![]() |
Wie heeft 'Birds of Pray' al?
is die leuk?
voor de nietwetende onder ons: dat is de nieuwe cd van live |
Ja op mn comp.
Er gingen de geruchten dat het weer zoals de goede oude tijd(Throwing Copper) was, maar nix daarvan. De cd is weer net zo gelikt als de laatste 3. helaas dus. |
Ik niet. En dat hou ik liever zo. Wat een baggerband is live toch (geworden..).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoezo? dat snap ik niet |
Citaat:
Ik vond live op zich wel goede muziek maken, maar dit is dus niet echt een aanrader? |
Citaat:
|
Fuck al die recensies want Birds Of Pray mag van mij direct door de plee, morgen ze de singel er wel uitvissen. Want Throwing Copper uberroeleert nog altijd. Nee, dit album kan mij niet bekoren. De DVD in de special edition is echter een leuke aanvullig, vooral als je op Pinkpop gestaan hebt. Maar dit nieuwe album doet mij weinig. Jammer, had er meer van verwacht. Misschien was mijn verwachting te hoog. Maar je moet niet rekenen op een fenomenaal album, het is Live, maar geen Throwing Copper.
|
Ik heb het album en ik vind het een aardig album, niet slecht. Maar ja, niks overstijgt Throwing Copper natuurlijk...
|
ik vind het gewoon ronduit slecht
|
Fuckin schijtband. Altijd al geweest.
Als meer mensen naar ISIS zouden luisteren, zou de wereld een betere plek zijn. |
Citaat:
|
fijn toch dat zoveel mensen live een klote band vinden.. ik dacht altijd dat zoveel mensen hun geniaal vonden.. ik vind ze walgelijk en die vent al helemaal..
|
ik vind hevaen nog best een ok nummer moet ik toegeven
|
jeeej, ik heb em nu ook!
en die dvd is best vet! de cd zelf heb ik nog niet echt geluisterd |
Wat is die avatar die Enlightenment en Glow hebben?
|
Citaat:
www.spartamusic.com |
Ik vind BoP een lekker album. Live is weer iets minder zweverig en met beide benen op de grond gebleven. Nummers als she, rivertown en vooral run away vind ik echt er uit springen. Minder vind ik what are we fighting for en bijv. lighthouse. Maar over het algemeen is het een erg goed album (y)
|
Citaat:
|
geef mij de Fatboy Slim versie maar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
het was ook meer als metafoor bedoeld :p |
Citaat:
:p |
Bij de mediamarkt is ie 10 euro
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic . Ik heb Birds of Pray wel . Al een paar dagen . Men zegt inderdaad dat de band slechter is geworden na Throwing Copper . Maar ik heb Throwing Copper niet . En ook niet de cd's daarvoor . Ik vind Distance to here mooi . En V ook wel , wel minder , maar wel mooi . En ik vind Birds of Pray dus ook mooi . :) (en nu maar eens sparen voor die andere 3 cd's :o) |
Citaat:
ik vind secret samahdi het leukste! |
Citaat:
|
Ik heb 'm ook. :) En Secret Samadhi is toch echt wel het beste album van Live.
|
Citaat:
|
Citaat:
Throwing Copper! Throwing Copper! Throwing Copper! :p |
Tweede plaats. The Distance to Here vond ik toch ook erg goed. V was een stuk minder. Met Birds of Pray heeft Live het bij mij weer goed gemaakt. :p
Wie gaat er op 1 juli in de Goffert naar Live en Coldplay enz? Ik in ieder geval wel. :) |
Citaat:
Voor mij komt Secret Samadhi op de 2e plaats en The Distance to Here op de 3e. V komt dan op de 87654e plaats ofzo :p die vond ik echt slecht. |
Ja, daar stonden echt maar drie nummers op die ik leuk vind, geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik heb Birds of Pray, en ik vind m goed! |
Citaat:
Hoe kwam jij aan je kaartjes voor popsecret? |
ik vind 'She' echt goeoed!!
|
Citaat:
|
Citaat:
waar woon je dan? (staat niet in je info) en kan je me dan wat geld voorschieten (dat van mij is nl opgegaan aan een kaarjte voor pinkpop!!) :o :) |
Ik hou van mijn privacy. :) PM me maar als je het echt wil weten.
|
Citaat:
stuur me dan maar een privéberichtje |
Citaat:
|
Vind niet dat er erg veel gevoel in zit in hun nieuwe cd...
more of the same |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |