![]() |
Ook rookverbod in coffeeshop
Citaat:
|
ze zijn gek
|
:eek:
wat een stelletje lullo's :confused: :mad: |
yeah right
|
Dat kunnen ze niet doen, das toch gewoon belachelijk.
|
Dus je mag er nog wel wiet halen en met een waterpijp oid. roken maar een joint is ZWAAAR illegaal wat een fucking bullshit !
Echt die Jan Peter leeft nog in 1723 ofzow |
Citaat:
En Balkenellende zit inderdaad nog steeds in het jaar 1723 kwa wetgeving. Het is niet verantwoord om een zero-tolerance beleid in verband met een zwart-witte wetgeving te voeren. Is dit wel het geval dan krijg je bureaucratische en onredelijke situaties zoals deze. |
ik denk dat het meeste personeel van coffeesjops in het algemeen ook wel rookt, dus die zullen er geen last van hebben
|
Echt gestoord!
Vind zowiezo het rookverbod in horeca enzo echt belachelijk. En ik rook zelf niet, dus.. (blow wel, maar dat mag nu ook nie overal..) Klopt echt geen hout meer van de wetgeving tegenwoordig :mad: .. |
Citaat:
|
Citaat:
En geef niet steeds op de Balkenende af. Het is de Tweede Kamer die over wetsvoorstellen stemt! En ja, OOK de linkse partijen zijn voor een algemeen rookverbod. |
Citaat:
En denk je dat die verboden gaan werken? Weten jullie iets van de drooglegging in Amerika af ergens in de eerste helft van de 20ste eeuw? Volstrekt uit de hand gelopen. Dit begint er aardig in de buurt te komen eigelijk (als je strax ook al niet meer op straat mag roken :eek: ). En dat terwijl nicotine tot een van de meest verslavende middelen wordt gerekend! Dit is gewoon een volstrekt gestoorde uitvoering van beleid. |
Ik meen ook dat in een coffeeshop deze regel niet opgaat. Misschien wordt er nog beleidsmatig een uitzondering voor gemaakt. Je gaat tenslotte naar een coffeeshop om te roken.
En juist omdat het zo verslavend is is een verbod zo belangrijk. 30 Procent van de rokers schijnt te stoppen als ze niet meer in horeca en op hun werk mogen roken. Dat alleen is al winst voor de samenleving. In Canada, waar (in sommige plaatsen) dit verbod ook is ingevoerd, zijn geen echte problemen. En waarom een coffeeshop niet onder de horeca valt? Hotels, restaurants en café's. Bovendien, jongens, op straat mag je nog wel gewoon roken. |
Jongens dit is toch echt belachelijk gewoon
|
hehehe gaat iedereen straks op straat z'n joints roken.
|
Citaat:
|
Dit vind ik dus gewoon ronduit briljant :D
|
Straks ook restaurants met voedselverbod?
Jezus wat belachelijk zeg. Ze doen 't er om, bedoel ze weten heus wel dondersgoed dat je niet voor de koffie en de cola naar 'n coffeeshop gaat. |
Niet al te veel zeiken, aapjes. Er is niet speciaal een regel voor coffeeshops gemaakt, maar dit is een algemene regel, die dus ook voor coffeeshops geldt!
|
in een coffeeshop komt toch iedereen om te roken met als belangrijkste doel beeetje vreemd dat er dan een rookverbod komt, in cafes's ed vind ik het minder gek, daar komen mensen die ook gewoon uit willen gaan zonder in de rook te zitten
|
Citaat:
Is dat zo moeilijk ofzo? |
:eek: :eek: :confused: :confused:
|
waarom doet iedereen moeilijk.... een joint mag officieel heus wel, ook als er shag in zit.... en besides.... je blowt toch in de shop?...
nb: .... dit verbod wordt net zoals in alle andere openbare gelegenheden genegeerd..... |
Een rookverbod in een coffeeshop...
toen ik dat hoorde, heb ik eerst heel hard gelachen en daarna geconcludeerd dat een belachelijker iets bijna niet te bedenken is. |
Al die figuren op televisie die het graag willen verbieden roken zelf niet, waarom zou je ineens alles rookvrij moeten maken? Waarom laat je het niet gewoon door vraag en aanbod bepalen, cafe's mogen nu ook een rookverbod instellen in hun cafe. Dus zeik niet zo over dat coffeeshopwerknemers "recht" hebben op een rookvrije omgeving. Oftewel kom niet op voor belangen die er niet zijn.
|
Citaat:
|
mensen geld dit verbod voor tabaksrook of marihuanarook?
het is goed als tabak weggaat dan kan wiet hersteld worden in zijn oorspronkelijke functie. |
heheh:D
hoezo hypocriet? |
wiet e.d. mag nog wel maar tabak, shag e.d. niet, dus pure joint mag je wel in de shop smoken en een cigaret niet :confused: (n) echt crap, klopt echt helemaal niets van, balkendende mag tegen de muur. ik rook niet maar zelfs ik vind deze regel tever gaan, nu kan je niet meer met een cigaret + biertje lekker aan de bar zitten (n)
onzin toch... t zelfde als ze zeggen bij een shoarma tent "hier heb je je shoarma, maar eet het maar buiten op de stoep op, want binnen mag het niet" *pissed* |
mafkezen man
|
is juist cool en geweldig man.
wiet hoort niet samen met tabak. |
Citaat:
|
Ik sprak een eigenaar:
denk je nou echt dat wij ons daar aan gaan houden? willen ze me opsluiten omdat ik rook in een coffeeshop waar juist iedereen voor komt om te roken - blowen ? het slaat echt nergens op, maar ik denk dat het wel goed gaat. ben meer benieuwd naar evenementen, of je daar dan ook niet mag roken ? :S |
Pffff, mwjah ik denk dat dit de nederlandse economie ook zwaar gaat treffen maar goed, ik ben ook tamelijk tegen roken, zwaar smerig maar ik snap de rokers ook wel
|
fokkin onzin man (n) :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
tadaa (deze info is als voorbeeld :o ) p.s. pijp vind ik ook chiller als ik gewoon de tijd heb, ff tussen door is een swinkel wel goed :) |
Ik ben het er helemaal mee eens (y)
|
sluiten die coffeeschops als er geen rookverbod komt !! hihi :D
|
Heel grappig... :rolleyes: (n)
Als je dan toch een mening hebt zorg dan dat die op argumenten is gebaseerd. |
Citaat:
In coffeeshops zijn mensen hun leven aan het vertieften! |
Citaat:
ik had een vrniend en ddie had teveel wied gerook en toenn had hij een overdozes enzo! |
Citaat:
wat voor overdozes ? Wat bedoel je nou precies te zeggen? |
Citaat:
er zitten ook mensen die niet blowen, zijn er wel weinig. En ik ben me leven aan het vertieften omdat ik jointjes rook ? hehe, ik ben tenminste AAN het leven.. komop zeg, ik vind het echt stom om van dit soort 'stomme' kreten te gaan posten. |
Dit gaat idd helemaal nergens over, waar gaat het met ons land heen?!
Dit is te vergelijken met dat je op een zonnige dag naar het zwembad gaat, en daar vervolgens een bordje ziet staan: 'Verboden te zwemmen'. |
Citaat:
Dure coffeeshop dan! Of een heel erg grote pijp! :p |
Citaat:
Ik ben tenminste ECHT aan het leven, zonder rotzooi! Ik heb er niks voor nodig! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |