![]() |
North Sea Jazz festival
Jaja, het duurt nog even, maar toch...: 11, 12 en 13 juli is het North Sea Jazz festival weer in Den Haag en ik heb vandaag besloten dat ik erheen ga :)
Gaan jullie erheen? Zoja, wanneer en voor welke band/groep in het bijzonder? http://www.northseajazz.nl |
Wie weet; heb geen idee wat dr speelt maar lijkt me wel gaaf om een keer heen te gaan.
|
Citaat:
|
Ik zou op zich Pat Metheny en King Crimson zeker willen zien, maar ik heb er denk ik geen geld voor, en zou ook niet weten met wie ik zou moeten gaan, dus ik ga waarschijnlijk niet, jammer lijkt me wel leuk...
|
Citaat:
|
ik kanniet :( :( :(
helaas, volgend jaar beter, ik had graag eeh.... eignlijk alle concerten willen zien, niet dat ik vorig jaar mijn portie niet heb gehad maar toch |
ik denk dat ik een passe partout koop, omdat er echt elke dag vette dingen zijn, het is wel een beetje prijzig maar ach, dat maakt eigenlijk ook niet uit.. misschien wil mijn vader een keertje met me mee, dat hij mijn pass partout betaald :D
ik ga zelf sowieso naar the roots, alhoewel dat niet als eerste bij je op komt als je denkt over jazz... na ja, anyways... the detroit experiment is ook heel vet en natuurlijk ga ik ook naar donnie en naar the jazz composers collective... verder wil ik ook graag Pat Metheny en King Crimson zien en georde benson is natuurlijk ook waanzinnig je zou eens naar pannonica in den haag moeten gaan, die club is ook zooo cool |
ga sowieso de vrijdag maar ws. ook alle3 de dagen
wil kijken naar: the roots , common, soulive, isaay hayes,Ibrahim Ferrer,Solomon Burke,dwele, Donnie i know niet echte Jazz namen maar deze wil ik als het ff kan allemaal gaan zien |
Citaat:
|
het lijkt me wel vet om naar toe te gaan alleen het is volgens mij vrij duur
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga erheen (north sea jazz dus), niet speciaal voor een bepaalde band maar omdat ik het hele gebeuren wel eens meegemaakt wil hebben (al kon ik vorig jaar de muziek vanaf mijn dak horen :cool: ) |
ik weet het nog neit
|
ga op de zondag
|
Ik ga op de vrijdag
Common en the roots, mijn helden :cool: |
ik zit nog te twijfelen of ik op vrijdag of zaterdag ga, Jagaur Wright komt niet meer op zaterdag :( :(, maar Donnie weer wel en die schijnt best goed te zijn, maar vrijdag heb je ook nog Common en Herbie Hancock! maar dan mis ik op zaterdag de Jazzyfatnastees :( :( :(
ik weeet t niet meer.. |
Citaat:
(alhoewel er laatst een club geluk feest was) het is een sjieke bedoening maar er is elke dag live jazz, vaak onbekenden namen, en altijd geweldig... er werken ook leuke mensen |
Citaat:
|
behalve sjiek is het ook wel een beetje hip...
dus als je er raar uitziet, maar doet alsof je hip was, dan is het ook nog wel okee dat deed ik ook |
Dat valt dan ook weer mee :D
|
Lijkt me idd wel cool om een keer heen te gaan. jazz is toch een ontzettend vrije en eigenwijze muziekstroming.
Trouwens, kent hiemand hier jazzmattaz? Hip hop en jazz die zich met elkaar vermengen, van Guru. Vette shit |
Lijkt me wel dope. (en als naked city komt zeker)
|
Citaat:
Ik krijg volgende week een live cd van ze, ze schijnen live echt geniaal te zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
up, wie gaat er nou heen welke dagen en voor welke bands?
ik heb met mijn vader afgesproken dat we twee dagen gaan, hij mag kiezen :D |
zaterdagavond, VAN MORRISON!
en beuna vista social club en natuurlijk bonnie rait. al die muziek uit mijn jeugd, heeeerlijk |
Ik ga zaterdag, vooral omdat Van Morrison dan speelt. Bepaald geen jazz, maar wél een grote held. Ibrahim Ferrer zag ik afgelopen maand al in Carré, maar wil 'm -nu het nog kan- nog wel een keer zien. Het aanbod 'echte jazz' vind ik dit jaar trouwens wat mager, maar in elk geval staat Dave Holland op zaterdag geprogrammeerd, zodat ik mijn portie jazz toch nog binnen krijg.
|
WAT??? SPEELT KING CRIMSON OP NORTH SEA JAZZ???????? ik ben ook weer te slecht ingelicht... en dagkaarten voor zaterdag zijn uitverkocht... godver... misschien maar een passe partout dan, want john zorn komt ook.
|
UP!
Ik wil even weten wat iedereen die er geweest is ervan vond? Ik ben gisteren (vrijdag) geweest en ik vond het echt super. We waren met zn 4en en ik denk 1 van de jongsten daar, maar dat maakte het zeker niet minder leuk. The Roots waren echt super... men, ik wil dat nog wel een keer zien/horen. Vooral de drumsolo was erg gaaf (y) |
ik zou eigenlijk gaan, maar was helemaal vergeten dat dat dit weekend was, heheh...
|
Jep ik ga morgen... vooral om Dave Weckl te mogen zien spelen en als het goed is Terri Lynne Carrington, John Engels.. en nog een hoop geweldige drummers en daarbij dan ook nog Chick Corea en verder zien we wel...
|
Shit had gister best The Roots willen zien...
Maar nee ik ga met mijn domme kop naar The Apers :o .. |
Ben een Pat Metheny cdtje aan het downen :)
|
Gister op TV gekeken...en meegespeeld naturlijk...was echt koel
|
Een vriend van me moest daar gisteren spelen... piano... hij zei dat hij vlakbij de ingang moest spelen met een jeugdcombo ofzo :confused:
|
Shit... ik zou dus gaan, ging niet door. Solomon Burke, Herbie Hancock, The Roots :(.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |