Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 22:39
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Overlaatst ben ik gestoten op digicams van Trust

bv: de 715 LCD zoom

Zijn dit degelijke cams?

Ik zou misschien de 915 LCD Powerzoom willen kopen maar die is nog niet op de markt.
De 715 schommelt rond de 200€.

Hier vind je hun gamma terug. http://www.trust.be
Oud 23-05-2003, 00:47
Verwijderd
I just don't trust Trust. Als ik jou was zou ik toch even doorsparen voor een "echt merk".
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 01:49
Enlightenment
Enlightenment is offline
Trust is ook niet een merk wat ik gauw vertrouw.

www.dpreview.com
Oud 23-05-2003, 10:10
Yohst
Yohst is offline
trust digicams staat gelijk aan je foto's kwijtraken
Oud 23-05-2003, 13:05
CrazY G
CrazY G is offline
zoals eerder gezegd dont trust the trust
als je zo graag een buget cam wilt zou ik voor de canon a100/200 gaan. Heb je tenminste geen ruis in je fotos.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:18
Orion16
Orion16 is offline
Kweetnie hoor, ik heb zo'n Spycam van Trust die foto's maakt in 640x480 resolutie (terwijl op de doos een hogere resolutie stond, afzetters ) De kwaliteit is buiten best goed, maar binnen of als het iets donkerder is, is de kwaliteit gewoon bagger omdat-ie geen flits heeft! Verder werken de drivers ook alleen maar onder Windows 98 en werkt de Webcam-functie ook slecht, de kwaliteit daarvan is ook bagger en allesbehalve vloeiend.

Ik ga sparen voor een telefoontje met ingebouwde camera én flits, met een dusdanig hoge resolutie dat-ie mn spycam kan vervangen.

Iemand een ID hoe het zit met de kwaliteit van de plaatjes die de Samsung V200 schiet? Is wel een leuk modelletje, Panasonic GD87 heeft niet de geschikte resolutie (QVGA) en die Nokia 7650 is veels te groot Flut-toestel..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:12
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 23-05-2003 @ 17:18:

Ik ga sparen voor een telefoontje met ingebouwde camera én flits, met een dusdanig hoge resolutie dat-ie mn spycam kan vervangen.

Iemand een ID hoe het zit met de kwaliteit van de plaatjes die de Samsung V200 schiet? Is wel een leuk modelletje, Panasonic GD87 heeft niet de geschikte resolutie (QVGA) en die Nokia 7650 is veels te groot Flut-toestel..
tSchijnt dat de Siemens S55 met de quickpic cam wel degelijke kleuren schiet. (Staat in de laatste nieuwe netwerkmagazine), en er zit een flits op!!

Plaatjes V200 zijn niet zo best en zeker niet op een pc scherm.

Als je wil stuur ik je wel de reviews van het magazine door. (ingescand)

greetz Blue
Oud 26-05-2003, 16:22
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 24-05-2003 @ 14:12:
tSchijnt dat de Siemens S55 met de quickpic cam wel degelijke kleuren schiet. (Staat in de laatste nieuwe netwerkmagazine), en er zit een flits op!!

Plaatjes V200 zijn niet zo best en zeker niet op een pc scherm.

Als je wil stuur ik je wel de reviews van het magazine door. (ingescand)

greetz Blue
Siemens S55 vind ik eigenlijk niks, zwak kleurenscherm, spuuglelijk design (mijn mening) en een aanklikbare camera is ook niet alles, dan maar een iets grote telefoon Ik heb zelf een Ericsson T68 met T68i software, kan dus ook een camera op en de kwaliteit daarvan schijnt nog beter te zijn dan van mijn Trust Spycam, maargoed ik vind het vrij lastig, zo'n aanklikbaar ding.

@Blue: TNX! als je dat voor me zou willen doen. Is het mogelijk als je die plaatjes stuurt op de originele resolutie waarop de V200 ze schiet? Dan is het voor mij ook n beetje te doen als 56k-user

Voor mn mailadres - zie info.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten