![]() |
fotoshoot
ik wil binnenkort een fotoshoot doen met tegengestelde lifestyles;
wat ik dus zoek is bijvoorbeeld een megakakker die hand in verliefd staat met een Gothic of punker of een echte aso met een mega tut vriendinnetje.. Voel jij je geroepen om mee te doen(datum weet ik nog niet), plaats dan hier een oproepje + foto, dan heb ik een beeld of ik je kangebruiken (ik plaats dit niet bij V&A, omdat de verscheidenheid aan lifestyles hier enorm is) Om een indruk te geven van hoe ik fotografeer(zijn wel standaardportretten) kan je even op mn professorische site kijken Philip Jintes Fotografie De foto's worden hoogstwaarschijnlijk in zwart wit genomen, tenzij kleur een dermate belangrijke rol speelt in je lifestyle.. Als beloning voor het fotograferen(foto's worden buiten genomen, waarschijnlijk Amsterdam of een andere meer centrale locatie) krijg je een aantal prints thuisgestuurd die door een centrale zijn ontwikkeld, dus geen huis-, tuin- en keukenprints Ik hoop op reacties.. |
gaaf :)
ik meld me aan (y) |
kick.
maar ik wil wel een mooi kakvriendje dan ;) (y) |
Citaat:
ik had jou ook al in gedachten met een kakvriendje (y) |
sjit ik ben niet extreem meer :(
:D *benieuwd naar het eindresultaat* |
gaaf (y)
maar ik ben niet heel erg alto of gothic maar ook geen kakker. |
Citaat:
er zijn ook andere stijlen die ik zoek; als er maar een flinke scheiding in zit tussen de lifestyles bijvoorbeeld een onschuldig klein schoolmeisje(15 ongeveer) en een grote heavy metal dude:p of een onwijs mooie vrouw met een heel erg kneuzerig uitziend vriendje(is allemaal te doen met kleding e.d.) |
Wat een cool idee. Ik ben benieuwd hoe de foto's worden!
|
ik zoek eigenlijk ook nog zo'n leren kleding dragende relnicht, zoals bij Seth en Fiona van vroeger..
??WAAR VINDT JE DIE??? |
Misschien kan je ergens op een "leer"forum (oid) een oproepje plaatsen?
Misschien is er nog iemand die contacten heeft met Rob Halford?;) voor de metalleken: dat was vroeger de zanger van Judas Priest (een band) |
Ik vind het wel een leuk idee, maar het doet me sterk denken aan die campagne van de KRO, 'het gevoel dat je wil delen...' hell's angels in de kerk, heilige maagd met een baby, punker met oud omaatje... Maar succes iig.
|
Citaat:
Maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht En nu wordt t element liefde toegevoegd |
Ach, gejat zou ik niet willen zeggen. Het klinkt erg leuk en ik denk dat het zeker te realiseren is. (y)
|
lijkt me leuk.
|
Citaat:
heej, t is geen datingshow he;) |
goe ideej. mjah zo extreem benk nouw ook weer nie. misgien ff aan mn vriende vragen ;)
|
Lijkt me wel lachen, alleen ik zie er niet extreem uit. Kan wat aan gedaan worden natuurlijk ;)
Ben iig erg benieuwd hoe het gaat worden dan (y) |
hm jos kan wel een beetje als leernicht? :D
hij heeft zelf ook lakkleding..alleen hij heeft geen zwart haar meer :\ ik hou van kakvriendjes (L) -ken zelf een leuke ;) maar nee, daar mag je zelf voor zorgen |
leuk bedacht,
ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :) |
ey wat een leuk idee :D
ik ben klein meisje uit friesland? beetje extreem? binnenkort met dreads..? kan dat? hihi |
Citaat:
En áls ik san binnenkort kan versieren én hij wil ook nog eens op de foto, dan weet ik je te vinden hoor :) |
hey grappig idee, heb zelf net een opdr8 gehad waar ik leefstijlen in het extreme moest krijgen (doe opleiding fotonica en ga, dit was een fotografie-opdr8), dus ben erg benieuwd naar je resultaat!!!
|
ik wil ook ;)
|
willik ook wel doen hoor
ben niet heel bijzonder alternatiev ofzo , maar tog wel, qua kleding, lippiercing. maar k ben 1.52 m :) mesgien is da leuk met een profesionele basketballer :p |
goh, dat lijkt me wel leuk.. dan wil ik samen hand in hand met sooz op de foto;)
|
Ik ben voor. Ben alleen bang dat ik niet extreem ben. Extreem klein misschien? Leuke combinatie met een metalgast?
|
Citaat:
|
leuk idee:)
ik wil ook :rolleyes: :) |
Citaat:
|
ik ben niet extreem dus ik doe niet mee :)
maar wil wel fotos zien! |
Erg gaaf idee. (y)
|
Citaat:
|
wat schuift het? ;)
|
Citaat:
|
Dan wil ik wel met S, die blonde woudreus van een kakker en ik, de donkere microscopische alto. (y)
|
Citaat:
you got yourself a deal :p |
Ik heb geen extreme lifestyle maar zie er 'opvallend lief' uit. Misschien in combinatie met iemand die er gemeen uitziet?:) Je mag me mailen:)
edit: foto's http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=104664 http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=95466 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=133716 |
ik heb ook foto's nodig dames en heren..
vooral de mensen zonder fotoboek.. voeg me anders toe op msn pizza3000@hotmail.com |
Leuk idee zeg(y)
Ik zou chaos vragen (nuttige reply) |
wat is mijn tegenovergestelde :D?
|
No thnx;)
|
Als ik het goed begrijp moeten mensen jou normaal betalen voor een fotoshoot.
Ik neem aan dat de deelnemers nu de foto's gewoon zelf ook krijgen en niets hoeven te betalen? SounD...denkt er over na om je foto's te gaan mailen... |
datisleuk :)
maar op de een of andere manier krijg ik mijn foto (van groups.msn) hier niet meer goed. nouja. |
*meld aan*
'k zou wel met Mark (chaos) willen "posen" :D (y) |
Citaat:
Als je echt een shoot wil met jezelf dan kost het je geld. Dit doe ik uit mijzelf om me te verbeteren en niet altijd maar standaardportretten te nemen.. Mensen als Chaos kan ik zeker gebruiken.. van andere mensen weet ik te weinig om er nu al over te kunnen oordelen. Shoot gaat plaatsvinden eind juni(laatste week); ik denk met 6 of 8 mensen |
mensen die niet worden 'geselecteerd'; het ligt niet aan jullie ;)
wat een heerlijke rol om te bepalen wie je wel en wie je niet wilt hebben :D |
Citaat:
ik denk dat je te 'normaal' bent.. ..hoop dat je t niet verkeerd opvat.. |
Citaat:
een ervaring |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |