![]() |
Hoeveel uren hebben jullie werkelijk geleerd?
Dat vroeg ik me eigenlijk wel af, want ik heb in totaal misschien 3 uurtjes geleerd en alles tot nu toe nog vlot gehaald...
|
Lang. Echt... tenminste... voor sommige vakken. Geschiedenis bijvoorbeeld, en economie ook wel. Maar engels en Nederlands enzo heb k echt helemaal NIKS voor gedaan.. :rolleyes:
|
Best wel weinig eigenlijk. Ik moet nog wel veel gaan doen voor wiskunde, maar dat komt maandag wel.
|
best wel heel erg veel geleerd eigenlijk......en nou maar hopen dak er ook iets voor terugkrijg....een dilpoma bijvoorbeeld!?
|
Ik heb heel weinig geleerd. Dat kwam vooral omdat ik me totaal niet kon motiveren om te gaan beginnen. Voor vijf van de zes vakken stond ik namelijk hoger dan een 7.5. Tot nu toe ging alles echt helemaal perfect, ondanks het weinige leren. Nu maar hopen dat mijn gevoel klopt en ik ook echt mijn diploma krijg.
KUS Merijn |
uhm alleen wat aantekeningen in me GR gezet voor wiskunde b1 en dat was het (ps ik doe HAVO N&G)
|
nou, niet zo heel erg veel eigenlijk. het meest nog wel voor bio. daar heb ik zo'n 2 uur aan gezeten. voor de rest een stuk minder. nederlands en engels helemaal niets, wiskunde 3 kwartier oude se's doorgenomen en voor duits ga ik ook niks doen. maar voor natuurkunde ga ik wel wat doen, denk zo'n 1,5 uur leren en voor scheikunde hetzelfde.
|
heel veel, stond vanochtend 5 uur op na 3 uur slaap om duits en WiB te leren.... van 5 tot 5 dus continu geconcentreerd bezig geweest :|
verder bijna elke dag (wanneer ik in middag examen had), geleerd in de cohtend van 7 uur tot 13:30.... |
Totaal aantal geleerde uren: 2.
Uitslag: geslaagd. |
Ik denk toch wel zo'n 20 uur. Ik heb alles goed geleerd, het examen vind ik onnodig. Dat ze maar iets verzinnen waardoor ze kunnen zien dat ik geleerd heb in plaats van dat ik ook nog die examens moet maken. Meer doen dan je best kan toch niet.
|
0
|
5 uur in totaal ofzo schat ik.. en probably geslaagd :cool:
|
Ik heb werkelijk geeeeen idee, ik wil het niet weten ook..
|
Bio - Ned - Eng - Ec1 heb ik allemaal tijdje terug wat examens van gemaakt om te kijken hoe het was en dat ging allemaal goed dus alles van te voren 1 of 2 dagen voor geleerd.
WiskB1,2 - Na1,2 - SK ook van te voren wa examens van gemaakt was echt allemaal moeilijk wisk vooral daar heb ik werkelijk dagen voor geleerd met een berg oefen examens helemaal uitgepuzzeld tot ik alles snapte en Na en Sk heb ik maandag en dinsdag pas da ga ik morgen tot dan leren maja alle vakken zijn tot nu toe prima gegaan en ik mag 1 onvoldoende hebben in profiel dus gaat maandag Na goed dan mag sk in de stront zakken. |
20 gok ik.
plus nog van het weekend voor natuurkunde. Dus 30 uiteindelijk denk ik. |
Gister 2 films gekeken zonder ondertiteling, en vandaag Engels voor mijn doen redelijk gemaakt. Isdat ook leren? :p
Voor natuurkunde en scheikunde heb ik wel al serieus geleerd, en dat ga ik komend weekend ook doen (ja?.... JA ECHT!!! of toch naar de bios?... ja toch...) |
amper geleerd
Voor wis, eng en NE niet geleerd allemaal voldoende :D Nask1 ga ik wel ff leren Eco ook en Bio een beetje In totaal eindig ik met 2 uurtjes ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb voor maatschappijleer best veel geleerd (was zelfstudie en door het jaar heen waarschijnlijk toch te weinig gedaan) en voor de rest 3uur per dag, soms 4 ofzo
|
ik heb dus egt ver onder de maat geleerd, ik doe HAVO als me moeder me aanzet om te leren zeg ik: ik ga naar boven. ik heb een vreemde gewoonte om te leren op me bed, mischien niet een hele vreemde gewoonte aangezien het zo zeer makkelijk word om boven je boeken in slaap te vallen :D mijn totaal aantal geleerde uurtjes komt denk ik op 2, das dan voor alle vakken. is dit nou niet het perfecte voorbeeld?: dat het hele school systeem niet deugt..?
en als je wel zou leren, wat ik reeds doorheb, is dat gewoon verpilling van je tijd! je hebt er geen zak aan want geen enkele vraag heeft ook maar betrekking op de kennis die je in je boeken voorgeschoteld krijgt :p t is mischien "leuk om te weten" meer ook niet ik ben btw wel van de stempel: ik doe niet meer dan nodig is; ik slaag dan ook met slechts 7tjes, kon beter but: who cares? suc6 iedereen! |
Fucking veeeeeeeel maar zonder resultaat Engels 5 en Nederlands 5.
|
best veel, maar ik ben ook al ongeveer een maand geleden begonnen, dus ik kon wel aardig relaxed doen de afgelopen weken :)
|
té weinig...
Maar wel genoeg om te slagen, en daar gaat ut me om... Met wat voor punten maakt me eigenlijk niets uit, aangezien ik toch niet hoef te loten... Ik ben ook wel weer het bewijs dat je met zo min mogelijk leren tóch het vwo kan halen.... (of ik ben van mezelf gewoon errug slimmm :D ) |
iedereen met een beetje gezond verstand kan die examens maken!!! zelfs mn broertje!...oke oke oke niet mn broertje maar ieder ander perzoon met een normaal paar hersenen wel :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |