Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 10:45
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
met een zwarte jongen heeft (of marrokaan enz)

ik vindt dat toch zo ranzig, ik snap niet dat je daar op kan vallen, heel die uitstraling van hun

en ga nou niet schelden rasict ofzoiets want het is gewoon mijn mening

onderbouwing:

Waarom die mening??

Ik heb negatieve ervaringen met vriendinnen van mij die heel erg gekwets zijn door kleurlingen (of gekleurde nederlanders) dat helpt mee, ik ben gewoon bang dat ze weer gekwets wordt.

en ze lopen erbij als of ze alles zijn, patsers, ze denken dat ze elk meisje kunnen krijgen, en in de lokale discotheek hier hebben ze nogal losse handjes, ik heb dan ook vaak ruzie als er weer eens eentje aan me vriendin zit

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 11:06.
Advertentie
Oud 11-10-2002, 10:49
lady_x
lady_x is offline
Is toch niks ranzig aan? Als die twee het fijn hebben samen, dan zoveel te beter.
Oud 11-10-2002, 10:52
heldin
heldin is offline
ik snap je niet helemaal geloof ik, zeg je nou dat een zwarte jongen een blank meisje niet waard is? als dat zo is ben ik het niet met je eens en snap ik niet waarom je dat vindt. uitleg?
Oud 11-10-2002, 11:01
Verwijderd
Over smaak valt te twisten, maar niet te discussiëren.
Oud 11-10-2002, 11:02
Verwijderd
Ik kan ook niet op donkere jongens vallen. Het heeft niets met racisme te maken, maar ik vind donkere jongens (echte negers) gewoon lelijk.. Dat is mijn smaak, mijn mening.
Jongens met donkere huid, zoals Molukkers, vind ik weer wel wat hebben, ook al zou ik er zelf ook bijna niet op vallen..

Ik ga echter niet zeggen dat ik niet snap hoe ze daarop kunnen vallen, iedereen heeft namelijk een andere smaak. Ik kan er niet op vallen, anderen wel. En als zij verliefd zijn op elkaar en/of van elkaar houden, wat maakt het dan uit?

Ik ben het wel met je eens dat ik het neit mooit vind, maargoed, er zullen ook zat donkere mensen zijn die zich afvragen hoe je in godsnaam verliefd kunt worden op een blank iemand..
Oud 11-10-2002, 11:03
GRRR
GRRR is offline
heh hoe bedoel je bekrompen? ik zie daar absoluut niets mis mee. maarja jouw mening (die je overigens niet onderbouwd)

ik heb overigens ook blanke vriendinnen gehad en ben zelf niet blank.
Oud 11-10-2002, 11:03
anonieme_teddybeer
leg mij eens uit dan hoe het kan als ik ze zie zoenen dat ik ga kokhalzen?
Oud 11-10-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Je kan er gewoon niet tegen dat ze al die meiden wegpikken voor jouw neus
Oud 11-10-2002, 11:19
YoungSimba
YoungSimba is offline
Ik begrijp niet goed wat je met deze post wil bereiken.

Zelf val ik over het algemeen ook niet op jongens met een niet-westeuropees uiterlijk, maar het boeit dan toch verder niet waar andere mensen wel of niet op vallen?

Als twee mensen samen willen zijn, is dat toch prima?

Natuurlijk kan je het niet geweldig vinden als je een meisje met een donkere jongen ziet, maar ik begrijp niet wat je wilt bereiken met het uiten van die mening. Moeten die mensen dan maar hun relatie afbreken vanwege jou?
Oud 11-10-2002, 11:21
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
******** schreef:
Oud 11-10-2002, 11:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:

ik vindt dat toch zo ranzig, ik snap niet dat je daar op kan vallen, heel die uitstraling van hun

onderbouwing:

Waarom die mening??

Ik heb negatieve ervaringen met vriendinnen van mij die heel erg gekwets zijn door kleurlingen (of gekleurde nederlanders) dat helpt mee, ik ben gewoon bang dat ze weer gekwets wordt.

en ze lopen erbij als of ze alles zijn, patsers, ze denken dat ze elk meisje kunnen krijgen, en in de lokale discotheek hier hebben ze nogal losse handjes, ik heb dan ook vaak ruzie als er weer eens eentje aan me vriendin zit
Ik ben het met je eens.
Oud 11-10-2002, 11:51
Verwijderd
Citaat:

ik vindt dat toch zo ranzig, ik snap niet dat je daar op kan vallen,

ja vies hè, straks geven ze af...
Oud 11-10-2002, 12:01
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ja vies hè, straks geven ze af...

Ik val persoonlijk ook niet op mensen met een donkere huidskleur, can't help it, gewoon kwestie van smaak, vind het gewoon niet aantrekkelijk (tenminste, tot nu toe nog nooit gevonden). Maar ik zie niet in waarom gemengde relaties RANZIG zouden moeten zijn? Nogal idioot
Oud 11-10-2002, 12:10
-bambi-
-bambi- is offline
Dit hoor ik zo vaak van jongens, van goede vrienden van mij enzo: Je moet niet met marrokanen omgaan blablabla..
Niet dat ik veel met ze omga ofzo maar toch..
Ik vat het niet, bijna al m'n vrienden denken er precies zo over als jij.
Ik ben zelfs door een jongen afgewezen omdat ik ooit iets met een kleurling heb gehad

triest
Oud 11-10-2002, 12:17
anonieme_teddybeer
Citaat:
******** schreef:
lijkt me niet ik heb al een vriendin

Citaat:
YoungSimba schreef:
Ik begrijp niet goed wat je met deze post wil bereiken.

Zelf val ik over het algemeen ook niet op jongens met een niet-westeuropees uiterlijk, maar het boeit dan toch verder niet waar andere mensen wel of niet op vallen?

Als twee mensen samen willen zijn, is dat toch prima?

Natuurlijk kan je het niet geweldig vinden als je een meisje met een donkere jongen ziet, maar ik begrijp niet wat je wilt bereiken met het uiten van die mening. Moeten die mensen dan maar hun relatie afbreken vanwege jou?
neej ik wil gewoon me mening kunnen uiten zonder voor racist uit gemaakt te worden
Oud 11-10-2002, 12:36
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:

neej ik wil gewoon me mening kunnen uiten zonder voor racist uit gemaakt te worden
Dat ben je hier nu dan ook niet.

Maar nogmaals, wat wil je ermee bereiken?
Oud 11-10-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
ra·´cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie

Ik vrees dat jij hier schuldig aan maakt. Wat ik echter paradoxaal vind, is dat jij niet voor racist uitgemaakt wilt worden. Waarom niet?

Je discrimineert op ras, geeft argumenten hiervoor, maar toch wil je niet voor racist worden uitgemaakt? Geef je hiermee niet al toe dat je je schaamt voor je eigen meningen?

Als je écht achter je mening staat, formuleer het dan anders. Zeg dan "ja, ik bén racist en ik heb daar ook mijn redenen voor". Dan kom je iets geloofwaardiger over
Oud 11-10-2002, 12:46
Yolcu
Yolcu is offline
Ik snap ook niet zo wat je hiermee wilt bereiken.

Maar om het dan maar ff van de andere kant te bekijken, ik ben een Hollands meisje, blank, blond haar, en ik vind donkere mannen (echte negers, Afrikanen dus) wel erg mooi. Ik val dan weer niet op Turken of Marrokanen. Tuurlijk is het maar net waar je op valt, ik geef je wel gelijk dat het vaak inderdaad 'patsers' zijn die je in groepen ziet...

Maar zo is het toch ook met blanke jongens? Je hebt ook blanke jongens die denken dat ze stoer zijn en die denken dat ze elke meid kunnen krijgen die ze willen, en daar alles mee mogen en kunnen doen. En er zijn ook blanke jongens die zo niet denken. Hetzelfde geldt voor alle andere bevolkingsgroepen ter wereld...

Dus het heeft weinig met huidskleur te maken, maar gewoon met het karakter. Er zijn vast ook wel 'goeie' zwarte jongens! (nu hoop ik er alleen nog zo eentje te vinden )

En verder geef jij hier je mening en valt daar niet over te discussieren en er valt ook niets toe te voegen, dus is dit naar mijn mening een nutteloze topic.

[edit: woordje vergeten ]

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 12:49.
Oud 11-10-2002, 12:49
Verwijderd
Overigens meer ontopic: als je ervan uitgaat dat tegengestelden zich aangetrokken tot elkaar voelen, is het normaal dat blanke meisjes zwarte jongens leuk zullen vinden en vice versa.

Ik zie het dan ook als een natuurlijk verschijnsel en heb er verder geen persoonlijke mening over.
Oud 11-10-2002, 12:50
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Dan kijk je de andere kant uit....
Dit is echt zwaar overdreven.

Leven en laten leven.

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 13:07.
Oud 11-10-2002, 13:00
GRRR
GRRR is offline
idd. over 60 jaar zal de wereld toch massaal over halfbloedjes en mixshit bestaan. allemaal mooie caramel mensen
Oud 11-10-2002, 13:34
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Zo nou een ECHTE neger... vind ik echt vet... Niet van die gangsters, gewoon een neger in pak... *kwijl* Zou ik best wel eens een avondje mee willen daten hoor.. Ik vind t sowieso leuk om naar negers te kijken. Marokkanen/Turken heb ik t niet zo op...Maar ach ik heb er geen moeite mee hoor als een neger met een blank meisje wat heeft, zolang hij maar respectvol met haar omgaat...

Kuzzje IK
Oud 11-10-2002, 14:06
Optima
Optima is offline
moet ze zelf weten

zolang ze maar niet
- publiekelijk ranzig gaan doen
- mij lastig vallen
Oud 11-10-2002, 14:56
heldin
heldin is offline
vind je het net zo erg als een donker meisje iets heeft met een blanke jongen?
Oud 11-10-2002, 15:01
PardonMe
PardonMe is offline
hoi hoi ..
ik snap je mening wel, maar anderzijds ook weer niet echt... hun houding is inderdaad over het algemeen wel arrogant, althans als ik Turkse of Marokaanse jongeren zie lopen, dan komen ze bij mij een beetje op die manier over.. Maar zegt nog niet dat ze dat ook zijn.. Maar dat is bij veel Nederlandse jongens net zo, die playen net zo goed en kwetsen die meisjes ook.. En ik denk ook niet dat je ze nu allemaal over 1 kam moet gaan scheren..

Maar goed, dat zo'n meisje zich laat playen is misschien ook een beetje de eigen schuld, zeker als je de reputatie van iemand al kent en er dan toch eigenwijs wat mee wilt "hij verandert vast wel" dus tja tis misschien ook een beetje naïviteit van die meisjes...

Maar goed, ik wil dus zeggen dat er ook zat jongens zijn die net zo bezig zijn.. En ik denk ook niet dat alle "buitenlanders" zo zijn.. Maar het beeld wat jij geeft, kan ik wel enigzins herkennen.. Ze zien er vaak gelikt uit enzo, en veel Nederlandse meisjes vallen daar dus op, blijkbaar.. Maar hoe zulke jongens verder zijn binnen een relatie zou ik niet weten, ik heb er geen enkele ervaring mee....

Er is overigens nog een topic over een soortgelijk onderwerp...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=243326

Maar wat ik er nou verder van vind..? Als die meisjes zich willen laten playen dan moeten ze dat vooral doen.. Maar goed, je kan wel tegen zo'n meisje gaan zeggen van "moet je niet doen, hij gebruikt je alleen maar" dat gelooft ze dan toch niet, ze denkt hoogstens dat je gewoon jaloers bent, doordat ze zo verliefd zijn zien ze het niet...
Gewoon niks zeggen en laat ze maar begaan, als ze inderdaad gebruikt worden, dan komen ze daar vanzelf wel achter, en is het een wijze les voor de volgende keer....

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 15:07.
Advertentie
Oud 11-10-2002, 15:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
tja dit vind ik best wel een overdreven reactie eerlijk gezegd..
Ten eerste hoef je er niet eens naar te kijken, kijk een andere kant uit of loop weg..
Ten tweede wat is er nou smerig aan??!?!

Heb een beetje het idee zo dat je jaloers bent of ze ofzo...?
Oud 11-10-2002, 15:20
love_forever
love_forever is offline
Twee jaar lang ben ik met een Antiliaan geweest!! Wat is daar nou erg aan?! We hebben het heel leuk gehad maar hij ging terug anar zijn geboorteland duzz de afstand werd te groot.. Het was niet zo dat hij mij playde ofzo! Sorry, dit is mijn mening maar ik vind niet dat je zo over hun kan praten.. hun hebben er toch ook niet voor gekozen om zwart te zijn?! Wrong baby!!! :@

Jammer dat er mensen zijn die zo over negers praten!! Als je er eenmaal eentje gehad hebt, wil je geen ander meer
Bytheway, Ik ben trouwens blank (engels)
Oud 11-10-2002, 15:21
angel_girl
angel_girl is offline
Ik ben het er wel mee eens, ze playen enorm ennuh ze hebben echt van die losse handjes!
In de discotheek bij ons in de buurt ook, ze lopen de hele tijd achter je reet aan.. echt irritant..
Oud 11-10-2002, 17:03
Verwijderd
Ben het met de topicstarter eens, 't zijn wel vooroordelen maar die zijn niet uit de lucht komen vallen.

Val trouwens zelf totaal niet op donkere meisjes.
Oud 11-10-2002, 17:06
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Een zwarte jongen heeft dus per definitie een foute uitstraling?
Oud 11-10-2002, 17:11
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Alle negers moeten dood! En nu niet gaan zeggen dat ik een racist ben want dit is gewoon mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
Je onderbouwing is 1 generalisatie. Dat vind ik een beetje vaag.

Tuurlijk zijn er (veel?) gekleurde mannen die zo zijn. Maar niet allemaal. Kijk, OP ZICH ben ik het wel met je eens. Maar je moet dan zeg maar veel meer voorwaarden erin gooien.

Dus,

Ik snap niet dat vrouwen op 't type 'patser Marokaan' vallen. Dat ze zo'n mensen als vriend willen.

Maarja, eigelijk geld ook:

Ik snap niet dat er mannen zijn die vallen op 't type 'blonde doos'.
Oud 11-10-2002, 17:33
Piccola
Piccola is offline
Als een blank iemand wat met een donker iemand heeft vind ik dat absoluut geen probleem! Waarom zou ik? Tis gewoon een kwestie van smaak. Ik weet van mezelf dat ik verliefd zou kunnen worden op een, bijvoorbeeld, Marokkaan. Een vriend van me is Marokkaans en ik kan me goed voorstellen dat meisjes op hem vallen! Hij is gewoon super lief en ook nog eens zeer aantrekkelijk! Ik vind dat negers ook heel mooi kunnen zijn.. Mjah, anyway, ik kan er dus wel op vallen... En dan heb je weer dat gezeik "Ja, maar het zijn players en hebben losse handjes!" Fuck it, kom hier maar eens de blanke players tellen! Zijn er ook meer als genoeg!
Oud 11-10-2002, 17:42
Verwijderd
LOL, ff voor de topicstarter,
Je kan er gewoon niet tegen dat al die mocros en negers meisjes voor je ogen wegpikken, misschien zijn het wel patsers etc, maar playen kunnen ze wel.

Als je het zo erg vind dat een meisje met een donkere kust, loop er dan naartoe EN ZEG HET DAN TEGEN ZE, kijken of je nog heel overblijft...

pfff, geen racist, je bent een klein zielig jongetje die gewoon jaloers is.

Oud 11-10-2002, 17:43
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
moet ze (ze is in veel gevallen een domme blonde slet) zelf weten. ik kan er wel om lachen als zo'n meisje denkt dat ze het gemaakt heeft als ze bij zo'n zwarte achterop een gestolen scooter zit net of je met dat soort gasten ooit een goede toekomst tegemoet gaat...
Oud 11-10-2002, 18:10
sunflouwer
sunflouwer is offline
ze moeten het zelf weten
alleen zal ik zelf denk ik nooit op een gekleurde medemans vallen.

Kweet niet waarom, kvind ze gewoon in het algemeen niet aantrekkelijk, maar misschien kom ik ooit nog een geweldig lekkere neger tegen. you never know
Oud 11-10-2002, 19:32
Verwijderd
Dat moeten ze zelf weten. Er zijn inderdaad veel patserige negertjes die meisjes zien als 'Hoez' uit rap-clips, maar er zijn ook veel stomme Nederlandse jongens die hun vriendin slecht behandelen.
Oud 11-10-2002, 19:34
iebke*
iebke* is offline
ik vind het normaal... myn buurjongen is zwart, ik ken hem al van als ik 2 jaar ben, en kzou geen probleem hebben met z'n huidskleur alsk ermee zou verkeren (allez moest ik er iets voor voelen ee) iedereen heeft zyn karakter, of je nu zwart of blanc bent, die kleur heeft nix met je karakter te maken, and believe me, er zyn idd wel knappe marrokanen en negers enzo hoor !!!
Oud 11-10-2002, 19:45
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
moet ze (ze is in veel gevallen een domme blonde slet) zelf weten. ik kan er wel om lachen als zo'n meisje denkt dat ze het gemaakt heeft als ze bij zo'n zwarte achterop een gestolen scooter zit net of je met dat soort gasten ooit een goede toekomst tegemoet gaat...
alle gekleurde buitenlanders rijden op gestolen scooters??? en hebben ook geen toekomst? Waar basseer je dat op overigens vind ik dat het gewoon kan we leven nu in 2002 en als dat al niet meer kan in je bekrompen denk wereldje... en ja als je moet kokhalsen zal ik toch eens hulp gaan zoeken want dat s niet normaal oja kinderen van blanke+neger(in) zijn meestal heel mooi...
Oud 11-10-2002, 20:31
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:

onderbouwing:

Waarom die mening??

Wat een flauwekul, donkere mensen (sommige) zijn juist veel mooier dan blanken, en dan heb ik het over jongens/meisjes die uit sri lanka komen, want daar heb ik echt een zwak voor.
Gewoon supermooie uitstraling
Oud 11-10-2002, 20:33
running spirit
running spirit is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat moeten ze zelf weten. Er zijn inderdaad veel patserige negertjes die meisjes zien als 'Hoez' uit rap-clips, maar er zijn ook veel stomme Nederlandse jongens die hun vriendin slecht behandelen.
duhhh er zijn ook whop whap konijne uit de jungle in afrika waarbij het mannetje zelf de jongen doodbijt dus wat wil je nu zegge butthoofd
Oud 11-10-2002, 20:34
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
running spirit schreef:
duhhh er zijn ook whop whap konijne uit de jungle in afrika waarbij het mannetje zelf de jongen doodbijt dus wat wil je nu zegge butthoofd

dat anonieme teddybeer verder moet kijken dan zijn neus lang is en jij overigens ook.
Oud 11-10-2002, 21:06
Janicha
Janicha is offline
Citaat:

[/B]
Nou sorry hoor!! maar ik vind Jou HEEL ERG kortzichtig, en ja, ik vind dat jij racist bent!! Tuurlijk heb jij recht op een eigen mening (met dank aan de grondwet)
Maar vind jij het niet een beetje errug lullig van jezelf dat je het zo opschrijft? Alleen de vraag: wat vind je ervan als een blank meisje wat met een donkere jongen heeft? was genoeg geweest hoor, aan die kwetstende meningen hebben we hier nix!

Mens, krijg respect voor anderen (ja, nu kun je zeggen dat ik dat ook niet voor jou heb, en je hebt gelijk! Van mensen zoals jij, die dus ten eerste een kortzichtige mening hebben en ten tweede er mee te koop lopen en anderen hiermee kwetsen, daar walg ik van!

Amen
Oud 11-10-2002, 21:07
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik kan ook niet op donkere jongens vallen. Het heeft niets met racisme te maken, maar ik vind donkere jongens (echte negers) gewoon lelijk.. Dat is mijn smaak, mijn mening.
Jongens met donkere huid, zoals Molukkers, vind ik weer wel wat hebben, ook al zou ik er zelf ook bijna niet op vallen..

Ik ga echter niet zeggen dat ik niet snap hoe ze daarop kunnen vallen, iedereen heeft namelijk een andere smaak. Ik kan er niet op vallen, anderen wel. En als zij verliefd zijn op elkaar en/of van elkaar houden, wat maakt het dan uit?

Ik ben het wel met je eens dat ik het neit mooit vind, maargoed, er zullen ook zat donkere mensen zijn die zich afvragen hoe je in godsnaam verliefd kunt worden op een blank iemand..
Kijk, dat klinkt heel wat beter, daar ben ik het mee eens!
Oud 11-10-2002, 21:11
CokemanLalalala
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
alle gekleurde buitenlanders rijden op gestolen scooters??? en hebben ook geen toekomst? Waar basseer je dat op overigens vind ik dat het gewoon kan we leven nu in 2002 en als dat al niet meer kan in je bekrompen denk wereldje... en ja als je moet kokhalsen zal ik toch eens hulp gaan zoeken want dat s niet normaal oja kinderen van blanke+neger(in) zijn meestal heel mooi...
ik dacht dat het wel vanzelf sprak dat ik het over een bepaald type jongeren had. het soort dat je voornamelijk in grote steden aantreft en waarop deze generalisaties/vermeende vooroordelen wel degelijk van toepassing zijn.
ik mag zeker ook niet beweren dat die lui niet monogamiteit als iets minder vanzelfsprekends beschouwen als de autochtone bevolking over het algemeen doet?
Oud 11-10-2002, 21:16
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Sorry maar ik vindhet heel vaag
waarom zou een buitenlands jongen niet met een nederlands meisje uitgaan. K ben ook een buitenlander (geen turk of marokaan of maar een land dat volgens mij niemand kent) en ik heb al met genoeg Nederlandse meisjes gehad. Ik heb nog nooit iemand gekwetst, ben zelf wel een keer gekwets heel erg zelfs. Maar ik snap niet dat jij het RANZIG vind om iets met een buitenlands jonge te hebben. Gebruik op zn minste een wat normaler woord dan ranzig btw
Oud 11-10-2002, 21:30
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
en ik heb al met genoeg Nederlandse meisjes gehad.
En jij bent 15 jaar?
Oud 11-10-2002, 22:11
CokemanLalalala
Citaat:
lady_x schreef:
En jij bent 15 jaar?
kalverenliefde
Oud 11-10-2002, 22:39
Evilqueen
Evilqueen is offline
Ik ben het dus helemaal niet met je eens! Zal je eerst mijn mening geven.. Ik stoor me er niet aan wanneer een blank meisje met een donkere jongen gaat of andersom. Waarom zou ik? Het is mijn zaak niet.. iedereen z'n eigen smaak toch.

Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je daardoor argwanend bent, maar geen reden om gelijk alle "kleurlingen" af te zweren. Ik ben vaak genoeg gekwetst door blanke jongens, zijn die nu ook allemaal slecht?

Citaat:
Dit slaat nergens op en is waarschijnlijk gebaseerd op een paar gevallen.. Echt niet alle donkere jongens stellen zich zo op hoor. Dit is iets wat te maken heeft met karakter en niet met huidskleur!

Doel je in dit topic op donkere jongens in het algemeen of op een specifieke groep?
Oud 11-10-2002, 23:15
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
LOL, ff voor de topicstarter,
Je kan er gewoon niet tegen dat al die mocros en negers meisjes voor je ogen wegpikken, misschien zijn het wel patsers etc, maar playen kunnen ze wel.
Hahaha

Ooh ja, dames, ik heb ook nog een aantal lekkere broers hier in huis zitten (mijn 2ling broer en broer van 22).

Gladder als Craig David, dansend als Usher, smoothtalk als D'Angelo en zich kledend a la type P.C Hooftstraat.

Afkomst? Pure mocros. Ja ja, wees dus voorbereid want ze schijnen te kunnen playen als geen enkel ander ras (Samen met de turkoes, suris, antis, soma's, tunis, iraks de iranies en de latinos. Kortom elke persoon wiens afkomst niet Fries, Zeeuws of Volendams (?) is)

Oud 11-10-2002, 23:45
Verwijderd
Asielzoekers.
En wat dat vetreft ben ik het er wel mee eens, zijn hier niet opgegroeid... en gaat dus ook een beetje anders.
Mijn ervaring is ook dat ze de handjes erg los hebben kunenn ziten. Maar dit is dan weer jongens die uit afghanistan, turkijke, Irak en Iran komen.
Met molukse mensen en marokaanse mensen heb ik fijne ervaringen, maar dit heeft allemaal helemaal niks met afkomst te maken verder.
Het is de manier waarop je opgegroeid bent, gewoonten in het desbetreffende land.
en die jongens hebben het anders geleerd.. blijkbaar.
En ik heb er dus ook een gruwelijke hekel aan... maar dit is geen discriminatie.. want zo heb ik ook een gruwelijke hekel aan 'eigen, blanke' mensen die dit doen....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten