Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind die zwart/wit gestippelde wel erg leuk. Het kan denk ik best leuk zijn, maar dan moeten het natuurlijk niet van die groene laarzen zijn, waar iedereen mee in het bos loopt, inclusief modderresten...
||
Citaat:
![]() Maar laarzen op zich lijken me inderdaad niet echt praktisch.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gewoon witte, ergens tweedehands gekocht.
![]() Je ziet nu overal in kinderwinkels rubber laarsjes met dieren erop, zijn echt onzettend leuk. [Krokodillen, giraffe, enz.] Maar die zijn natuurlijk weer te klein. ![]() En ik zag pas ergens felgroene.. Die zou ik wel willen hebben. [Net zoals de geweldige regenboogregenlaarsjes van de Hema, die maar tot maat 34 gaan ![]() |
![]() |
|
O ja heerlijk, weer eens lekker met 2 vrienden door de plump denderen met een overal aan en van die kaplaarzen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehr, ik heb gister nog in rubberen kaplaarzen gelopen. Maar verder ben i kgeloof ik niet zo'n fan van dat soort laarzen. Ach, het zal wel weer wennen.. |
![]() |
|
Ach ja je moet wel he, "want het regent steeds vaker én harder."
Kan je maar beter hip door je ondergelopen kelder heen banjeren dan suf en saai ![]() Lmd dat ik er geen reet aan vind ![]()
|
in de winter had ik weleens kaplaarzen aan, met lekkere dikke geitewollen sokken erin... ja óók naar school, maar niet met een broek of iets dergelijks, meestal gewoon met een fijne rok.
ze blijven lekker droog en lekker warm.... zeker toen het sneeuwde was het echt een oplossing... ach weetje... ik ben ook best vaak met mijn moonboots naar school gegaan afgelopen winter (mčt dalmatier print ![]() ik heb overgens gewoon groene kaplaarzen... oh ja... en rode met een oranje/wit/roze/rode gestreepje binnenkant
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
dat lijkt me nou jiust helemaal nix ![]() bye the way... kvind ze big nono ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hi mama exo, komt exo buiten in de plassen springen met zijn nieuwe laarsjes? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]
[afbeelding] QUOTE] Dit ruit-patroon is ongeveer hetzlefde als dat patroon waar veel gasten petjes en sjaals van dragen. Welk merk is dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar pas geleden zag ik in de chill out een mokkeltje met een grijze legging en knalgele kaplaarzen aan, en toen heb ik toch maar geconcludeerd dat je ermee voor lul loopt. (maar mss zou ik ze ook dragen als ik geen schoenmaat 43 had)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Elke dag een nieuwe trend. ModeMuotiModa | 2 | 22-10-2012 19:29 | |
Lifestyle |
opkomende trend: tietversiering! Verwijderd | 46 | 03-07-2004 18:24 | |
Lifestyle |