![]() |
|
Jaja, het duurt nog even, maar toch...: 11, 12 en 13 juli is het North Sea Jazz festival weer in Den Haag en ik heb vandaag besloten dat ik erheen ga
![]() Gaan jullie erheen? Zoja, wanneer en voor welke band/groep in het bijzonder? http://www.northseajazz.nl
Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 11:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga erheen (north sea jazz dus), niet speciaal voor een bepaalde band maar omdat ik het hele gebeuren wel eens meegemaakt wil hebben (al kon ik vorig jaar de muziek vanaf mijn dak horen ![]()
|
ik zit nog te twijfelen of ik op vrijdag of zaterdag ga, Jagaur Wright komt niet meer op zaterdag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik weeet t niet meer..
||
Citaat:
(alhoewel er laatst een club geluk feest was) het is een sjieke bedoening maar er is elke dag live jazz, vaak onbekenden namen, en altijd geweldig... er werken ook leuke mensen
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ga zaterdag, vooral omdat Van Morrison dan speelt. Bepaald geen jazz, maar wél een grote held. Ibrahim Ferrer zag ik afgelopen maand al in Carré, maar wil 'm -nu het nog kan- nog wel een keer zien. Het aanbod 'echte jazz' vind ik dit jaar trouwens wat mager, maar in elk geval staat Dave Holland op zaterdag geprogrammeerd, zodat ik mijn portie jazz toch nog binnen krijg.
|
![]() |
|
UP!
Ik wil even weten wat iedereen die er geweest is ervan vond? Ik ben gisteren (vrijdag) geweest en ik vond het echt super. We waren met zn 4en en ik denk 1 van de jongsten daar, maar dat maakte het zeker niet minder leuk. The Roots waren echt super... men, ik wil dat nog wel een keer zien/horen. Vooral de drumsolo was erg gaaf ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
North Sea Jazz Festival boet | 11 | 15-07-2009 12:01 | |
De Kantine |
wie saait, zal oogsten #307 Verwijderd | 500 | 10-08-2008 14:57 | |
Muziek |
North Sea Jazz Festival.[help] Miss.Jazz. | 3 | 22-02-2007 11:02 | |
Muziek |
North Sea Jazz HmmIk | 3 | 30-11-2006 20:06 | |
Muziek |
[09-07-2006] Jazz met ballen @ Sugar Factory, Amsterdam Glacius | 6 | 09-07-2006 12:32 | |
Muziek |
Naar Reggae Sundance in Ehv? ellebelle1986 | 14 | 17-08-2003 19:38 |