Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 18:31
Verwijderd
In de topics hier is meerdere malen gevraagd of je je gr vol mocht proppen met aantekeningen ed. Dat mocht dus en ik had dat hele ding ook volstaan. Maar wie heeft die informatie die erin was gezet ook echt nodig gehad. dus in hoeverre was de grafische rekenmachine je redding op het examen?
Bij mij bleek achteraf dat het voor veel moeite voor niks was, want alleen bij natuurkunde moest ik 1x even wat nakijken erin.
Advertentie
Oud 27-05-2003, 18:33
Saltwater
Saltwater is offline
Ik had er voor wiskunde wat in gezet (had ik vanmiddag) maar niets van gebruikt.
Oud 27-05-2003, 18:36
Verwijderd
Ik had er eigenlijk vrij weinig ingezet. Alleen bij nat had ik er een paar dingen ingezet; en die formule moest je ook nog gebruiken
Oud 27-05-2003, 18:59
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik snap niet dat je er voor natuurkunde iets in gaat zetten. Alle natuurkunde formules staan immers in je Binas

Ik had er niets ingezet, want bij alle vakken waarbij je de GR mocht gebruiken had je ofwel BINAS ofwel een formulekaart om je te helpen. Meer heb ik niet nodig, heb geen formule nodig gehad die daar niet in stond.
Oud 27-05-2003, 19:51
Ichonama
Ichonama is offline
Ik had er helemaal niets in staan, het zou bij mij toch niet echt wat helpen volgens mij.
Oud 27-05-2003, 20:04
Phileine
Phileine is offline
Alleen de binomcdf shit even. Maar meer voor de zekerheid. Het formule boekje heb ik één keertje ingekeken. 't Zit toch hoofdzakelijk in je hoofd.
Oud 27-05-2003, 20:16
SuperSanne
SuperSanne is offline
de formule voor zoutzuur. Die vergeet ik echt altijd, was wel handig!
Oud 27-05-2003, 20:20
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
wel beetje erin gezet
helemaal niks mee gedaan
Oud 27-05-2003, 20:54
brynn
brynn is offline
heb voor natuurkunde en scheikunde en wiskunde er alles ingezet wat ik moeilijk vond maar heb hem zo goed als niet gebruikt, heel eventjes mdat ik een dingetje nite meer zeker wist maar nou jah daar was ik zelf nog wel op gekomen. maar door alles er in te zetten heb ik het extreem goed onthouden dus in dat opzicht was de gr mijn redding. en ik kan nu extreem snel grtypen natuurlijk.
Oud 27-05-2003, 20:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 27-05-2003 @ 19:59:
Ik snap niet dat je er voor natuurkunde iets in gaat zetten. Alle natuurkunde formules staan immers in je Binas

Ik had er niets ingezet, want bij alle vakken waarbij je de GR mocht gebruiken had je ofwel BINAS ofwel een formulekaart om je te helpen. Meer heb ik niet nodig, heb geen formule nodig gehad die daar niet in stond.
Nee lang niet alle formules staan erin.
Maar goed, ik heb het wel gebruikt gewoon meer om mijzelf te controleren of ik de formule wel juist had. Er zat zoveel informatie in dat ding
Oud 27-05-2003, 21:53
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik had niks erin gezet, was toch overbodig geweest.
Oud 27-05-2003, 21:56
juud85
juud85 is offline
Een voorbeeldsommetje.....en die kwam erg goed van pas....
Verder nog wat dingen.....maar die heb ik niet nodig gehad.
Oud 27-05-2003, 22:12
Druppel
Druppel is offline
wel dingetjes erin gezet maar niks gebruikt. Heb alleen af en toe formulekaart gebruikt maar verder eigenlijk ook niet. Verder was mijn GR hoe dan ook mijn grote redding want ik ben een verschrikkelijke hoofdrekenert dus heb ik em aan één stuk gebruikt
Oud 27-05-2003, 23:12
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ik wist niet meer hoe die normcdf dinges werkte maar dat stond dus nog wel ergens in een programmatje. Verder niet veel gebruikt, jah, de solver, maar dat is een standaard functie. En dat finctie-boekje heb ik echt helemaal niet gebruikt.
Oud 28-05-2003, 08:43
Evito
Evito is offline
Ik had het vorig jaar ook niet gebruikt. Stond helemaal vol met aantekeningen van drie jaar ofzo.
Oud 28-05-2003, 09:20
Multilot
Multilot is offline
hij stond helemaal vol, en ik heb ook redelijk veel gebruikt. Vooral van die leerdingen, di eik geen zin had om te leren enzo...
Oud 28-05-2003, 11:46
Blisss
Blisss is offline
Heb er niks ingezet en dus ook niet gebruikt. Je moest zoveel leren, als je dan dingen in je GR gaat zetten, kun je bezig blijven...
Oud 28-05-2003, 11:50
Verwijderd
Heb er een paar dingetjes ingezet, één keer iets gebruikt..
(nml, ik wist niet meer precies hoe ik dat binomcdf( in moest vullen, of het nu n,p,x was of n,x,p... )
Oud 28-05-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 27-05-2003 @ 19:59:

O jawel hoor en achteraf was ik mezelf er heel dankbaar voor.... de afleiding P = F*V (of zoiets) kon ik zelf niet à la minute bedenken dus ik was wel blij dat die erin stond.... Okay, dat was het enige van 1000 bytes dat ik had gebruikt, maar was toch mooi rendement.... voor WI en SK had ik er ook zooi in staan, maar daarvan had ik vgsmij nix gebruikt.

maar toch, je weet maar nooit...
Oud 29-05-2003, 12:46
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ja, om nog ff te tetrissen na weer een easy examen
Oud 29-05-2003, 12:47
gizmo
gizmo is offline
mocht hem alleen voor wis gebruiken (EM) en stond wel wat in maar heb ik niet nodig gehad!

Regels voor berichten