Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb dus egt ver onder de maat geleerd, ik doe HAVO als me moeder me aanzet om te leren zeg ik: ik ga naar boven. ik heb een vreemde gewoonte om te leren op me bed, mischien niet een hele vreemde gewoonte aangezien het zo zeer makkelijk word om boven je boeken in slaap te vallen
![]() en als je wel zou leren, wat ik reeds doorheb, is dat gewoon verpilling van je tijd! je hebt er geen zak aan want geen enkele vraag heeft ook maar betrekking op de kennis die je in je boeken voorgeschoteld krijgt ![]() ik ben btw wel van de stempel: ik doe niet meer dan nodig is; ik slaag dan ook met slechts 7tjes, kon beter but: who cares? suc6 iedereen! |
![]() |
|
![]() |
té weinig...
Maar wel genoeg om te slagen, en daar gaat ut me om... Met wat voor punten maakt me eigenlijk niets uit, aangezien ik toch niet hoef te loten... Ik ben ook wel weer het bewijs dat je met zo min mogelijk leren tóch het vwo kan halen.... (of ik ben van mezelf gewoon errug slimmm ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |