![]() |
|
![]() |
Is het geen goed idee om een nieuw deelforum in het leven te roepen genaamd verkeer en voertuigen of transport of iets dergelijks. aangezien er vaak van die topic's zijn op populaire wetenschappen en de kantine die daar niet echt gepast zijn.
Iedere scholier heeft er wel mee te maken iedereen vervoerd zich met de tram,trein,bus,fiets,auto,scooter,brommer,boot,motor dus er valt genoeg over te zeggen. Het idee kwam een beetje na aanleiding van de topic's die er de afgelopen dagen waren over scooters en nu weer over ergenissen in het verkeer. dus misschien een idee? stem je mee? Poll: nieuw forum ja/nee ?[*]ja[*]nee Ook een poll maken? Klik hier
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar denk je werkelijk dat er op de langere termijn erg veel mensen geïnteresseerd zijn in infrastructuur? De wereld bestaat ook voor een groot deel uit koolstofatomen. En dacht je dat iedereen het daar graag over wilde hebben? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je kan het er misschien wel over hebben maar wie interesseert zich nou in infrastructuur.. als we dat willen weten letten we wat beter op bij aardrijkskunde.. je kan overal wel een deelforum voor maken maar je kan ook wat dingen gewoon voor de kantine laten.. ik bedoel, je kan een boekenforum maken, een forum over alles in de lucht, een bouwforum.. een kamerforum enzovoorts maken maar als niemand er behoefte in heeft, wat heeft het dan voor zin?? kijk je bijv naar eten en drinken, voordat dat een deelforum werd waren er regelmatig vragen over eten en drinken.... en stonden er altijd wel een paar in.. en nu loopt het nogsteeds goed.. maar om eerlijk te zijn heb ik misschien 1 keertje een verkeervraag gezien maar meer niet.. denk je dat het dan een groot succes gaat worden als het een deelforum is geworden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
wat voro vragen moet ik dan op jouw deelforum verwachten?? hoe moet ik mijn band plakken?? de huiswerkfora lopen ook niet zo goed maar die moeten blijven omdat dit een forum van een scholierensite blijft en er vaak genoeg vragen zijn dat het loont ik zie dat in alle forums in de afgelopen 2 uur is gepost behalve in de huiswerkfora.. dus zo slecht loopt het echt niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
trouwens dat gaat ook veel sneller.. tegen de tijd dat je de juiste reactie hebt is het vaak al te laat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
niet specifieke vragen.. vragen zoals bijvoorbeld waar je iets kan krijgen weten je ouders neit altijd... vragen zoals wat meot ik voor mijn vriendje koken dan zullen je ouders komen met, ohh maar wij hebben nog een reste boerenkool over, anders eet je dat toch op ![]() wat voor vragen meot ik me dan bij jou voorstellen? welke kleur wil je dat je fiets is, welke klleur is je fiets. uhhh heb je extra's op je fiets. rijd jij over zandweggetjes of geasfalteerde wegen |
![]() |
|
Mnee, zo'n deelforum lijkt mij niet nodig.
Het is al eens eerder aan bod gekomen.. volgens mij was Populaire Wetenschappen o.a. in het leven geroepen om dergelijke onderwerpen als jij noemt, neer te zetten. En als 't daar niet past, kan 't idd best op DK, denk ik.
||
Citaat:
![]() Ik ben ertegen, lijkt me inderdaad niet echt een discussievormend deelforum |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb je er last van ? als je het niet wilt lezen dan hoef je dat niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
McLaren's Wondere Wereld Want niemand heeft er last van, en als je het niet wilt lezen hoeft het niet.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Beleidszaken |
nieuw deelforum? Shitonya | 30 | 26-03-2004 20:04 |