![]() |
nieuw deelforum
Is het geen goed idee om een nieuw deelforum in het leven te roepen genaamd verkeer en voertuigen of transport of iets dergelijks. aangezien er vaak van die topic's zijn op populaire wetenschappen en de kantine die daar niet echt gepast zijn.
Iedere scholier heeft er wel mee te maken iedereen vervoerd zich met de tram,trein,bus,fiets,auto,scooter,brommer,boot,motor dus er valt genoeg over te zeggen. Het idee kwam een beetje na aanleiding van de topic's die er de afgelopen dagen waren over scooters en nu weer over ergenissen in het verkeer. dus misschien een idee? stem je mee? Poll: nieuw forum ja/nee ?[*]ja[*]nee http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=2&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
IK ben voor zo'n forum. Momenteel kan dat op De Kantine. Op PW is dat idd niet gepast.
|
ik ben tegen. misschien als wisselforum een keertje maar ik denk niet dat er veel over te praten is en ik kan me ook niet voorstellen dat het een goed gevuld forum gaat worden..
|
|
Het lijkt me niet dat dit onderwerp aan zal slaan. Sowieso hebben we hier te maken met scholieren dus die hebben nog niet bijster veel te maken met voertuigen, vervoer en transport. Het kan nu toch prima op DK? :)
|
Citaat:
heel nederland is een en al infrastructuur! met bijbehorende voertuigen. Zoals ik al zie iedereen vervoert zich de hele dag door, en dat doen scholieren echt niet minder dan volwassenen. Op de kantine kan het idd ook prima, maar op de kantine zou je ook prima over muziek kunnen praten, terwijl er daar ook gewoon een deelforum van is. |
Citaat:
Maar denk je werkelijk dat er op de langere termijn erg veel mensen geïnteresseerd zijn in infrastructuur? De wereld bestaat ook voor een groot deel uit koolstofatomen. En dacht je dat iedereen het daar graag over wilde hebben? :p |
Citaat:
en je kan het er misschien wel over hebben maar wie interesseert zich nou in infrastructuur.. als we dat willen weten letten we wat beter op bij aardrijkskunde.. je kan overal wel een deelforum voor maken maar je kan ook wat dingen gewoon voor de kantine laten.. ik bedoel, je kan een boekenforum maken, een forum over alles in de lucht, een bouwforum.. een kamerforum enzovoorts maken maar als niemand er behoefte in heeft, wat heeft het dan voor zin?? kijk je bijv naar eten en drinken, voordat dat een deelforum werd waren er regelmatig vragen over eten en drinken.... en stonden er altijd wel een paar in.. en nu loopt het nogsteeds goed.. maar om eerlijk te zijn heb ik misschien 1 keertje een verkeervraag gezien maar meer niet.. denk je dat het dan een groot succes gaat worden als het een deelforum is geworden? |
Citaat:
|
Citaat:
wat voro vragen moet ik dan op jouw deelforum verwachten?? hoe moet ik mijn band plakken?? de huiswerkfora lopen ook niet zo goed maar die moeten blijven omdat dit een forum van een scholierensite blijft en er vaak genoeg vragen zijn dat het loont ik zie dat in alle forums in de afgelopen 2 uur is gepost behalve in de huiswerkfora.. dus zo slecht loopt het echt niet |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens dat gaat ook veel sneller.. tegen de tijd dat je de juiste reactie hebt is het vaak al te laat |
Citaat:
|
Citaat:
niet specifieke vragen.. vragen zoals bijvoorbeld waar je iets kan krijgen weten je ouders neit altijd... vragen zoals wat meot ik voor mijn vriendje koken dan zullen je ouders komen met, ohh maar wij hebben nog een reste boerenkool over, anders eet je dat toch op :D .. en ze hebben hier heel vaak vragen van wat si je favoriete drankje, je favo pringles.. ze hebben er heel zinnige vragen over lekker vegetarisch voedsel bijvoorbeeld.. of je nog lekker kan varieeren.. ouders hebben meestal de gewoonte na een tijdje op te houden met experimenteren en in een sleur te vallen.. maar bijvoorbeeld zie ik ook een vraag wat ziekenhuis voedsel is.. er zit veel variatie in en het blijft vernieuwend wat voor vragen meot ik me dan bij jou voorstellen? welke kleur wil je dat je fiets is, welke klleur is je fiets. uhhh heb je extra's op je fiets. rijd jij over zandweggetjes of geasfalteerde wegen |
Mnee, zo'n deelforum lijkt mij niet nodig.
Het is al eens eerder aan bod gekomen.. volgens mij was Populaire Wetenschappen o.a. in het leven geroepen om dergelijke onderwerpen als jij noemt, neer te zetten. En als 't daar niet past, kan 't idd best op DK, denk ik. |
Lijkt mij niet zo'n erg populair wordend fora. Voor een auto moet je 18 zijn, scooter 16. Er zwerven hier ook veel mensen rond die jonger zijn. En volgens mij hebben ook niet veel mensen zin om op te biechten dat ze toch eigenlijk wel heel graag een oude eend willen :p
|
Citaat:
Ik ben ertegen, lijkt me inderdaad niet echt een discussievormend deelforum |
populaire wetenschappen kan natuurlijk ook gewoon een beetje aangepast worden zodat er ook over voertuigen gechat kan worden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
motoren zijn pure wetenschap |
Citaat:
dat heeft niks met wetenschappen te maken en motoren is geen interesse in of te weinig om aan te passen |
Citaat:
heb je er last van ? als je het niet wilt lezen dan hoef je dat niet |
Citaat:
McLaren's Wondere Wereld Want niemand heeft er last van, en als je het niet wilt lezen hoeft het niet.. |
ben er voor
|
beam me up scotty
wie wil er nou nog voertuigen? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*dient hierbij een verzoek in voor een flame-forum*
:p |