![]() |
GR gebruikt??
In de topics hier is meerdere malen gevraagd of je je gr vol mocht proppen met aantekeningen ed. Dat mocht dus en ik had dat hele ding ook volstaan. Maar wie heeft die informatie die erin was gezet ook echt nodig gehad. dus in hoeverre was de grafische rekenmachine je redding op het examen?
Bij mij bleek achteraf dat het voor veel moeite voor niks was, want alleen bij natuurkunde moest ik 1x even wat nakijken erin. |
Ik had er voor wiskunde wat in gezet (had ik vanmiddag) maar niets van gebruikt.
|
Ik had er eigenlijk vrij weinig ingezet. Alleen bij nat had ik er een paar dingen ingezet; en die formule moest je ook nog gebruiken (y)
|
Ik snap niet dat je er voor natuurkunde iets in gaat zetten. Alle natuurkunde formules staan immers in je Binas :confused:
Ik had er niets ingezet, want bij alle vakken waarbij je de GR mocht gebruiken had je ofwel BINAS ofwel een formulekaart om je te helpen. Meer heb ik niet nodig, heb geen formule nodig gehad die daar niet in stond. |
Ik had er helemaal niets in staan, het zou bij mij toch niet echt wat helpen volgens mij.
|
Alleen de binomcdf shit even. Maar meer voor de zekerheid. Het formule boekje heb ik één keertje ingekeken. 't Zit toch hoofdzakelijk in je hoofd.
|
de formule voor zoutzuur. Die vergeet ik echt altijd, was wel handig! :D
|
wel beetje erin gezet
helemaal niks mee gedaan :o |
heb voor natuurkunde en scheikunde en wiskunde er alles ingezet wat ik moeilijk vond maar heb hem zo goed als niet gebruikt, heel eventjes mdat ik een dingetje nite meer zeker wist maar nou jah daar was ik zelf nog wel op gekomen. maar door alles er in te zetten heb ik het extreem goed onthouden dus in dat opzicht was de gr mijn redding. en ik kan nu extreem snel grtypen natuurlijk.
|
Citaat:
Maar goed, ik heb het wel gebruikt gewoon meer om mijzelf te controleren of ik de formule wel juist had. Er zat zoveel informatie in dat ding (y) |
Ik had niks erin gezet, was toch overbodig geweest.
|
Een voorbeeldsommetje.....en die kwam erg goed van pas.... :)
Verder nog wat dingen.....maar die heb ik niet nodig gehad. |
wel dingetjes erin gezet maar niks gebruikt. Heb alleen af en toe formulekaart gebruikt maar verder eigenlijk ook niet. Verder was mijn GR hoe dan ook mijn grote redding want ik ben een verschrikkelijke hoofdrekenert dus heb ik em aan één stuk gebruikt :D
|
Ik wist niet meer hoe die normcdf dinges werkte maar dat stond dus nog wel ergens in een programmatje. Verder niet veel gebruikt, jah, de solver, maar dat is een standaard functie. En dat finctie-boekje heb ik echt helemaal niet gebruikt.
|
Ik had het vorig jaar ook niet gebruikt. Stond helemaal vol met aantekeningen van drie jaar ofzo. :D
|
hij stond helemaal vol, en ik heb ook redelijk veel gebruikt. Vooral van die leerdingen, di eik geen zin had om te leren enzo...
|
Heb er niks ingezet en dus ook niet gebruikt. Je moest zoveel leren, als je dan dingen in je GR gaat zetten, kun je bezig blijven...
|
Heb er een paar dingetjes ingezet, één keer iets gebruikt..
(nml, ik wist niet meer precies hoe ik dat binomcdf( in moest vullen, of het nu n,p,x was of n,x,p... :) ) |
Citaat:
maar toch, je weet maar nooit... |
ja, om nog ff te tetrissen na weer een easy examen :p
|
mocht hem alleen voor wis gebruiken (EM) en stond wel wat in maar heb ik niet nodig gehad!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |