![]() |
|
Poll: Wat doe je na de seks[*]roken[*]douchen[*]slapen[*]computeren[*]tv-kijken[*]bellen[*]sms-en [*]muziek luisteren[*]stukje rijden met auto/scooter/motor[*]opladen voor nog meer seks
Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En je bindt haar gewoon vast op bed. ![]() 'Vond je toch geil'? 'Ja maar zo lang niet'.
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen je coding style zuigt. sorry |
![]() |
|
Heb maar voor opladen gekozen. Andere opties doe ik juist niet... vaak praatten we wat na.. en nog een keer is altijd wel leuk.. hehe op een gegeven moment ga ik dan wel slapen natuurlijk maar niet gelijk
![]()
||
Citaat:
|
klein bijvraagje. ik ben ff nieuwsgierig of jullie dit ook doen?
ik speel altijd nbtje met zijn slappe piemel als we liggen na te kazen in bed ![]() ![]() ![]() nog iemand die dit doet? of ben ik gewoon te raar voor woorden ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb op roken geklikt, omdat dat standaard is bij ons na de seks.
slapen na de seks doen we alleen als ik ginder blijf pitten. de tv staat meestal op tijdens het roken (dikwijls tijdens de seks ook, heel luid (het bed piept enorm en ik maak ook nogal eens lawaai)) en dus kijken we daar ook naar, liggend in elkaars armen, nagenietend van de seks en genietend van de sigaret. en af en toe laden we ook op voor meer seks. maar ik heb dus op roken geklikt omdat dat bij ons in 100% van de gevallen zo is. xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |