![]() |
[POLL] After sex
Poll: Wat doe je na de seks[*]roken[*]douchen[*]slapen[*]computeren[*]tv-kijken[*]bellen[*]sms-en [*]muziek luisteren[*]stukje rijden met auto/scooter/motor[*]opladen voor nog meer seks
Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=3&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
"opladen voor nog meer seks" <-- dit antwoord is recursief. Je krijgt dan weer de vraag wat doe je na seks, en dat antwoord was opladen voor nog meer seks, dus dan blijft de vraag staan en raak je in een oneindige loop!!!! WHAA BRAIN CRASH!!! je kan dit oplossen met het volgende stukje code:
Code:
int count = 0; |
Citaat:
Een oneidige loop van seks....... geweldig toch? |
douchen en daarna nog een keer :D (als hij het aankan :D)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je bindt haar gewoon vast op bed. :D 'Vond je toch geil'? 'Ja maar zo lang niet'. |
Citaat:
|
opladen voor nog meer seks
|
Sorry, ik klikt op roken, foutje.......... :o :o :o
|
sms-en natuurlijk.
|
Citaat:
alleen je coding style zuigt. sorry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry dat de optie "Stiekem foto's maken" er niet bij staat.
|
Citaat:
|
Heb maar voor opladen gekozen. Andere opties doe ik juist niet... vaak praatten we wat na.. en nog een keer is altijd wel leuk.. hehe op een gegeven moment ga ik dan wel slapen natuurlijk maar niet gelijk :)
|
Nog een optie toevoegen aub:
[*] Afrekenen... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
klein bijvraagje. ik ben ff nieuwsgierig of jullie dit ook doen?
ik speel altijd nbtje met zijn slappe piemel als we liggen na te kazen in bed :o (tot ik begin te giechelen en zn ego het niet meer aankan :o :D) nog iemand die dit doet? of ben ik gewoon te raar voor woorden :( :o ;) |
Citaat:
|
Ik doe meerdere dingen na de sex, en steeds iets anders. Wat ik in elk geval nóóit doe, is sms-en, roken, stukje rijden met motorvoertuig of bellen, maar de rest wissel ik af. Ik kan dus niet stemmen.
|
blaat, van alles.
|
ik heb op roken geklikt, omdat dat standaard is bij ons na de seks.
slapen na de seks doen we alleen als ik ginder blijf pitten. de tv staat meestal op tijdens het roken (dikwijls tijdens de seks ook, heel luid (het bed piept enorm en ik maak ook nogal eens lawaai)) en dus kijken we daar ook naar, liggend in elkaars armen, nagenietend van de seks en genietend van de sigaret. en af en toe laden we ook op voor meer seks. maar ik heb dus op roken geklikt omdat dat bij ons in 100% van de gevallen zo is. xxx |
Een peuk roken...
|
Citaat:
|
Lekker knuffelen, dan peukje roken,(vervelende gewoonte maar goed...je bent verslaafd of je bent het niet) dan opladen voor nog meer sex...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ok, helemaal eens, maar bij je vorige post kwam het zo over van, sja een peuk omdat ik verlsaafd ben ...dus niet zo van omdat het gewoon te lekker is ( na de sex... ) ;)
|
Slapen. Ik bedoel, je hebt je nachtrust toch nodig? Maar d'r kan natuurlijk altijd iets tussenin zitten, al vallen sms-en en scooterrijden toch wel af...
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat doe je na de seks Je hebt gestemd op: slapen |
nagenieten eigenlijk. En sex hoef je niet per defenitie savonds te hebben dus slapen is dan onlogisch. Opladen voor nog meer sex maar uiteindelijk houd dat ook op :D
|
roken, omdat het zo lekker is na sex!!!
|
tegen elkaar aanliggen, praten, muziekluisteren (daar dan ook op gestemd..)
Hoewel, dit geld niet voor met elkaar naar bed gaan, maar andere handelingen (nog niet met hem naar bed gegaan, vandaar) Misschien stem ik iets anders als ik het moment heb meegemaakt ... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |