat vrouwen op 't type 'patser Marokaan' vallen. Dat ze zo'n mensen als vriend willen. Maarja, eigelijk geld ook: Ik snap niet dat er mannen zijn die vallen op 't type 'blonde doos'. |
![]() |
|
![]() |
Als een blank iemand wat met een donker iemand heeft vind ik dat absoluut geen probleem! Waarom zou ik? Tis gewoon een kwestie van smaak. Ik weet van mezelf dat ik verliefd zou kunnen worden op een, bijvoorbeeld, Marokkaan. Een vriend van me is Marokkaans en ik kan me goed voorstellen dat meisjes op hem vallen!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
LOL, ff voor de topicstarter,
Je kan er gewoon niet tegen dat al die mocros en negers meisjes voor je ogen wegpikken, misschien zijn het wel patsers etc, maar playen kunnen ze wel. Als je het zo erg vind dat een meisje met een donkere kust, loop er dan naartoe EN ZEG HET DAN TEGEN ZE, kijken of je nog heel overblijft... pfff, geen racist, je bent een klein zielig jongetje die gewoon jaloers is. |
![]() |
|
ze moeten het zelf weten
alleen zal ik zelf denk ik nooit op een gekleurde medemans vallen. Kweet niet waarom, kvind ze gewoon in het algemeen niet aantrekkelijk, maar misschien kom ik ooit nog een geweldig lekkere neger tegen. you never know
|
ik vind het normaal... myn buurjongen is zwart, ik ken hem al van als ik 2 jaar ben, en kzou geen probleem hebben met z'n huidskleur alsk ermee zou verkeren (allez moest ik er iets voor voelen ee) iedereen heeft zyn karakter, of je nu zwart of blanc bent, die kleur heeft nix met je karakter te maken, and believe me, er zyn idd wel knappe marrokanen en negers enzo hoor !!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon supermooie uitstraling
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar vind jij het niet een beetje errug lullig van jezelf dat je het zo opschrijft? Alleen de vraag: wat vind je ervan als een blank meisje wat met een donkere jongen heeft? was genoeg geweest hoor, aan die kwetstende meningen hebben we hier nix! Mens, krijg respect voor anderen (ja, nu kun je zeggen dat ik dat ook niet voor jou heb, en je hebt gelijk! Van mensen zoals jij, die dus ten eerste een kortzichtige mening hebben en ten tweede er mee te koop lopen en anderen hiermee kwetsen, daar walg ik van! Amen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik mag zeker ook niet beweren dat die lui niet monogamiteit als iets minder vanzelfsprekends beschouwen als de autochtone bevolking over het algemeen doet? |
![]() |
|
Sorry maar ik vindhet heel vaag
waarom zou een buitenlands jongen niet met een nederlands meisje uitgaan. K ben ook een buitenlander (geen turk of marokaan of maar een land dat volgens mij niemand kent) en ik heb al met genoeg Nederlandse meisjes gehad. Ik heb nog nooit iemand gekwetst, ben zelf wel een keer gekwets heel erg zelfs. Maar ik snap niet dat jij het RANZIG ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Ik ben het dus helemaal niet met je eens! Zal je eerst mijn mening geven.. Ik stoor me er niet aan wanneer een blank meisje met een donkere jongen gaat of andersom. Waarom zou ik? Het is mijn zaak niet.. iedereen z'n eigen smaak toch.
Citaat:
![]() Citaat:
Doel je in dit topic op donkere jongens in het algemeen of op een specifieke groep? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ooh ja, dames, ik heb ook nog een aantal lekkere broers hier in huis zitten (mijn 2ling broer en broer van 22). Gladder als Craig David, dansend als Usher, smoothtalk als D'Angelo en zich kledend a la type P.C Hooftstraat. Afkomst? Pure mocros. Ja ja, wees dus voorbereid want ze schijnen te kunnen playen als geen enkel ander ras (Samen met de turkoes, suris, antis, soma's, tunis, iraks de iranies en de latinos. Kortom elke persoon wiens afkomst niet Fries, Zeeuws of Volendams (?) is) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Asielzoekers.
En wat dat vetreft ben ik het er wel mee eens, zijn hier niet opgegroeid... en gaat dus ook een beetje anders. Mijn ervaring is ook dat ze de handjes erg los hebben kunenn ziten. Maar dit is dan weer jongens die uit afghanistan, turkijke, Irak en Iran komen. Met molukse mensen en marokaanse mensen heb ik fijne ervaringen, ![]() Het is de manier waarop je opgegroeid bent, gewoonten in het desbetreffende land. en die jongens hebben het anders geleerd.. blijkbaar. En ik heb er dus ook een gruwelijke hekel aan... maar dit is geen discriminatie.. want zo heb ik ook een gruwelijke hekel aan 'eigen, blanke' mensen die dit doen.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 |