Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 12:14
team rookverbod
team rookverbod is offline
Ik ben bezig met een schoolproject voor onderzoek voor de hoge hotelschool Den Haag. Het is hierbij de bedoeling dat we een enquete gaan plaatsen op het internet over roken in de horeca. Mijn vraag daarom is of iemand weet of ik ergens op het internet een soort van enquete kan plaatsen? Deze enquete moet gelinkt kunnen worden met een onderzoeks-software programma genaamd SPSS.

Als proef hebben wij ook de volgende stelling, het is de bedoeling dat je je mening erover geeft en daarbij even vermeld wat je geslacht en leeftijd is;

Rookvrije Horeca in 2009 is oké.

Ben je voor of tegen??? laat het ons weten! Bij voorbaat dank voor je medewerking!


Met vriendelijke groet,
Team Rookverbod
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2005, 12:15
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
tegen, want hoe zit het met een coffeeshop?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:29
team rookverbod
team rookverbod is offline
ok, dus jij wilt graag een jointje blijven roken. Er wordt nu over gesproken om 25% van de coffeeshops rookvrij te maken, en in 2009 een geheel rookverbod. Vind je deze overgang wel juist of niet?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:48
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
nee, want je komt in een coffeeshop om OF te halen OF te roken. Slaat dus nergens op. Das net zo als dat je bij een bar een drankje mag halen maar em thuis moet op drinken
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:48
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
coffeeshops rookvrij maken, wat is dat voor een waanzin
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:50
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
team rookverbod schreef op 19-12-2005 @ 13:29 :
ok, dus jij wilt graag een jointje blijven roken. Er wordt nu over gesproken om 25% van de coffeeshops rookvrij te maken, en in 2009 een geheel rookverbod. Vind je deze overgang wel juist of niet?
je bedoelt gewoon dat het niet haalbaar is om die overgang in 1 keer plaats te laten vinden?
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
HTID schreef op 19-12-2005 @ 13:48 :
coffeeshops rookvrij maken, wat is dat voor een waanzin
sowieso het rookvrij maken van horeca..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:10
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik rook niet en vind de rook ook vies, maar ik weet niet of het wel zo'n goed plan is om te verbieden
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:22
Verwijderd
We zitten niet in Amerika. Leve de vrijheid van de mens. Genieten van het leven en niet teveel bemoeinis. In de jaren 50 hebben ze iedereen tot roken aangezet, bij mijn leraar op school hing een bordje: Een echte man rookt. Daar mochten de jongens vrijuit op internaat roken.

Laat ze dan niet-rokers horeca subsidiëren, deel het op. En dan moet je in je vriendengroep maar uitvechten waar je die avond heengaat. Of de ene maar een keertje in de rook moet zitten of de ander zijn sigaret maar een keer moet laten. Of je zoekt eensgezinde vrienden. Mijn niet-rokers-vrienden doen niet moeilijk en ik doe niet moeilijk bij mensen die niet tegen de rook kunnen. Coffeeshops rookvrij is als een café zonder bier.

Wat ben ik dat gezeik beu. Anti-roken is voor mietjes!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:27
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Tegen, 70% vd bezoekers van horeca-gelegenheden roken, dus dan is het toch gewoon bs ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:35
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Een scheiding in zitplaatsen zoals je nu bij bepaalde horecagelegenheden al ziet lijkt me nog wel okee, maar voor de rest vind ik dat mensen die roken wel enorm hard worden aangepakt.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:35
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Een scheiding in zitplaatsen zoals je nu bij bepaalde horecagelegenheden al ziet lijkt me nog wel okee, maar voor de rest vind ik dat mensen die roken wel enorm hard worden aangepakt.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:51
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
team rookverbod schreef op 19-12-2005 @ 13:29 :
ok, dus jij wilt graag een jointje blijven roken. Er wordt nu over gesproken om 25% van de coffeeshops rookvrij te maken, en in 2009 een geheel rookverbod. Vind je deze overgang wel juist of niet?
Citaat:
Mutant schreef op 19-12-2005 @ 16:22 :
Coffeeshops rookvrij is als een café zonder bier.
Juistem, dit slaat nergens op. De gewone horeca kan ik nog begrijpen al ben ik het er niet mee eens, maar coffeeshops krijgen ook veel inkomsten van mensen die "ff gezellig in de shop" gaan roken.

Ook de kruistocht die de regering en de EU nu tegen roken hebben gelanceerd slaat nergens op. Laat ze eerder wat doen aan de overlast van overmatig drinken.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:52
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Tegen, veel horecabezoekers roken en ook heel veel horeca-personeel rookt. Dus ik zie het probleem niet eigenlijk, moeten rokers dan altijd maar afgezonderd en in een aparte ruimte worden gestopt?

En ion een coffeeshop een rookverbod, das helemaal waanzin.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:54
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Quantes schreef op 19-12-2005 @ 17:52 :
Tegen, veel horecabezoekers roken en ook heel veel horeca-personeel rookt. Dus ik zie het probleem niet eigenlijk, moeten rokers dan altijd maar afgezonderd en in een aparte ruimte worden gestopt?

En ion een coffeeshop een rookverbod, das helemaal waanzin.
Idd, ik zie het zo gebeuren dat in 2020 roken valt onder het gebruik van harddrugs, als ik de vastberadenheid van anti-rook instanties mag geloven.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:57
Verwijderd
Ik vind het vooral grappig dat er in Nederland altijd zo moeilijk over dit soort dingen gedaan wordt. In een land als Ierland is dat rookverbod praktisch zonder problemen ingevoerd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:21
Verwijderd
Ja, maar in landen zoals Ierland wonen alleen maar mietjes.

Het is al erg genoeg dat ik niet meer in de trein kan roken. Of op treinstations. Of in theaters. Of in bioscopen.

Optiefen met je rookverbod.

Ik heb een nieuwe stelling voor jullie: "Dit plan is waterdicht - we maken roken verplicht. Dan is er geen gezeik, want met één schaap over de dijk volgen er wel meer, blijkt uit de praktijk. Totdat iedereen doodgaat aan longkanker, maar ook dat is niet erg, want dan is het op z'n minst lekker rustig. "
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:54
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Ik heb een geniaal idee, in plaats van een rokershok en niet rokershok. En mooi glazen hokje van 2 bij 2 waarin niet-rokers moeten gaan staan. . Het liefst nog geluidsdicht zodat ik dat gemekker niet aan hoeft te horen.

In horeca wordt gerookt, leer ermee leven of blijf thuis. Mij hoor je toch ook niet zeiken dat er mensen dronken zijn in de disco waar ik heen ga. Als ik geen zin heb in dronken-torren blijf ik thuis.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2005, 19:17
Verwijderd
Ik vind t bullshit, dalijk mag je serieus nergens meer roken.
1 hijs op straat en je krijgt een dikke boete.
Da slaat toch nergens op.
Ik snap best dat ze het aan willen pakken want meerokers hebben zo kans op kanker, maar als ze zich daar serieus zo'n zorgen over maken kunnen ze toch beter bepaalde 'rookcafe's' maken?
En een rookverbod in coffeeshops slaat al helemaal nergens op.
Oke, veel mensen halen snel tussendoor wiet en gaan dan weer maar dr zijn ook genoeg mensen die ff lekker gaan relaxen in de shop, wa buurten met een lekker jointje dr bij en ik vind da da moet kunnen.
Mensen die niet willen meeroken gaan echt nie naar een coffeeshop en ik denk ook nie naar een cafe als ze er zo 'bang' voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Tegen, ik rook zelfs niet en ik vind het zelfs belachelijk dat je nergens meer mag roken.

Als niet rokers niet in de rook willen zitten gaan ze maar lekker thuis zitten. Of ze beginnen een eigen kroeg waar ze het roken verbieden, kijken wie er dan nog komt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:36
nps
Avatar van nps
nps is offline
Waarom toch zo achterlijk altijd zwart-wit? Helemaal wel of helemaal niet? Ik ben tegen een geheel verbod.

Geef een beperkt aantal "rook-contracten" uit per stad, laat de horecagelegenheden die willen dat hun klanten lekker een sigaretje kunnen opsteken daar dik voor betalen, en voila, iedereen blij!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:42
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 19-12-2005 @ 20:20 :
Als niet rokers niet in de rook willen zitten gaan ze maar lekker thuis zitten. Of ze beginnen een eigen kroeg waar ze het roken verbieden, kijken wie er dan nog komt
Hmja op zich zou ik het ook niet erg vinden als mn kleren eens niet naar de hel ruiken als ik thuiskom...
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:46
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
In een restaurant moet je een aparte ruimte maken voor rokers, maar daar mag dan niet gegeten worden.
WTF? Ik bepaal zelf wel of ik wil roken en eten tegelijk, idioten.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:06
Jette
Avatar van Jette
Jette is offline
met uitgaan zou het wel fijner zijn als er niet gerookt werd, je kleren stinken een stuk minder en j haren ook... maar goed daar hebbe we de fohn weer voor.. maar ik kan me voorstellen dat het in uitgaansgelegenheden niet makkelijk zal zijn.. ik zal er ook geen punt van maken als het niet rookvrij word... maar in een restaurant vind ik wel dat er niet meer gerookt mag worden, het is zooo smerig als er iemand acher je zit die gaat roken als jij net aan je hoofdgerecht begint... die mensen moeten daar ff rekening mee houden of er moeten aparte ruimtes gemaakt worden...
__________________
recklessssss........
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:24
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
team rookverbod schreef op 19-12-2005 @ 13:29 :
ok, dus jij wilt graag een jointje blijven roken. Er wordt nu over gesproken om 25% van de coffeeshops rookvrij te maken, en in 2009 een geheel rookverbod. Vind je deze overgang wel juist of niet?
O mijn god, welke beleidsmaker kan zichzelf nog serieus nemen als hij een coffeeshop rookvrij wil maken.
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2005, 22:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Zodat de niet-roker ook gezellig in de coffeeshop kan zitten? WTF?!
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:40
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
cha0s schreef op 19-12-2005 @ 23:38 :
Zodat de niet-roker ook gezellig in de coffeeshop kan zitten? WTF?!


tering
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:38
Verwijderd
rookverbod in de horeca is waanzin

het rapport wat de basis was voor het rookverbod staat BOORDEVOL met fouten.

meeroken is niet schadelijk voor de gezondheid.
1 niet rokende barman krijgt zo'n 1/8e peuk binnen op 8 uur werken

roken van 3 of minder peuken/dag word onschadelijk geacht

met luchtcirculering is het mogelijk om in een cafe waar gerookt wordt schonere lucht te krijgen dan buitenlucht, het werkt in de chemie met zwaar giftige gassen dus waarom niet met rook?

het rookverbod is WAANZIN, je verbied schoonmaakmiddelen in de horeca toch ook niet omdat het stinkt? want voor een NIET roker doet het ALLEEN stinken
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 07:20
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Jette schreef op 19-12-2005 @ 23:06 :
met uitgaan zou het wel fijner zijn als er niet gerookt werd, je kleren stinken een stuk minder en j haren ook... maar goed daar hebbe we de fohn weer voor.. maar ik kan me voorstellen dat het in uitgaansgelegenheden niet makkelijk zal zijn.. ik zal er ook geen punt van maken als het niet rookvrij word... maar in een restaurant vind ik wel dat er niet meer gerookt mag worden, het is zooo smerig als er iemand acher je zit die gaat roken als jij net aan je hoofdgerecht begint... die mensen moeten daar ff rekening mee houden of er moeten aparte ruimtes gemaakt worden...
Of een of andere opgetrokken volgespoten veertigjarige snol die het over haar tripje naar roemenie gaat hebben aan het tafel achter je als je lekker zit te eten (zwerfkinderen met schurft e/d)
Dat moesten ze verbieden. En kleine kinderen die door een restaurant heen rennen en herrie maken, BEK HOUDEN EN STIL ZITTEN JA!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:19
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Hoe doen ze het eigenlijk met die rookmachines in disco's e.d. Die zullen toch ook niet zo enorm goed voor je zijn.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als mensen niet willen dat er in de kroeg gerookt wordt dan openen ze maar een kroeg waar dat niet mag. Dan stoppen we fijn alle niet rokers met veel te veel mensen in een veel te klein hok en dan eens kijken wat ze ervan vinden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
]{ing schreef op 19-12-2005 @ 15:11 :
sowieso het rookvrij maken van horeca..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:47
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Citaat:
K-pax schreef op 20-12-2005 @ 12:19 :
Hoe doen ze het eigenlijk met die rookmachines in disco's e.d. Die zullen toch ook niet zo enorm goed voor je zijn.
Daar zitten geen giftige stoffen als teer en nicotine in, en 100en anderen stoffen die wel in een sigaret zitten.

Verder kun je op www.createsurvey.com prachtige enquętes maken, die je als SPSS bestand op kunt slaan, en dus meteen in SPSS kunt bewerken. Prachtprogramma, maar de gratis versie is maar geschikt voor 30 dagen. Binnen die tijd moet je enquete dus gehouden zijn.
__________________
Three Swiss switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss switched witch watches which Swiss Swatch watch switch?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:50
botje2
botje2 is offline
Ik ben bang dat ik in 2015 straks een peukje onder de dekens moet roken met verplicht de ramen dicht...

Voordat ze het overal gaan verbieden ..haal het eerst uit de handel want je kunt niet overal roken verbieden terwijl de overheid het nuttigen en verkopen van rookwaar gewoon toestaat ..helemaal wel of helemaal niet!
Die kul van je mag het overal kopen maar nergens meer nuttigen klopt gewoon niet.

v.b
bij ons in de buurt heb je een snack toko die een sigaretten automaat heeft maar je mag er geen peuk roken...met 2 maten meten heet dat toch?
__________________
ik heb schijt eet al weken bruine bonen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-12-2005 @ 18:21 :
Ja, maar in landen zoals Ierland wonen alleen maar mietjes.

Het is al erg genoeg dat ik niet meer in de trein kan roken. Of op treinstations. Of in theaters. Of in bioscopen.

Optiefen met je rookverbod.

Ik heb een nieuwe stelling voor jullie: "Dit plan is waterdicht - we maken roken verplicht. Dan is er geen gezeik, want met één schaap over de dijk volgen er wel meer, blijkt uit de praktijk. Totdat iedereen doodgaat aan longkanker, maar ook dat is niet erg, want dan is het op z'n minst lekker rustig. "
Mag ik met je trouwen? (Gelukkige verjaardag overigens).


Citaat:
De Veroorzaker schreef op 20-12-2005 @ 08:20 :
Of een of andere opgetrokken volgespoten veertigjarige snol die het over haar tripje naar roemenie gaat hebben aan het tafel achter je als je lekker zit te eten (zwerfkinderen met schurft e/d)
Dat moesten ze verbieden. En kleine kinderen die door een restaurant heen rennen en herrie maken, BEK HOUDEN EN STIL ZITTEN JA!
En met jou!

Ohhh... dat gedicht van mij op Dop. Daar is ook heel wat om te doen geweest en toen wou ik nog een hele tirade afsteken over mensen en kinderen. Ik word toch ook niet gevraagd of het me stoort dat die graftakken keihard lopen te janken en te schreeuwen? Mensen kweken maar, overal struikel je over de kinderen die niet meer in de hand gehouden worden door hun ouders en niemand die daarover gaat klagen: want ja, het is je recht om te kweken. Nou, het is mijn recht om te doen met mijn lichaam wat ik wil, ik wil genieten van een sigaret. En daar doe ik mezelf schade mee. Mensen zetten kinderen op de wereld die toch al overvol is, terwijl ze ze dan ook nog eens niet verzorgen. Over egoďsme gesproken... *rant*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:33
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik vind mijn argument tegen een rookverbod in de coffeeshop nog het sterkste is
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2005, 14:23
Verwijderd
ik vind mijn argument tegen roken in de horeca het sterkst.

aangezien hey rookverbod gebaseerd is op een NIET BESTAANDE schadelijkheid veroorzaakt dankzij een rapport geschreven door corrupte personen in dienst van de regering die bewust veel fouten hebben gemaakt..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:46
marzo
Avatar van marzo
marzo is offline
Ik rook zelf niet.. maar ik kan me een gezellig peukie tijdens et stappen goed voorstellen, ik heb er nooit zo'n last van.... Dus ben het er niet mee eens..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:59
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 20-12-2005 @ 14:33 :
ik vind mijn argument tegen een rookverbod in de coffeeshop nog het sterkste is
ik ook hoor
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:02
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Sepul schreef op 20-12-2005 @ 15:23 :
ik vind mijn argument tegen roken in de horeca het sterkst.

aangezien hey rookverbod gebaseerd is op een NIET BESTAANDE schadelijkheid veroorzaakt dankzij een rapport geschreven door corrupte personen in dienst van de regering die bewust veel fouten hebben gemaakt..
dat is geen feit, dat is ook een mening.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:06
Verwijderd
ok...

feit: het rapport dat zorgde voor horecaookverbod staat vol met fouten.
feit. meeroken is door een onderzoek van het WHO, dat fel anti-roken is en het rapport dus in de doofpot had gestopt, geen veroorzaker van longkanker..

mening: onderzoekers van de regering zijn corrupt en hebben de uitkomst gemanipuleerd.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:39
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Sepul schreef op 20-12-2005 @ 17:06 :
ok...

feit: het rapport dat zorgde voor horecaookverbod staat vol met fouten.
feit. meeroken is door een onderzoek van het WHO, dat fel anti-roken is en het rapport dus in de doofpot had gestopt, geen veroorzaker van longkanker..

mening: onderzoekers van de regering zijn corrupt en hebben de uitkomst gemanipuleerd.
feit: het rapport dat zorgde voor horecaookverbod staat vol met fouten.
feit: jij kunt niet weten wat je niet weet. Dus als het echt in de doofpot zat...

Afgezien daarvan: Er zijn ook rapporten die het tegenovergestelde beweren. En ook rapporten die het wel supporten. Volkomen wetenschappelijk onjuist heeft de WHO (en daardoor de lokale en nationale overheden) het toch aangewend om roken tegen te gaan door schuldgevoel aan te praten.

Not withstanding: Geen van beide is overtuigend bewezen en daarom zeg ik niet het één OF het ánder.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En welk land regeert de WHO nog eens?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:55
bakbeest
bakbeest is offline
Ga alsjeblieft kinderen in afrika eten geven..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:37
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
nps schreef op 19-12-2005 @ 20:36 :
Geef een beperkt aantal "rook-contracten" uit per stad, laat de horecagelegenheden die willen dat hun klanten lekker een sigaretje kunnen opsteken daar dik voor betalen, en voila, iedereen blij!
Ja ik ben echt dol blij als ik 50 euro meer mag betalen voor een disco waar ik mag roken.

Ik stel voor gasmasker te verkopen bij de deur, als niet rokers last hebben van de rook kunnen ze voor een klein bedrag (rond de 150 euro lijkt me schappelijk) een gasmakser kopen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 18:57
Verwijderd
Buiten dat SPSS heel hard stinkt en niet bedoeld is voor dergelijke onderzoeken;
zoek een hobby, er mag al bijna nergens meer gerookt worden en ik rook ook niet waar het niet mag.
Het is buiten alle proporties dat er weer mensen opstaan om dergelijke propagandistische troep op tafel te smijten nu het na 2 jaar geleden van tafel was geveegd.
Ik ben wel voor rookvrije kroegen, maar ik kan je verzekeren dat die praktisch leeg zullen blijven. Zelfs op verjaardagen waar er niet binnen gerookt mag worden staat de helft de hele avond buiten.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 21:20
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Pfff, het is ook nooit eens klaar met dat gezeik over roken. Overal oorlogen en armoede, boeiend, zolang we maar allemaal niet roken. Vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:44
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 20-12-2005 @ 15:59 :
ik ook hoor
YAY!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 20-12-2005 @ 17:49 :
En welk land regeert de WHO nog eens?
VN

WHO=World Health Organization, zwaar antiroken dus daarom hecht ik meer waarde aan een rapport in opdracht van hun die aantoont dat het niet(second hand smoking) schadelijk is
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 17:31
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
tegen

gewoon overal random rookpalen plaatsen in het cafe,
en de mensen die er niet tegen kunnen kunnen gewoon thuis niet roken
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.