Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En überhaupt droeg ik 'm niet vaak, eigenlijk alleen bij dat K3 shirt, wat dat kleurde zo leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ow mja op dit gebied huppel ik als een echt mode kutje mooi achter alles en iedereen aan
oftewel k heb ook wel zown koord, er staat geloof ik corona op (alleen voor de echte die-hard alcoholist) maar k draag m aan mijn broek als ik uitga en ik weet dat ik misschien later "moeite" zal hebben met het vinden of het bij me houden van mijn sleutels. verder staat het eigenlijk best leuk imo zolang het niet overdreven word.
|
Ik heb er één van Tommy Hilfiger (5 jaar geleden al in NY gekocht)
Ik heb er één van Polo Land Ik heb er één van Luba uitzendbureau en ik heb er 4 van Bavaria (vraag me niet waarom, gewoon gekregen) Ik gebruik soms die van Polo Land voor mn huissleutel, maar ik vind ze leuker om allemaal bij elkaar aan mn kast te hangen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja in belgie is dat al wel langer. is begonnen met de koorden die je op festivals kreeg met het programma op, van humo of studio brussel of coca cola ofzo. ik heb ze nog niet ergens te koop gezien
![]() de mijne hangen ook aan een studio brssel koord, maar ik hang ze niet vaak rond mn nek (dat botst zo ![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() Erg handig als je meestal je sleutels overal laat liggen, je raakt ze (bijna ![]() ![]() ![]() ![]() ps: niet gekocht hoor, dat vind ik wel beetje overdreven, maar ja gratis is altijd goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Elke dag een nieuwe trend. ModeMuotiModa | 2 | 22-10-2012 19:29 | |
Lifestyle |
opkomende trend: tietversiering! Verwijderd | 46 | 03-07-2004 18:24 | |
Lifestyle |