Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   One Must Fall: Battlegrounds (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=493467)

Casull 29-05-2003 16:36

One Must Fall: Battlegrounds
 
Vroegá, was er een spel genaamd One Must Fall; 2097, een spel wat waarschijnlijk alleen de wat oudere boardleden kennen :D.
Dit spel was een 2d fighter, redelijk uniek omdat hij op de PC was en ook nog eens goed was. In dit spel vocht je met 30 m hoge robots tegen elkaar en had diverse modes, 1-p single, 1-p tournament om maar eens wat te noemen.

Nu, alweer een aantal jaar verder, komt de opvolger van dit spel uit: One Must Fall: Battlegrounds. In deze opvolger wordt nog steeds met grote robots tegen elkaar gevochten, maar dat is zo'n beetje het einde van de gelijkenis. Battlegrounds is in volledig 3d, wat wil zeggen dat niet alleen de characters 3d-modellen zijn, maar ook dat er gespeeld word in 3d arenas waarin vrij rond te lopen is, los van elkaar. Dit heeft ook de ruimte gegeven om het spel verder te laten gaan dan maximaal 2 spelers. Je kan via een LAN of via het Gamespy-netwerk multiplayer spelen, met praktisch grenzen van 16 spelers en als je de hardware er voor hebt nog meer.

Waarom schrijf ik nou in godsnaam dit berichtje? Omdat OMF: BG bijna klaar is, de voorlopige (maar redelijk zeker weten) releasedate is gezet op 8 september dit jaar. Omdat het er nu bijna aankomt, geven ze binnenkort een messageboard-demo vrij, alleen te downloaden voor messageboard-leden, dit is tevens een grote laatste test voor het spel voordat het daadwerkelijk uitgegeven wordt. Het messageboard heeft nu iets meer dan 7000 leden en ze zijn gaan de demo naar alle waarschijnlijkheid 10000 keer laten downloaden.

http://www.omf.com

Jullie moeten maar eens kijken als jullie geïnteresseerd zijn.

nare man 29-05-2003 16:37

Dat zal mijn broertje als rasechte OMF 2097 fan in totale extase brengen. :cool:

Black Rainbow 29-05-2003 16:49

Eerste deel veel gespeeld, maar ik heb al wat van de nieuwe gezien, en ik denk niet dat het een hit gaat worden.

'I'he Prophet 29-05-2003 17:19

Eerste deel helemaal doodgespeeld echt, en ik denk dat het 2e deel wél een hit gaat worden :o :p.

Retarded 29-05-2003 17:21

deel 1 was bruuuuuutt!!!... ik zie idd alllen maar reacties van 19+ :P

'I'he Prophet 29-05-2003 17:30

Citaat:

Retarded schreef op 29-05-2003 @ 18:21:
deel 1 was bruuuuuutt!!!... ik zie idd alllen maar reacties van 19+ :P
Zoals het hoort :o :D.

GekkeWaus 29-05-2003 17:34

ik vond dat best een cool spel...telkens na een gevecht je robot upgraden...fantastisch gewoon (y)

ff kijken op de site

Havock 29-05-2003 17:39

lijkt me wel geinig.

hopelijk bieden ze ook "bang 4 buck"
(gebrek bij veel nieuwe games)

Quintiano 29-05-2003 17:59

Citaat:

nare man schreef op 29-05-2003 @ 17:37:
Dat zal mijn broertje als rasechte OMF 2097 fan in totale extase brengen. :cool:
Vet! OMF2097 roeleert echt de pan uit!

Heb 'm meerdere malen op heavy metal uitgespeeld, met o.a. Jaguar, Nova en Chronos, zonder cheaten uiteraard!

Hebben jullie ook Nicoli verslagen na Ian Tavares? -- De unranked challenger, met zijn Shadow & character helemaal maxed out! -- Ik wel :p

Havock 29-05-2003 18:13

Citaat:

Dobermann schreef op 29-05-2003 @ 18:59:
Vet! OMF2097 roeleert echt de pan uit!

Heb 'm meerdere malen op heavy metal uitgespeeld, met o.a. Jaguar, Nova en Chronos, zonder cheaten uiteraard!

Hebben jullie ook Nicoli verslagen na Ian Tavares? -- De unranked challenger, met zijn Shadow & character helemaal maxed out! -- Ik wel :p

ik niet.

ik heb het spel niet.

Casull 29-05-2003 18:52

Citaat:

nare man schreef op 29-05-2003 @ 17:37:
Dat zal mijn broertje als rasechte OMF 2097 fan in totale extase brengen. :cool:
Hehe, ik heb precies hetzelfde met mijn broertje gehad :D

tacidvs 29-05-2003 18:53

Die combo's deden het, vooral met shadow. En die overhead-leap van de jaguar, kan je weinig tegen doen als je eenmaal gevat bent :) Of die duffe battlegrounds, waardoor je van de meest suffe prutbots verloor... BG ziet er veel te gelikt uit om een goed spel te zijn. Of ben ik nu een ouwe zeur?

marlies 29-05-2003 19:16

ik had vroeger een demo van OMF 2097 (y)

'I'he Prophet 29-05-2003 19:43

Citaat:

Dobermann schreef op 29-05-2003 @ 18:59:
Vet! OMF2097 roeleert echt de pan uit!

Heb 'm meerdere malen op heavy metal uitgespeeld, met o.a. Jaguar, Nova en Chronos, zonder cheaten uiteraard!

Hebben jullie ook Nicoli verslagen na Ian Tavares? -- De unranked challenger, met zijn Shadow & character helemaal maxed out! -- Ik wel :p

Ik wel, dat was echt een eikel. Of Jazz Jackrabbit met zn supersnelle jaguar :D. Kheb het spel tig keer uitgespeeld, met jag, nova, shadow, katana en chronos. De rest vonnik niet zo heel boeiend. Die finishing moves waren geil :o.

Quintiano 29-05-2003 21:05

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 29-05-2003 @ 20:43:
Ik wel, dat was echt een eikel.
Inderdaad, voelde je helemaal de man omdat je Ian Tavares klop gaf, krijg je daarna ineens met Nicoli te maken, die fucker blockte alles als een idioot! Wel even slikken :)

Ik deed wel eens als ik 3e of 4e stond gewoon een gevecht of 15 achter elkaar verliezen.. Kun je weer lekker opnieuw gaan matten en zo cash innen :)

Rerisen Phoenix 29-05-2003 21:18

Ik heb het ook erg veel gespeeld en zou het nog af en toe spelen als het geluid het deed met mijn Audigy.

Ik heb dit spel al wat langer gevolgd maar ik denk niet dat het wat wordt... er zal geen tournament mode aanwezig zijn

en tournament mode was dus je begint met kale jaguar en dan kopen & uitbouwen. - nu staat uiteraard niet meer dat het is geschrapt, ik las het op eerste site van battelgrounds (1 pagina) door maker van OMF 2097 die was vertrokken bij epic omdat ze alleen nog maar bezig waren met UT.


maar het kan wel wat worden, zou volgens mij eerste of 1 van de eerste online spellen worden waarbij je ook echt moet blokken bij het vechten... het heeft best wel wat potentieel. En in een deathmatch zou het eerlijk moeten blijven door die area attacks

'I'he Prophet 29-05-2003 21:37

Weet iemand trouwens hoe ik OMF tegenwoordig aan de praat krijgt, ik heb al mn abandonware trucjes geprobeerd, maar hij blijft t niet doen :(.

Wes 29-05-2003 22:11

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 29-05-2003 @ 22:37:
Weet iemand trouwens hoe ik OMF tegenwoordig aan de praat krijgt, ik heb al mn abandonware trucjes geprobeerd, maar hij blijft t niet doen :(.
Daarom ook nooit oude hardware verkopen/weggooien/weggeven :)

Inf3sted Funk 30-05-2003 10:53

One Must Fall 2097 :D:D:D
Te gek spel... ben benieuwd naar de nieuwe en idd

Ik ben ook alweer ruime tijd 18 :P

GekkeWaus 30-05-2003 11:29

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 29-05-2003 @ 20:43:
Ik wel, dat was echt een eikel. Of Jazz Jackrabbit met zn supersnelle jaguar :D. Kheb het spel tig keer uitgespeeld, met jag, nova, shadow, katana en chronos. De rest vonnik niet zo heel boeiend. Die finishing moves waren geil :o.
ik heb m net weer gedownload :D

jaaa jazz jackrabbit..klote beest is snel maar ik heb wel gewonnen na een paar rondjes verloren te hebben :D

jaguar is echt fijn met zn kicks (y)

leg speed en leg power upgraden!! :D

'I'he Prophet 30-05-2003 12:38

Citaat:

GekkeWaus schreef op 30-05-2003 @ 12:29:
ik heb m net weer gedownload :D

jaaa jazz jackrabbit..klote beest is snel maar ik heb wel gewonnen na een paar rondjes verloren te hebben :D

jaguar is echt fijn met zn kicks (y)

leg speed en leg power upgraden!! :D

Hoe hou jij em speelbaar? :eek:

blaatschaapie 30-05-2003 13:09

Heb hem laatst gespeeld op mijn pentium4 :P Deed het helaas niet zo goed.. maar tis en blijft een uberspel. Heb nog een P233 staan waar hii makkelijk op past. Vroeger het spel zeer vaak gespeeld.

Kleine robot was toch echt de ubermachine. Wist alleen niet dat er een sequal uitkwam. Ben de laatste tijd beetje uit het gaming tijdperk. Wel gaaf.

GekkeWaus 30-05-2003 15:43

Citaat:

'I'he Prophet schreef op 30-05-2003 @ 13:38:
Hoe hou jij em speelbaar? :eek:
net uitgelegt ;)

Not for Sale 04-06-2003 13:05

Ik had ook alleen de demo :(
wel helemaal aan gort gespeeld :)

Maar eigenlijk wil ik een old-skool-2d-sequel, niet DIT :p

Mr`Mugatu 04-06-2003 17:11

de muziek was vet! (y)

Marcade 21-12-2003 13:42

*vraagt zich af of iemand hem nu al heeft en of die leuk is*

.. *ik vermeld even dat ik hierbij een maanden oud topic heb geupt; voor het geval mensen dat niet zien en antwoord gaan geven op eeuwenoude vragen; dat je er rekening mee kan houden :p* ..

Quintiano 21-12-2003 13:56

Citaat:

Roc Raida schreef op 04-06-2003 @ 18:11:
de muziek was vet! (y)
Zeker. In de demo hebben ze ook het oude melodietje als rode draad aangehouden; 't zal je zeker bekend voorkomen. Echt goed gedaan. Wat ik er verder trouwens van gehoord heb is dat 't echt een rukspel is. Jammer.

Screaming Slave 21-12-2003 14:13

Citaat:

NyteWolf schreef op 29-05-2003 @ 22:37:
Weet iemand trouwens hoe ik OMF tegenwoordig aan de praat krijgt, ik heb al mn abandonware trucjes geprobeerd, maar hij blijft t niet doen :(.
in dosbox draait ie lekker hoor.

http://dosbox.sourceforge.net

MagicGotenks 21-12-2003 19:17

Ik heb dit geweldig verslavende spel nu een paar dagen... Hoewel de overstap naar 3rd Person View bij een vechtspel even voor wat moeilijkheden zorgt, zit de game zelf zeer goed in elkaar. De graphics zien er goed uit, strakke robot-modellen, vooral de Gargoyle ziet er zeer indrukwekkend uit. De arena's, die vol met boobytraps en ander gevaarlijk spul zitten zijn misschien niet altijd even indrukwekkend, maar de activiteit die erin plaatsvindt zorgt ervoor dat je altijd op moet letten. Zeer goed gedaan, en het doet ook goed terugdenken aan OMF: 2097. De keus van zowel een piloot als robot was ook al aanwezig in zijn voorganger, en dit is intact gehouden. Met een zeer grote hoeveelheid piloten, is het bijna altijd mogelijk om voor jou de beste combinatie van piloot en robot te vinden.

Het geluid is goed. Heel simpel. De geluiden van de vechtende robots, het staal op staal, klinkt goed, en de muziek is ook goed verzorgd. Je moet er wel wat van houden, maar het doet zeker niet af aan de stijl van het spel.

De verschillende vecht-modi zijn ook aanwezig. Zo heb je de Training en Practice-mode, waarbij je het vechten en manouvreren van de verschillende robots onder de knie kunt krijgen. Daarnaast zijn er verschillende storylines en kampioenschappen waarin je kunt deelnemen, wat ervoor zorgt dat je best een tijd ermee bezig zult zijn.

Het beste punt van het spel, wat tevens het belangrijkste punt is, is de multiplayer-modus. Je kunt online tot wel 16 spelers in één en dezelfde arena hebben! Je kunt hierbij een total deathmatch, ieder voor zich spelen, maar je kunt ook team-based spelen. Zeer indrukwekkend, en zorgt ook voor een heleboel extra speelplezier.

Rest me alleen nog even de tijd om de controls van het spel aan te kaarten. Omdat je in een 3rd person view zit is het allemaal net even wat anders. Met links loop je namelijk niet naar links, maar draai je naar links. Hierdoor zullen de wat langzamere robots in het spel al gauw slachtoffer worden, omdat ze niet snel genoeg kunnen reageren op een aanval in de rug. Echter, de kracht van de robots is hierop wel goed aangepast.

Al met al is dit een waardig vechtspel, op een platform waarop deze categorie games nauwelijks meer vertegenwoordigd is. OMF: Battlegrounds heeft een geslaagde overstap naar 3D gedaan, en is zeker een must voor iedereen die van OMF: 2097 houdt.

skeleton 21-12-2003 19:20

OMF 2097 was dikke 0wnage ja, vooral om elkaar tegen die stroomhekken aan te kicken / smijten was vetjes :p
ik heb hem hier zelfs nog op cd liggen :)

ik ben benieuwd....

S 21-12-2003 19:59

W0000000000T One Must Fall was dé shit!

Hoe oud was ik toen man? Zeven? Acht?
Ik had de demo.

Echt, ik vond de robots alleen wat langzaam, maar ik was goed (y).

skeleton 21-12-2003 20:04

Citaat:

S schreef op 21-12-2003 @ 20:59:
W0000000000T One Must Fall was dé shit!

Hoe oud was ik toen man? Zeven? Acht?
Ik had de demo.

Echt, ik vond de robots alleen wat langzaam, maar ik was goed (y).

gamespeed omhoog knallen vrind :p

S 21-12-2003 20:21

Citaat:

skeleton schreef op 21-12-2003 @ 21:04:
gamespeed omhoog knallen vrind :p
Volgens mij wist ik dat toen wel, maar ik kan het me niet meer herinneren. Alleen nog dat het spel langzaam was (misschien soms snel, weet ik veel wat ik allemaal deed met die laptop ;)) en dat het een blauwe interface had?

Dat dacht ik iig.

:cool:

skeleton 21-12-2003 20:28

Citaat:

S schreef op 21-12-2003 @ 21:21:
Volgens mij wist ik dat toen wel, maar ik kan het me niet meer herinneren. Alleen nog dat het spel langzaam was (misschien soms snel, weet ik veel wat ik allemaal deed met die laptop ;)) en dat het een blauwe interface had?

Dat dacht ik iig.

:cool:

dat klopt ja, en de game had best een vette soundtrack :)

Prime Evil 22-12-2003 02:52

Citaat:

MagicGotenks schreef op 21-12-2003 @ 20:17:
Quasi-review
Ik moét je gewoon even tegenspreken. Grafisch kan het goed mee, dat wel, maar de rest.. laat ik de hoofdmoot maar bespreken: de gevechten. 3D is goed gelukt zeg je? Hoe kom je daar bij? Het hele bewegen is zo star als een plank met nekpijn. Daar waar je in de 2D-voorloper een reeks aan goed-getimede combo's kon neerplanten, zoals de Shadow-variant van Katana's uppercut, zit je hier maar verdwaast op de knoppen te rammen. Om te draaien moet je eerst op de grond staan, draaien en verder knokken. Als je geluk hebt, want je kunt ook neergelegd worden. De moves zelf zijn gewoon onlogisch, een knop voor left punch, right punch, left kick en right kick. Er zit gewoon geen lijn in. In de 2D-variant kon je naar voren bukken, gewoon bukken en naar achter bukken. Zo kon je supercombo's maken, of gewone. Nu niet meer.. nu druk je maar wat en hóóp je dat er een combo komt. Ik heb nu al héél wat games achter m'n kiezen maar dit is dus géén intuitieve en soepele besturing. Verder is het wel leuk, maar lang niet zo verslavend als 2097, en eigenlijk best matig.

SisterOfMercy 22-12-2003 09:19

Citaat:

Dobermann schreef op 29-05-2003 @ 22:05:
Ik deed wel eens als ik 3e of 4e stond gewoon een gevecht of 15 achter elkaar verliezen.. Kun je weer lekker opnieuw gaan matten en zo cash innen :)
Je kon toch beter gewoon wat doorspelen en daarna overnieuw beginnen in een tournament? Wel als je de rest ook al gespeeld hebt, want de moeilijkheidsgraad gaat dan omhoog.

En die unranked challengers komen voorbij als je bepaalde personen met een scrap of destruction move sloopt. Stom is dat ik die moves alleen bij de jaguar feilloos kon uitvoeren.. Bij de Nova is het me één keer gelukt.

S 22-12-2003 10:10

W000, gedownload, samen met DosBox. Maar het gaat héél langzaam, het spel. Hoe verhelp ik dit?

II_Duce 22-12-2003 10:35

kheb em gehad omfbg maar ikvin nix aan...

skeleton 22-12-2003 10:38

Citaat:

S schreef op 22-12-2003 @ 11:10:
W000, gedownload, samen met DosBox. Maar het gaat héél langzaam, het spel. Hoe verhelp ik dit?
Congrats dude ! (y) :D

maarre, nu ff een antwoord op je vraag, als het goed is kun je ergens bij opties je gamespeed omhoog krikken, that should do the trick ! :) (y)

S 22-12-2003 10:55

Citaat:

skeleton schreef op 22-12-2003 @ 11:38:
Congrats dude ! (y) :D

maarre, nu ff een antwoord op je vraag, als het goed is kun je ergens bij opties je gamespeed omhoog krikken, that should do the trick ! :) (y)

Hmm, gamespeed staat erg hoog (helemaal open) maar alles loopt traag eraan. Zelfs de menu's moeten lang laden :|.

S 22-12-2003 10:57

Citaat:

skeleton schreef op 22-12-2003 @ 11:38:
Congrats dude ! (y) :D

Haha, thnx. :D

Screaming Slave 22-12-2003 11:25

Citaat:

S schreef op 22-12-2003 @ 11:55:
Hmm, gamespeed staat erg hoog (helemaal open) maar alles loopt traag eraan. Zelfs de menu's moeten lang laden :|.
druk een aantal keer op CTRL+F12, het gaat dan steeds soepeler.

na een tijdje gaat het weer kutter, dan moet je CTRL+F11 indrukken.

ff daarmee spelen, totdat je de gulden middenweg hebt. (y)

(CTRL+F11/F12 zijn dosbox-functies om het aantal geëmuleerde cpu cycles te verhogen)

nare man 22-12-2003 11:39

Dosbox is gewoon kut. Het verhogen van het aantal CPU-cycles heeft vaak niet zoveel te maken met de snelheid waar het spel op draait, omdat het gewoon een shitemulator is. Wil je oudere spellen echt goed spelen, maak dan gewoon een multiboot met een kleine installatie van Win95 of 98, kost je hooguit tweehonderd megabyte en je kunt alles perfect zonder emulatie spelen.

Screaming Slave 22-12-2003 11:40

warning - bullshit above.

nare man 22-12-2003 11:41

Citaat:

Screaming Slave schreef op 22-12-2003 @ 12:40:
warning - bullshit above.
Nee.

Screaming Slave 22-12-2003 11:44

Citaat:

nare man schreef op 22-12-2003 @ 12:41:
Nee.
overtuigende reply.

Wes 22-12-2003 12:46

Citaat:

Screaming Slave schreef op 22-12-2003 @ 12:44:
overtuigende reply.
Ach, alsof jij een geweldig antwoord had inclusief een verklaring van hoe en waarom :rolleyes:

MagicGotenks 22-12-2003 12:53

Citaat:

Prime Evil schreef op 22-12-2003 @ 03:52:
Ik moét je gewoon even tegenspreken. Grafisch kan het goed mee, dat wel, maar de rest.. laat ik de hoofdmoot maar bespreken: de gevechten. 3D is goed gelukt zeg je? Hoe kom je daar bij? Het hele bewegen is zo star als een plank met nekpijn. Daar waar je in de 2D-voorloper een reeks aan goed-getimede combo's kon neerplanten, zoals de Shadow-variant van Katana's uppercut, zit je hier maar verdwaast op de knoppen te rammen. Om te draaien moet je eerst op de grond staan, draaien en verder knokken. Als je geluk hebt, want je kunt ook neergelegd worden. De moves zelf zijn gewoon onlogisch, een knop voor left punch, right punch, left kick en right kick. Er zit gewoon geen lijn in. In de 2D-variant kon je naar voren bukken, gewoon bukken en naar achter bukken. Zo kon je supercombo's maken, of gewone. Nu niet meer.. nu druk je maar wat en hóóp je dat er een combo komt. Ik heb nu al héél wat games achter m'n kiezen maar dit is dus géén intuitieve en soepele besturing. Verder is het wel leuk, maar lang niet zo verslavend als 2097, en eigenlijk best matig.
Allereerst het bewegen: hoe verwacht je dat een tientallen meters hoge robot beweegt. Je kunt niet verwachten dat die dingen snel draaien, en dat zie je ook in het spel terug. Draaien kun je trouwens ook doen als je springt. Als dat je niet gelukt is klopt er bij jou iets niet.

Hoezo, de moves zijn onlogisch? Als je in een grote robot zit, is het dan NIET logisch dat je een knop hebt voor de verschillende ledematen?

De combo's. Ik geef toe dat ze nu lastig te doen zijn. De timing komt er heel erg bij kijken, maar ze zijn er wel. Echter, in een 16-player battle zal dit wel erg lastig zijn. Maar als je genoeg oefent komt er een heleboel moois uit.

Dit is echter wel een geheel nieuw kaliber vechtspel. Je moet er van houden. Als je van multiplayer-chaos houdt, en je een kick krijgt uit het overwinnen van 15 andere robots tegelijk, dan is dit echt de shit.

Screaming Slave 22-12-2003 12:53

Citaat:

Wes schreef op 22-12-2003 @ 13:46:
Ach, alsof jij een geweldig antwoord had inclusief een verklaring van hoe en waarom :rolleyes:
hij stelt, hij moet bewijzen. ik stel niks, ergo ik hoef niks te bewijzen.

zo werkt het nu eenmaal in onze wereld. dus hou je rolleyes maar achterwege.

Prime Evil 22-12-2003 13:46

Citaat:

MagicGotenks schreef op 22-12-2003 @ 13:53:
Allereerst het bewegen: hoe verwacht je dat een tientallen meters hoge robot beweegt. Je kunt niet verwachten dat die dingen snel draaien, en dat zie je ook in het spel terug. Draaien kun je trouwens ook doen als je springt. Als dat je niet gelukt is klopt er bij jou iets niet.

Hoezo, de moves zijn onlogisch? Als je in een grote robot zit, is het dan NIET logisch dat je een knop hebt voor de verschillende ledematen?

De combo's. Ik geef toe dat ze nu lastig te doen zijn. De timing komt er heel erg bij kijken, maar ze zijn er wel. Echter, in een 16-player battle zal dit wel erg lastig zijn. Maar als je genoeg oefent komt er een heleboel moois uit.

Dit is echter wel een geheel nieuw kaliber vechtspel. Je moet er van houden. Als je van multiplayer-chaos houdt, en je een kick krijgt uit het overwinnen van 15 andere robots tegelijk, dan is dit echt de shit.

Ik ben bang dat je hier een soort van denkfout maakt. Het is geen simulator, maar een beat 'em up. In OMF:2097 waren het ook gigantische robots, dat is gewoon het concept. Dat wil niet zeggen dat de besturing, en daarmee eigenlijk de gameplay, aan moet voelen als een plank. Het is van oorsprong een vlotte en soepele game, en dat is hier totaal niet terug te vinden in Battlegrounds.. het is traag en stijf.

Ik vind de implementatie van 3D in dit spel dus gewoon mislukt. Het concept is echt wel goed, op papier, maar de uitwerking niet. Ik heb 2 tournaments uitgespeeld, en dat gaat als volgt: ik ren naar een tegenstander, geef hem een beuk, en ren een rondje. Nou ja, rennen.. zo goed als het gaat. Na een tijdje is de AI een beetje uitgeragd op elkaar en gooi ik me in de strijd. Ik druk razendsnel op WASDSDAWASDSAWSDSWSA en ik tover allemaal kunstjes uit mijn robot waarvan ik geen idee heb hoe ze precies in elkaar zitten. Gewonnen. Hoera. Nee, als je ook maar een beetje genoten hebt van OMF:2097 zul je gewoon kunnen toegeven dat dit er totaal niet op lijkt qua spelplezier.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.