Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als zij na zo'n korte verkering zichzelf al gekwetst voelt, dan zit het bij haar niet helemaal goed!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
Weet je, misschien moet je het haar gewoon vertellen. Ja, dat had je nog niet bedacht he...Je moet gewoon een soort van smoes verzinnen. Maar ze denkt natuurlijk niet voor niets dat je haar leuk vindt. Hoe heb je dat gezegt dan? Zeg dan ook maar zo makkelijk weer dat het niks voorsteld.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat zul je nu weer lekker slapen.... ![]()
Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 12:40. |
![]() |
|
Wat ben jij een hufter zeg! Sorry dat ik het zeg.
Je gaat eerst een topic openen over hoe moeilijk je het wel niet vindt om je vriendin te vertellen dat je haar eigenlijk niet zo leuk vindt. En dan krijg je zo'n stomme reactie: gebeld, gezegd dat het uit is, klaar..... SIM-PEL!!!
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt geen idee hoe het gegaan is, maar toch veroordeel je zijn actie. Beetje jammer.
|
kdurf te wedden dat CEO pas beseft hoe leuk hij haar vind wanneer ze met n andere jongen heeft....
en dan krijg je weer zo'n topicje hier over had er beter over nagedacht joh!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
bi? en een liefde ver weg! anonieemx | 22 | 29-05-2010 21:05 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Liefde & Relatie |
Weer in contact komen met Ex - vriendin. Laudate Dominum | 8 | 19-01-2005 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |