![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En geef niet steeds op de Balkenende af. Het is de Tweede Kamer die over wetsvoorstellen stemt! En ja, OOK de linkse partijen zijn voor een algemeen rookverbod. |
![]() |
||
Citaat:
En denk je dat die verboden gaan werken? Weten jullie iets van de drooglegging in Amerika af ergens in de eerste helft van de 20ste eeuw? Volstrekt uit de hand gelopen. Dit begint er aardig in de buurt te komen eigelijk (als je strax ook al niet meer op straat mag roken ![]() En dat terwijl nicotine tot een van de meest verslavende middelen wordt gerekend! Dit is gewoon een volstrekt gestoorde uitvoering van beleid.
|
Verwijderd
|
Ik meen ook dat in een coffeeshop deze regel niet opgaat. Misschien wordt er nog beleidsmatig een uitzondering voor gemaakt. Je gaat tenslotte naar een coffeeshop om te roken.
En juist omdat het zo verslavend is is een verbod zo belangrijk. 30 Procent van de rokers schijnt te stoppen als ze niet meer in horeca en op hun werk mogen roken. Dat alleen is al winst voor de samenleving. In Canada, waar (in sommige plaatsen) dit verbod ook is ingevoerd, zijn geen echte problemen. En waarom een coffeeshop niet onder de horeca valt? Hotels, restaurants en café's. Bovendien, jongens, op straat mag je nog wel gewoon roken. |
![]() |
|
Straks ook restaurants met voedselverbod?
Jezus wat belachelijk zeg. Ze doen 't er om, bedoel ze weten heus wel dondersgoed dat je niet voor de koffie en de cola naar 'n coffeeshop gaat.
||
Citaat:
![]() Is dat zo moeilijk ofzo?
|
waarom doet iedereen moeilijk.... een joint mag officieel heus wel, ook als er shag in zit.... en besides.... je blowt toch in de shop?...
nb: .... dit verbod wordt net zoals in alle andere openbare gelegenheden genegeerd.....
|
Al die figuren op televisie die het graag willen verbieden roken zelf niet, waarom zou je ineens alles rookvrij moeten maken? Waarom laat je het niet gewoon door vraag en aanbod bepalen, cafe's mogen nu ook een rookverbod instellen in hun cafe. Dus zeik niet zo over dat coffeeshopwerknemers "recht" hebben op een rookvrije omgeving. Oftewel kom niet op voor belangen die er niet zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
wiet e.d. mag nog wel maar tabak, shag e.d. niet, dus pure joint mag je wel in de shop smoken en een cigaret niet
![]() ![]() ![]() onzin toch... t zelfde als ze zeggen bij een shoarma tent "hier heb je je shoarma, maar eet het maar buiten op de stoep op, want binnen mag het niet" *pissed*
|
![]() |
Ik sprak een eigenaar:
denk je nou echt dat wij ons daar aan gaan houden? willen ze me opsluiten omdat ik rook in een coffeeshop waar juist iedereen voor komt om te roken - blowen ? het slaat echt nergens op, maar ik denk dat het wel goed gaat. ben meer benieuwd naar evenementen, of je daar dan ook niet mag roken ? ![]()
||
Citaat:
tadaa (deze info is als voorbeeld ![]() p.s. pijp vind ik ook chiller als ik gewoon de tijd heb, ff tussen door is een swinkel wel goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
wat voor overdozes ? Wat bedoel je nou precies te zeggen?
||
![]() |
Citaat:
er zitten ook mensen die niet blowen, zijn er wel weinig. En ik ben me leven aan het vertieften omdat ik jointjes rook ? hehe, ik ben tenminste AAN het leven.. komop zeg, ik vind het echt stom om van dit soort 'stomme' kreten te gaan posten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dure coffeeshop dan! Of een heel erg grote pijp! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben tenminste ECHT aan het leven, zonder rotzooi! Ik heb er niks voor nodig! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Wietpas Hulk | 262 | 12-06-2011 21:19 | |
Acties tegen het rookverbod ondersteund door tabaksindustrie Kitten | 92 | 01-07-2009 13:50 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Drugs & Alcohol |
Stellling: Horeca rookvrij in 2009? team rookverbod | 90 | 28-12-2005 15:02 | |
Drugs & Alcohol |
Adviesorgaan NND wil alle coffeeshops sluiten Snat$bat$ | 16 | 05-06-2003 22:36 | |
Ook coffeeshop moet rookvrij worden Vincent Vega | 162 | 05-06-2003 15:33 |