![]() |
Probleem met een meisje (hoe nu verder)
Hallo mensen,
Ik heb een probleem. Ik ken al een vrij lange tijd een meisje dat vlak bij mij in de buurt woont. Een tijdje geleden zijn we voor de gezelligheid naar de bioscoop geweest en dat was allemaal heel gezellig enzo. Daarna hebben we iets wat lijkt op verkering gekregen. Het meisje in kwestie begint nu alleen wel heel erg aanhankelijk te worden, ze eist veel aandacht en bij nader inzien blijk ik haar toch niet zo heel erg leuk te vinden. Hoe maak ik dat haar alleen duidelijk….. Ik wil haar natuurlijk niet kwetsen en volgens mij heeft ze de indruk dat ik haar onwijs gigantisch leuk vindt. Mensen…...hoe nu verder :confused: |
Opbellen, vertellen, uit laten huilen, op zoek naar de volgende.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe 's nachts geen oog meer dicht.... |
hm, da's natuurlijk wel heel vervelend. Maar toch denk ik dat je haar beter kunt dumpen. Wat moet je met een vriendin die je eigenlijk niet leuk vindt.
Gewoon opbellen en zeggen dat het voorbij is. Jammer voor haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben alleen bang dat ze in een zware depressie zal belanden.
Wat moet ik daaraan doen? Ik wil haar echt niet kwetsen. |
Misschien kun je de relatie afkopen.
Geef haar een paar honderd euro, misschien verzacht dat de pijn. |
Citaat:
Als zij na zo'n korte verkering zichzelf al gekwetst voelt, dan zit het bij haar niet helemaal goed!!!! |
Als ik dat zou hebben, maar om nou een lening te nemen om van je meisje af te komen.....gaat beetje erg ver.
|
Citaat:
|
Weet je, misschien moet je het haar gewoon vertellen. Ja, dat had je nog niet bedacht he...Je moet gewoon een soort van smoes verzinnen. Maar ze denkt natuurlijk niet voor niets dat je haar leuk vindt. Hoe heb je dat gezegt dan? Zeg dan ook maar zo makkelijk weer dat het niks voorsteld.
|
NIET BELLEN!!! Bellen is echt hard.
Gedumpt worden via de telefoon is echt te hard. Komop ze woont bij je in de buurt dus ga maar ff met dr uit wandelen ofzo...maar niet te lang wachtten! Suc6 (y) |
Wees gewoon eerlijk, en zeg vooral dat je haar niet wilt kwetsen. Geen smoesjes enz. Daar komt ze altijd achter!
succes |
Gebeld, gezegt dat het uit is, klaar.
sim-pel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat zul je nu weer lekker slapen.... :rolleyes: |
Wat ben jij een hufter zeg! Sorry dat ik het zeg.
Je gaat eerst een topic openen over hoe moeilijk je het wel niet vindt om je vriendin te vertellen dat je haar eigenlijk niet zo leuk vindt. En dan krijg je zo'n stomme reactie: gebeld, gezegd dat het uit is, klaar..... SIM-PEL!!! |
Citaat:
Jij hebt geen idee hoe het gegaan is, maar toch veroordeel je zijn actie. Beetje jammer. |
lullig voor haar
|
kdurf te wedden dat CEO pas beseft hoe leuk hij haar vind wanneer ze met n andere jongen heeft....
en dan krijg je weer zo'n topicje hier over had er beter over nagedacht joh! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |