![]() |
nieuwe trend
en dit topic is wel serieus bedoeld...
een paar jaar geleden zag ik op de catwalks rubberen laarsen. Maar nu pas is de trend aan het opkomen. Ik zag laatst een meisje met van die regenlaarzen lopen. Ze had felrode laarzen en ze had haar broek in haar laarzen gepropt! En met een zoektocht op internet vond ik de volgende laarsjes... de burberry regenlaars: http://www.elle.com/articleimgs/457/main.jpg http://www.saksfifthavenue.com/media...4305_3f6e8.jpg wat vinden jullie van deze trend? |
wel leuk, zag je idd 2 jaa rgeleden ook vet vaak in de bladen bij zon fotoshoot voor de kleding, verder nog niemadn mee gezien eigenlijk
|
OMG :rolleyes: :eek:
Verschrikkelijk! |
ik vind het best leuk.. Maar niet met een broek, alleen met een rokje. Nadeel is dat die dingen vaak van rubber zijn en dat ventileert niet zo...
|
Citaat:
|
ik vind die zwart/wit gestippelde wel erg leuk. Het kan denk ik best leuk zijn, maar dan moeten het natuurlijk niet van die groene laarzen zijn, waar iedereen mee in het bos loopt, inclusief modderresten...
|
Ik vind laarzen koel met van die kikkeroogjes erop:)
En verder lopen laarzen echt kut als je ze een dag aanhebt (een keer een wandelweekend op laarzen gedaan:() |
Geef mij die zwart met witte stippen laarzen. :)
|
in iedergeval beter dan die punt dingen
|
Citaat:
Maar laarzen op zich lijken me inderdaad niet echt praktisch.. |
KAPLAARZEN!
dat schoot me ineens te binnen. niet erg mooi of zo, maar idd beter dan voorgenoemde puntschoenen. |
yuk
|
Nouja, ik vind het werkelijk een vreselijke trend. Ik mag hopen dat het niet door blijft zetten. :)
|
Denk dat die zwarte met witte stippen er bij bepaalde meiden heel cool kan uitzien, maar het is niks voor mij.
|
Ik heb gewoon witte, ergens tweedehands gekocht. :)
Je ziet nu overal in kinderwinkels rubber laarsjes met dieren erop, zijn echt onzettend leuk. [Krokodillen, giraffe, enz.] Maar die zijn natuurlijk weer te klein. :) En ik zag pas ergens felgroene.. Die zou ik wel willen hebben. [Net zoals de geweldige regenboogregenlaarsjes van de Hema, die maar tot maat 34 gaan :|] |
ik zou ze alleen leuk vinden als ik kaplaarzen aan zou moeten.
of op festivals. toch wel handig. maar echt als het geen nut heeft echte goede waterdichte laarzen aan te doen zou ik ze niet graag aandoen. vind ze ook net te lomp. |
Ik vind ze ernstig lelijk. (n)
|
O ja heerlijk, weer eens lekker met 2 vrienden door de plump denderen met een overal aan en van die kaplaarzen (y) en dan ergens een hut bouwen of nog beter een ander naar de klote helpen en vervolgens de resten in de fik steken.. achja.. de goede oude tijd.. was ik maar weer 7 :)
|
Niet sexy... ook niet mooi... wel :cool: en grappig:)
|
Dat is gvd de stomste trend dat ik ooit gezien heb
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Alleen goed voor mensne die willen opvallen... |
Die laarsjes van de Hema, in die regenboogkleurtjes zijn geweldig jammer dat ze maar tot en met maat 29 gaan.
Laarzen zijn :) Maar je moet wel hele kleine voetjes hebben |
ze zijn leuk!
burberry is sowieso leuk! wie kan mij vertellen waar ik een kort burberry plooi rokje vind? |
Citaat:
|
ik heb laarzen... zwarte rubberen buitenkant met een streepjesbinnenkant die je kan omvouwen erg hip.....
idd beter dan diepuntdingen, dat ziet er niet uit..... |
Citaat:
|
Citaat:
ik moet er een hebben! |
ik vin ze super, alleen met andere wildere print, dan zijn ze mega en moe tik ze hebben
|
Citaat:
Ehr, ik heb gister nog in rubberen kaplaarzen gelopen. Maar verder ben i kgeloof ik niet zo'n fan van dat soort laarzen. Ach, het zal wel weer wennen.. |
Citaat:
maar wel heel gaaf, succes met zoeken |
Hahahahaha.
Whahahahahaha. |
Ach ja je moet wel he, "want het regent steeds vaker én harder."
Kan je maar beter hip door je ondergelopen kelder heen banjeren dan suf en saai :D Lmd dat ik er geen reet aan vind :) |
voor in de regen altijd handig, voor de rest; laat maar waaien
|
Citaat:
Die had ik vroeger :D |
vind ze wel stoer
|
Citaat:
|
in de winter had ik weleens kaplaarzen aan, met lekkere dikke geitewollen sokken erin... ja óók naar school, maar niet met een broek of iets dergelijks, meestal gewoon met een fijne rok.
ze blijven lekker droog en lekker warm.... zeker toen het sneeuwde was het echt een oplossing... ach weetje... ik ben ook best vaak met mijn moonboots naar school gegaan afgelopen winter (mèt dalmatier print :D)... daarin dan weer wel mijn broek... nou ja... voor de winter wel okee, maar in de zomer lijkt het me inderdaad erg onpraktisch... ik heb overgens gewoon groene kaplaarzen... oh ja... en rode met een oranje/wit/roze/rode gestreepje binnenkant |
Citaat:
|
^die vind ik niet leuk.
ik wil rode of gele regenlaarsjes, maar niet zo hoog als die hierboven, een slag korter. alleen leuk bij rokjes, niet bij broeken |
Citaat:
dat lijkt me nou jiust helemaal nix :| bye the way... kvind ze big nono :nono: |
omfg té lelijk gewoon :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Hi mama exo, komt exo buiten in de plassen springen met zijn nieuwe laarsjes? ;) :D |
ik zocht ze vorig jaar ook maar nog niet gevonden.
misscchien dat ik voor de winter wel gewoon rode koop ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze leuk, en als ik het me goed herinner werd hier een tijd geleden de rode hema regenlaarsjes nog een keer besproken. Ze stralen iets liefs uit's, idd jammer dat meestal tot kindermaten blijven.
|
Citaat:
|
[QUOTE]
[afbeelding] QUOTE] Dit ruit-patroon is ongeveer hetzlefde als dat patroon waar veel gasten petjes en sjaals van dragen. Welk merk is dat? |
Citaat:
Maar pas geleden zag ik in de chill out een mokkeltje met een grijze legging en knalgele kaplaarzen aan, en toen heb ik toch maar geconcludeerd dat je ermee voor lul loopt. (maar mss zou ik ze ook dragen als ik geen schoenmaat 43 had) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |