![]() |
|
ik wil binnenkort een fotoshoot doen met tegengestelde lifestyles;
wat ik dus zoek is bijvoorbeeld een megakakker die hand in verliefd staat met een Gothic of punker of een echte aso met een mega tut vriendinnetje.. Voel jij je geroepen om mee te doen(datum weet ik nog niet), plaats dan hier een oproepje + foto, dan heb ik een beeld of ik je kangebruiken (ik plaats dit niet bij V&A, omdat de verscheidenheid aan lifestyles hier enorm is) Om een indruk te geven van hoe ik fotografeer(zijn wel standaardportretten) kan je even op mn professorische site kijken Philip Jintes Fotografie De foto's worden hoogstwaarschijnlijk in zwart wit genomen, tenzij kleur een dermate belangrijke rol speelt in je lifestyle.. Als beloning voor het fotograferen(foto's worden buiten genomen, waarschijnlijk Amsterdam of een andere meer centrale locatie) krijg je een aantal prints thuisgestuurd die door een centrale zijn ontwikkeld, dus geen huis-, tuin- en keukenprints Ik hoop op reacties.. Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 13:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht En nu wordt t element liefde toegevoegd |
![]() |
||
Citaat:
heej, t is geen datingshow he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En áls ik san binnenkort kan versieren én hij wil ook nog eens op de foto, dan weet ik je te vinden hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geen extreme lifestyle maar zie er 'opvallend lief' uit. Misschien in combinatie met iemand die er gemeen uitziet?
![]() ![]() edit: foto's http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=104664 http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=95466 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=133716 Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 22:41. |
![]() |
|
ik heb ook foto's nodig dames en heren..
vooral de mensen zonder fotoboek.. voeg me anders toe op msn pizza3000@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
Als je echt een shoot wil met jezelf dan kost het je geld. Dit doe ik uit mijzelf om me te verbeteren en niet altijd maar standaardportretten te nemen.. Mensen als Chaos kan ik zeker gebruiken.. van andere mensen weet ik te weinig om er nu al over te kunnen oordelen. Shoot gaat plaatsvinden eind juni(laatste week); ik denk met 6 of 8 mensen Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat je te 'normaal' bent.. ..hoop dat je t niet verkeerd opvat.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Fotoshoot Michelle W | 1 | 20-01-2014 11:22 | |
Lifestyle |
Hoe moet ik een fotoshoot doen? koekje97 | 6 | 12-10-2011 16:42 | |
ARTistiek |
leuke ideeen voor een fotoshoot Verwijderd | 20 | 22-11-2007 10:27 | |
Muziek |
fototopic gothicboy666 | 276 | 21-01-2004 17:01 | |
De Kantine |
Met welke forummers zou jij een fotoshoot doen? Fortisi | 77 | 19-09-2003 20:36 |