Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 22:10
BBEM
BBEM is offline
Is het geen goed idee om een nieuw deelforum in het leven te roepen genaamd verkeer en voertuigen of transport of iets dergelijks. aangezien er vaak van die topic's zijn op populaire wetenschappen en de kantine die daar niet echt gepast zijn.

Iedere scholier heeft er wel mee te maken iedereen vervoerd zich met de tram,trein,bus,fiets,auto,scooter,brommer,boot,motor dus er valt genoeg over te zeggen.

Het idee kwam een beetje na aanleiding van de topic's die er de afgelopen dagen waren over scooters en nu weer over ergenissen in het verkeer.

dus misschien een idee? stem je mee?

Poll: nieuw forum ja/nee ?[*]ja[*]nee

Ook een poll maken? Klik hier
Oud 21-05-2003, 22:13
Boogie
Boogie is offline
IK ben voor zo'n forum. Momenteel kan dat op De Kantine. Op PW is dat idd niet gepast.
Oud 22-05-2003, 07:59
dyfusica
dyfusica is offline
ik ben tegen. misschien als wisselforum een keertje maar ik denk niet dat er veel over te praten is en ik kan me ook niet voorstellen dat het een goed gevuld forum gaat worden..
Oud 22-05-2003, 08:06
Verwijderd

plaatje
Oud 22-05-2003, 09:13
Thomas
Thomas is offline
Het lijkt me niet dat dit onderwerp aan zal slaan. Sowieso hebben we hier te maken met scholieren dus die hebben nog niet bijster veel te maken met voertuigen, vervoer en transport. Het kan nu toch prima op DK?
Oud 22-05-2003, 14:43
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-05-2003 @ 10:13:
Het lijkt me niet dat dit onderwerp aan zal slaan. Sowieso hebben we hier te maken met scholieren dus die hebben nog niet bijster veel te maken met voertuigen, vervoer en transport. Het kan nu toch prima op DK?
niet veel over te praten ???
heel nederland is een en al infrastructuur! met bijbehorende voertuigen. Zoals ik al zie iedereen vervoert zich de hele dag door, en dat doen scholieren echt niet minder dan volwassenen.
Op de kantine kan het idd ook prima, maar op de kantine zou je ook prima over muziek kunnen praten, terwijl er daar ook gewoon een deelforum van is.
Oud 22-05-2003, 15:22
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
BBEM schreef op 22-05-2003 @ 15:43:
heel nederland is een en al infrastructuur! met bijbehorende voertuigen. Zoals ik al zie iedereen vervoert zich de hele dag door, en dat doen scholieren echt niet minder dan volwassenen.
Het zou goed kunnen als wisselforum, tussen Eindexamen en Zomervakantie in, misschien.

Maar denk je werkelijk dat er op de langere termijn erg veel mensen geïnteresseerd zijn in infrastructuur?
De wereld bestaat ook voor een groot deel uit koolstofatomen. En dacht je dat iedereen het daar graag over wilde hebben?
Oud 22-05-2003, 16:15
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 22-05-2003 @ 15:43:
Op de kantine kan het idd ook prima, maar op de kantine zou je ook prima over muziek kunnen praten, terwijl er daar ook gewoon een deelforum van is.
nee want er zijn gewoon teveel muziekvragen.. dan zou de kantine overspoelt worden met muziekvragen..

en je kan het er misschien wel over hebben maar wie interesseert zich nou in infrastructuur.. als we dat willen weten letten we wat beter op bij aardrijkskunde..

je kan overal wel een deelforum voor maken maar je kan ook wat dingen gewoon voor de kantine laten.. ik bedoel, je kan een boekenforum maken, een forum over alles in de lucht, een bouwforum.. een kamerforum enzovoorts maken maar als niemand er behoefte in heeft, wat heeft het dan voor zin??

kijk je bijv naar eten en drinken, voordat dat een deelforum werd waren er regelmatig vragen over eten en drinken.... en stonden er altijd wel een paar in.. en nu loopt het nogsteeds goed..

maar om eerlijk te zijn heb ik misschien 1 keertje een verkeervraag gezien maar meer niet.. denk je dat het dan een groot succes gaat worden als het een deelforum is geworden?
Oud 22-05-2003, 16:37
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 22-05-2003 @ 17:15:
nee want er zijn gewoon teveel muziekvragen.. dan zou de kantine overspoelt worden met muziekvragen..

en je kan het er misschien wel over hebben maar wie interesseert zich nou in infrastructuur.. als we dat willen weten letten we wat beter op bij aardrijkskunde..

je kan overal wel een deelforum voor maken maar je kan ook wat dingen gewoon voor de kantine laten.. ik bedoel, je kan een boekenforum maken, een forum over alles in de lucht, een bouwforum.. een kamerforum enzovoorts maken maar als niemand er behoefte in heeft, wat heeft het dan voor zin??

kijk je bijv naar eten en drinken, voordat dat een deelforum werd waren er regelmatig vragen over eten en drinken.... en stonden er altijd wel een paar in.. en nu loopt het nogsteeds goed..

maar om eerlijk te zijn heb ik misschien 1 keertje een verkeervraag gezien maar meer niet.. denk je dat het dan een groot succes gaat worden als het een deelforum is geworden?
mag ik je eraan herinneren dat er genoeg andere forums zijn die ook niet storm lopen....
Oud 22-05-2003, 16:56
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 22-05-2003 @ 17:37:
mag ik je eraan herinneren dat er genoeg andere forums zijn die ook niet storm lopen....
flora en fauna misschien maar daar word toch dagelijks wel wat gepost en het is handig als je een vraag heb en hulp nodig hebt

wat voro vragen moet ik dan op jouw deelforum verwachten??

hoe moet ik mijn band plakken??

de huiswerkfora lopen ook niet zo goed maar die moeten blijven omdat dit een forum van een scholierensite blijft en er vaak genoeg vragen zijn dat het loont

ik zie dat in alle forums in de afgelopen 2 uur is gepost behalve in de huiswerkfora.. dus zo slecht loopt het echt niet
Oud 22-05-2003, 18:53
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 22-05-2003 @ 17:56:

wat voro vragen moet ik dan op jouw deelforum verwachten??

hoe moet ik mijn band plakken??
ja onder andere! hetzij in een andere vorm, maar ik durf te wedden dat er hier heel wat mensen zijn die niet weten hoe je nou echt een band plakt
Oud 22-05-2003, 19:44
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 22-05-2003 @ 19:53:
ja onder andere! hetzij in een andere vorm, maar ik durf te wedden dat er hier heel wat mensen zijn die niet weten hoe je nou echt een band plakt
dit zijn typische vragen die je aan je ouders stelt

trouwens dat gaat ook veel sneller.. tegen de tijd dat je de juiste reactie hebt is het vaak al te laat
Oud 22-05-2003, 22:20
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 22-05-2003 @ 20:44:
dit zijn typische vragen die je aan je ouders stelt

trouwens dat gaat ook veel sneller.. tegen de tijd dat je de juiste reactie hebt is het vaak al te laat
aan je ouders kun je ook je eten en drinken vragen aan kwijt, en sommige ouders en een band plakken ? die van jou misschien
Oud 23-05-2003, 07:16
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 22-05-2003 @ 23:20:
aan je ouders kun je ook je eten en drinken vragen aan kwijt, en sommige ouders en een band plakken ? die van jou misschien
en anders heb je nog een fietsenmaker die het voor 5 euro doet.. (waarschijnlijk nog minder ook)

niet specifieke vragen..

vragen zoals bijvoorbeld waar je iets kan krijgen weten je ouders neit altijd... vragen zoals wat meot ik voor mijn vriendje koken dan zullen je ouders komen met, ohh maar wij hebben nog een reste boerenkool over, anders eet je dat toch op .. en ze hebben hier heel vaak vragen van wat si je favoriete drankje, je favo pringles.. ze hebben er heel zinnige vragen over lekker vegetarisch voedsel bijvoorbeeld.. of je nog lekker kan varieeren.. ouders hebben meestal de gewoonte na een tijdje op te houden met experimenteren en in een sleur te vallen.. maar bijvoorbeeld zie ik ook een vraag wat ziekenhuis voedsel is.. er zit veel variatie in en het blijft vernieuwend

wat voor vragen meot ik me dan bij jou voorstellen? welke kleur wil je dat je fiets is, welke klleur is je fiets. uhhh heb je extra's op je fiets. rijd jij over zandweggetjes of geasfalteerde wegen
Oud 23-05-2003, 12:13
p-chez
p-chez is offline
Mnee, zo'n deelforum lijkt mij niet nodig.

Het is al eens eerder aan bod gekomen.. volgens mij was Populaire Wetenschappen o.a. in het leven geroepen om dergelijke onderwerpen als jij noemt, neer te zetten. En als 't daar niet past, kan 't idd best op DK, denk ik.
Oud 26-05-2003, 13:58
Verwijderd
Lijkt mij niet zo'n erg populair wordend fora. Voor een auto moet je 18 zijn, scooter 16. Er zwerven hier ook veel mensen rond die jonger zijn. En volgens mij hebben ook niet veel mensen zin om op te biechten dat ze toch eigenlijk wel heel graag een oude eend willen
Oud 26-05-2003, 14:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
kydnav schreef op 26-05-2003 @ 14:58:
Lijkt mij niet zo'n erg populair wordend fora. Voor een auto moet je 18 zijn, scooter 16. Er zwerven hier ook veel mensen rond die jonger zijn.
Neej, maar niet iedereen speelt ook games, niet iedereen doet aan sex en niet iedereen werkt

Ik ben ertegen, lijkt me inderdaad niet echt een discussievormend deelforum
Oud 26-05-2003, 16:42
BBEM
BBEM is offline
populaire wetenschappen kan natuurlijk ook gewoon een beetje aangepast worden zodat er ook over voertuigen gechat kan worden ?
Oud 26-05-2003, 17:55
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 26-05-2003 @ 17:42:
populaire wetenschappen kan natuurlijk ook gewoon een beetje aangepast worden zodat er ook over voertuigen gechat kan worden ?
euhhhh die 2 dingen hebben echt niks met elkare te maken maargoed.. alles kan he
Oud 26-05-2003, 20:22
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-05-2003 @ 18:55:
euhhhh die 2 dingen hebben echt niks met elkare te maken maargoed.. alles kan he
wat nou niets met elkaar te maken ?
motoren zijn pure wetenschap
Oud 26-05-2003, 20:28
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 26-05-2003 @ 21:22:
wat nou niets met elkaar te maken ?
motoren zijn pure wetenschap
je had het overe verkeer en voertuigen of transport

dat heeft niks met wetenschappen te maken

en motoren is geen interesse in of te weinig om aan te passen
Oud 27-05-2003, 22:25
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 26-05-2003 @ 21:28:
je had het overe verkeer en voertuigen of transport

dat heeft niks met wetenschappen te maken

en motoren is geen interesse in of te weinig om aan te passen
wat is jouw probleem eigenlijk met zo'n forum erbij ?
heb je er last van ?
als je het niet wilt lezen dan hoef je dat niet
Oud 27-05-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 27-05-2003 @ 23:25:
heb je er last van ?
Dan wil ik een forum met:
McLaren's Wondere Wereld

Want niemand heeft er last van, en als je het niet wilt lezen hoeft het niet..
Oud 28-05-2003, 09:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ben er voor
Oud 28-05-2003, 09:42
SuperSanne
SuperSanne is offline
beam me up scotty

wie wil er nou nog voertuigen?
Oud 29-05-2003, 11:37
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
BBEM schreef op 27-05-2003 @ 23:25:
heb je er last van ?
nee maar het lijkt me gewoon niet nuttig
Oud 29-05-2003, 19:03
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 29-05-2003 @ 12:37:
nee maar het lijkt me gewoon niet nuttig
ik vind jou ook niet nuttig
Oud 30-05-2003, 09:51
dyfusica