Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Fuck al die recensies want Birds Of Pray mag van mij direct door de plee, morgen ze de singel er wel uitvissen. Want Throwing Copper uberroeleert nog altijd. Nee, dit album kan mij niet bekoren. De DVD in de special edition is echter een leuke aanvullig, vooral als je op Pinkpop gestaan hebt. Maar dit nieuwe album doet mij weinig. Jammer, had er meer van verwacht. Misschien was mijn verwachting te hoog. Maar je moet niet rekenen op een fenomenaal album, het is Live, maar geen Throwing Copper.
||
Citaat:
www.spartamusic.com |
![]() |
|
![]() |
Ik vind BoP een lekker album. Live is weer iets minder zweverig en met beide benen op de grond gebleven. Nummers als she, rivertown en vooral run away vind ik echt er uit springen. Minder vind ik what are we fighting for en bijv. lighthouse. Maar over het algemeen is het een erg goed album
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic . Ik heb Birds of Pray wel . Al een paar dagen . Men zegt inderdaad dat de band slechter is geworden na Throwing Copper . Maar ik heb Throwing Copper niet . En ook niet de cd's daarvoor . Ik vind Distance to here mooi . En V ook wel , wel minder , maar wel mooi . En ik vind Birds of Pray dus ook mooi . ![]() (en nu maar eens sparen voor die andere 3 cd's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind secret samahdi het leukste! |
![]() |
||
Citaat:
Throwing Copper! Throwing Copper! Throwing Copper! ![]()
||
Citaat:
![]() Voor mij komt Secret Samadhi op de 2e plaats en The Distance to Here op de 3e. V komt dan op de 87654e plaats ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik heb Birds of Pray, en ik vind m goed!
||
![]() |
Citaat:
Hoe kwam jij aan je kaartjes voor popsecret? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |