![]() |
[digicam] Trust digicams, ervaringen iemand?
Overlaatst ben ik gestoten op digicams van Trust
bv: de 715 LCD zoom Zijn dit degelijke cams? Ik zou misschien de 915 LCD Powerzoom willen kopen maar die is nog niet op de markt. De 715 schommelt rond de 200€. Hier vind je hun gamma terug. http://www.trust.be |
I just don't trust Trust. ;) Als ik jou was zou ik toch even doorsparen voor een "echt merk". :)
|
|
trust digicams staat gelijk aan je foto's kwijtraken :)
|
zoals eerder gezegd dont trust the trust
als je zo graag een buget cam wilt zou ik voor de canon a100/200 gaan. Heb je tenminste geen ruis in je fotos. :) |
Kweetnie hoor, ik heb zo'n Spycam van Trust die foto's maakt in 640x480 resolutie (terwijl op de doos een hogere resolutie stond, afzetters :mad: ) De kwaliteit is buiten best goed, maar binnen of als het iets donkerder is, is de kwaliteit gewoon bagger omdat-ie geen flits heeft! Verder werken de drivers ook alleen maar onder Windows 98 en werkt de Webcam-functie ook slecht, de kwaliteit daarvan is ook bagger en allesbehalve vloeiend.
Ik ga sparen voor een telefoontje met ingebouwde camera én flits, met een dusdanig hoge resolutie dat-ie mn spycam kan vervangen. Iemand een ID hoe het zit met de kwaliteit van de plaatjes die de Samsung V200 schiet? Is wel een leuk modelletje, Panasonic GD87 heeft niet de geschikte resolutie (QVGA) en die Nokia 7650 is veels te groot (n) Flut-toestel.. |
Citaat:
Plaatjes V200 zijn niet zo best en zeker niet op een pc scherm. Als je wil stuur ik je wel de reviews van het magazine door. (ingescand) greetz Blue |
Citaat:
@Blue: TNX! als je dat voor me zou willen doen. Is het mogelijk als je die plaatjes stuurt op de originele resolutie waarop de V200 ze schiet? Dan is het voor mij ook n beetje te doen als 56k-user :( Voor mn mailadres - zie info. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |